*POHLED KATHERINE*
--DEN ODLETU ZPĚT DO LA---
Probudil mě zvuk budíku který jsem si nařídila. Za ten týden se nic nestalo. S Nickem jsem se neviděli ani jsme se nějak nekontaktovali. Vstala jsem z postele a ustala ji. Vešla jsem do koupelny a udělala jsem si drdol. Vyčistila jsem si zuby a opláchla jsem si obličej. Rychle jsem se ještě osprchovala. Vyšla jsem ze sprchy a osušila se ručníkem. Vyšla jsem z koupelny jen s omotaným ručníkem kolem těla. Přešla jsem ke skříni a vyndala z ní spodní prádlo. Oblíkla jsem si ho a hledala dál co si vezmu na sebe. Na konec jsem si vzala černé rifle a černé triko. Oblíkla jsem si to. (Celý vzhled v mediích) Vrátila jsem se zpátky do koupelny. Nanesla jsem si make-up. Udělala jsem si jemný kouřový stíny a řasenkou prodloužila řasy. Ještě jsem si natočila vlasy. Vyšla jsem z koupelny a podívala jsem se na čas. 9:04. Měla bych pomalu vyjít. Vzala jsem si kufr a přejela s ním ke dveřím. Do kabelky jsem si dala telefon,klíče, pas a peněženku. Obula jsem si boty a vyšla z pokoje. Zamkla jsem ho a klíče dala do kabelky. Rozhlídla jsem se a Bella pořád nikde. Ano. Bella jede se mnou. Chtěla jsem aby se mnou oslavila moje narozeniny. Říkala že ráda pojede. Dozvěděla jsem se že ona nemá žádnou rodinu. Rodiče jí zemřeli když jí bylo 5 a pak byla v pěstounské péči. Pěstouni co jí měli na starost se k ní chovali jak ke kusu hadru. Takže když byla plnoletá odešla tam odsud a starala se sama o sebe. Přešla jsem k jejímu pokoji a zaklepala. "Už běžím" Ozvalo se z poza dveří. Otevřela dveře. "No kde si?" "Už jdu. Zaspala jsem" Zasmála se. "V pohodě" Dobalila si rychle nějaký věci. Obula se a vyšli jsme. Vyšli jsme ze školního arealu. Taxík který jsem zavolala u předtím tam čekal. Přišli jsme k němu a řidič vystoupil. Dal nám naše kufry do kufru auta. Posadily jsme se na zadní sedadla. "Tak kam to bude mladé dámy?" "Na letiště" "Dobře" Připoutaly jsme se a řidič se rozjel. Zastavil na parkovišti před letištní halou. Vystoupily jsme z taxíku a řidič nám vyndal naše kufry. Zaplatila jsem mu a my se rozešly do letištní haly. Vstoupily jsme do haly a šly jsme si odbavit zavazadla. Když nám odbavili zavazadla mohli jsme nastoupit do letadla. Prošly jsme kontrolou a šly do letadla. Posadily jsme se na svoje sedadla a čekaly než budeme vzlétat. "Jak dlouho poletíme?" Zeptala se mě Bella. "Asi 6 hodin" "Dobře" "Prosíme cestující aby se připoutali. Budeme vzlétat." Ozval se hlas letušky. Udělaly jsme tak jak říká a letadlo začalo vzlétat. "Můžete se odpoutat" Ozval se znovu hlas letušky. Různě jsme si s Bellou povídaly. "Tak co Nick? Mluvili už jste spolu?" "Ne. Nemluvili" "Jak to?" "Nevím...Neozval se a já mu volat nebudu. Asi už se nemáme vidět" "Asi ne... " "Dobrý den. Dáte si něco k pití nebo jídlo?" "Dobrý den. Já si dám pomerančový džus" Řekla jsem. "Já taky" "Dobře" Podala nám z vozku džus. "A k jídlu si něco dáte?" "Co máte?" "Bagety.. šunka-sýr, sýrovou, s kuřecími kousky" "Já si dám šunka sýr" "A já s těmi kuřecími kousky" Podala nám to. "Děkuju" "Děkuju" Poděkovaly jsme a ona odešla. "Dobrou chuť" "Dobrou" Začaly jsme jíst. Potom jsme si ještě tak různě povídaly. "Asi si na chvilku lehnu" Řekla jsem. "Já asi taky. Máme ještě necelý dvě hodiny do přistání." Opřela jsem si hlavu a zavřela oči. Skoro hned jsem usnula.
------
"Prosíme cestující aby se připoutali. Budeme přistávat" Probudil mě hlas letušky. Otevřel jsem oči a podívala jsem se vedle sebe. Bella ještě smála. "Bell. Vstávej budeme přistávat" Probudila se. "Co?" "Připoutej se. Budeme přistávat" "Jo.." Připoutaly jsme se a letadlo začalo klesat. Když jsme přistály letadlem se ozval děkovný potlesk. Odpoutaly jsme se a vystoupily jsme z letadla. Vešly jsme do letištní haly a čekaly jsme na naše zavazadla. Když už jsme je konečně měly vyšly jsme z haly. Neřekla jsem mamce kdy přijedeme proto na nás nikdo nečeká. Zavolala jsem nám taxík. Taxikář nám dal zavazadla do kufru a my nastoupily. "Kam to bude?" Nadiktovala jsem mu naší adresu. Po asi půl hodině zastavil u našeho domu. Vystoupily jsme a on nám vyndal kufry. "Děkujeme" Zaplatila jsem. Vzala jsem svůj kufr a rozešla se k našemu domu. "Tohle je váš dům??" Zeptala se s údivem Bella. "No...." "Páni! Co pro boha dělají tví rodiče?" Zasmála jsem se. "Vlastní několik hotelů tady v LA" "Tak to to pak vysvětluje" Zasmála se a já s ní. "Tak pojď" Rozešla jsem se ke dveřím a odemkla je. Otevřela jsem potichu dveře a vešly jsme dovnitř. Vyzuly jsme si boty. "Kufry nech tady. Půjdeme překvapit rodiče" Zašeptala jsem. "Dobře" Potichu jsme šly do kuchyně. Tam ale nikdo nebyl. Přešly jsme do obýváku. Tam byla mamka s taťkou. "Ahoj!" Řekla jsem. "Kath!" Oba dva vstali z gauče a šli ke mě. Pevně jsem je oba objala. "Ahoj" Řekli oba. "Ahoj" dala jsem oběma pusu na líčko. "Tohle je moje kamarádka Bella jak jsem ti o ní říkala" "Ahoj. Já jsem Rose" "Dobrý den. Bella" Bella natáhla ruku. "Tady se objímáme" Řekla mamka a objala jí. Bella nejdřív zaraženě stála ale pak mamce obětí opětovala. "A tykej mi" Usmála se mamka. "Dobře" "Ahoj já jsem Jason" "Dobrý den. Bella" "Taky mi tykej" "Dobře" Posadili jsme se na gauč. "Jak to že si nám nedala vědět že přiletíte už dneska?" "Chtěla jsem vás překvapit" "Tak to se ti povedlo" "Jdu pozdravit Caroline" Zvedla jsem se z gauče. "Hned jsem zpátky" Vyšla jsem schody nahoru. Potichu jsem otevřela dveře od pokoje Caroline. Seděla u stolu. Takže zády ke mě. Pomalu a potichu jsem přešla k ní. Když už jsem byla úplně u ní překryla jsem rukama její oči. Její ruce automaticky vyletěly k mým rukám a otočila se čelem ke mě. "Katherine!" Vyskočila ze židle a pevně mě objala. Já jsem jí samozřejmě obětí opětovala. "Chyběla si mi" "Ty mě taky! Zítra máš narozeniny že?" "Jo!" "Krásných 8" Usmála jsem se a dala jí pusu na čelo. "Přijela se mnou moje kamarádka s kterou jsem se seznámila v nové škole. Chceš se s ní seznámit?" "Jo. Ráda" "Tak pojď" Postavila jsem se a šly jsme spolu dolů. Vešly jsme do obýváku. "Bello tohle je Caroline. Moje mladší sestra" "Ahoj Caroline" "Ahoj" Objaly se. "Ukážu Belle dům" "Dobře. Pak by jsme mohli zajet na večeři. Co myslíte?" "Jo to by jsme mohli" "Dobře" Chytla jsem Bellu. "Pojď ukážu ti to tu." "Ok" "Tak. Začneme od chodby" Vrátily jsme se na chodbu. "Tady je dolní koupelna." "Dobře" "Tady je kuchyň" Přešla jsem dál. "Tady je obývák" "Z obýváku se tudy dostaneš na zahradu a ze zahrady na pláž" "Páni. Vy máte bazén?" "No... Můžeme si jít večer klidně zaplavat" "Dobře" (Teď si nejsem úplně jistá jestli už jsem v nějaké části psala že mají bazén. Jestli ne tak mají) Vyšli jsme po schodech nahoru. "Tady vlevo má pokoj ségra." "Vpravo mají ložnici rodiče" Ukázala jsem. "A tady mám pokoj já" Otevřela jsem dveře" "Wau!" "Co se děje?" "Ten pokoj je úžasnej!" "Děkuju" Usmála jsem se. Posadili jsme se na postel. "Tvoje mamka říkala něco o večeři" "Jojo" "Já... je mi blbý abych tam šla a oni za mě platili" "Bell... Vůbec to neřeš ano? Kdyby tě nechtěli pozvat. To znamená za tebe platit tak mi ani mamka neříká abych tě sebou vzala sem do LA" "Tak dobře" "Tak už asi půjdeme ne?" "Jo. Můžeme" Sešly jsme po schodech dolů. Vešly jsme do obýváku. "Tak můžeme jít?" "Jojo" "Tak jdeme" "Pojedete tvým autem? Nebo pojedeme jedním?" "Můžeme jet jedním" "Dobře" Obuli jsme se a nastoupili jsme do auta. Taťka nastartoval a rozjel se směrem do centra. Zaparkoval před restaurací. Vystoupili jsme z auta a šli do restaurace. Vešli jsme dovnitř a posadili jsme se ke stolu. Po chvíli k nám přišla obsluha. "Dobrý den. Co si dáte k pití?" "Já si dám jemně perlivou vodu" Řekla jsem. "Já taky" Řekla Bella. "Já si dám multivitamínový džus" Řekla Caroline. Objednala si ještě mamka s Taťkou. Servírka nám dala jídelní lístky a odešla. Po chvíli zase přišla. Dala nám naše pití. "Máte vybráno co si dáte k jídlu?" Všichni jsme si objednali a servírka zase odešla. "Co ty a tvoje rodina Bello?" To je téma... "No... Moje rodiče mi zemřeli když mi bylo 5. Neměla jsem žádné bližší příbuzné a tak jsem šla do dětského domova. Po nějaké době si mě vzali do pěstounské péče. Ty lidi byli ale opravdu strašný. Měli ještě jedno dítě. Bylo jejich vlastní takže si asi dokážete představit jak se ke mě chovali. Bylo to hrozný. Hned jak jsem byla plnoletá jsem se sebrala a odešla od nich a začala jsem se starat sama o sebe." "aha...To...to je nám líto" "To je od vás hezké..." "Můžeš sem jezdit s Katherine kdy budeš chtít" "Děkuju" "Vaše jídla" Řekla servírka a nám dali naše jídla.-------------
Taťka zaparkoval u nás před domem. Vystoupili jsme a vešli do domu. Vzala jsem si svůj kufr a Bella taky. Vešly jsme do mého pokoje. "Kam si můžu vybalit?" Zeptala se mě Bella. "Tamhle do šatny" "Do šatny?" Zeptala se udiveně. "Jo.. Je tamhle v těch dveřích" Přešla k ním a otevřela je. "Páni" Vešla dovnitř. Vešla jsem za ní do šatny. "Šatna je skoro prázdná. Dej si oblečení kam chceš" Usmála jsem se. Vyšli jsme z šatny. "Co je v těch druhých dveřích?" "Koupelna" "Připadám si tu jak v ráji" Zasmála se a já taky. Vybalily jsme si věci. Když jsme měly vybaleno tak jsem se zeptala. "Půjdeme teda do bazénu?" "Jo! Klidně" Oblíkly jsme se do plavek a sešly jsme dolů. Otevřela jsem francouzské okno co bylo v obýváku a vyšly jsme ven na zahradu. Bylo něco po 8 hodině večer. Bylo ještě světlo protože je konec července. "Skočíme tam?" "Jo!" "Na 3" "1.....2....3" Obě jsme skočily do bazénu. Plavaly jsme asi hodinu. Možná i déle. Vyšly jsme z bazénu. Osušily jsme se ručníkama a vešly dovnitř. Podívala jsem se na hodiny. 21:56. Aha. Tak jsme tam byly trochu déle než hodinu. Vyšli jsme nahoru do mého pokoje. "Jdu do sprchy" Řekla jsem. "Jojo. Já půjdu po tobě" "Ok" Vešla jsem do koupelny. Slíkla jsem si plavky a dala je na topení. Vešla jsem do sprchy a umyla se. Vyšla jsem ze sprchy a omotala si ručník kolem těla. Udělala jsem si drdol a odlíčila jsem se. Vyšla jsem z koupelny. "Tak se můžeš jít osprchovat" Řekla jsem Belle. "Super" Usmála se a vešla do koupelny. Já jsem šla do šatny. Oblíkla jsem si pyžamo. Vyšla jsem ze šatny. Ručník jsem zatím přehodila přes židli. Bella se pořád sprchovala. Podívala jsem se z balkonu. Přešla jsem k němu a otevřela balkónové dveře. Vyšla jsem ven na balkón a podívala jsem se na dům. Dům ve kterém bydlel Justina ostatní kluci. Všude bylo zhasnuto. Nebyla v něm žádná známka toho že by tam někdo bydlel. Vzpomněla jsem si na to jak jsem ho viděla poprvé.
Zvedla jsem mobil. Ani jsem se nepodívala kdo volá.
Já:"Ano?!"
Mellisa:" Ahoj...přišla ti ta pozvánka?!"
Já:"Ahoj Mell....taky tě ráda slyším...nevím spala jsem...." Zasmála jsem se.
Mellisa:"Aha...no nějáký nový kluci pořádaj párty..... jsou to vaši sousedi!!Půjdeš?!"
Já:" No...já nevím... " Vstala jsem z postele a podívala se z okna. Viděla jsem že se v tom domě po dlouhý době svítí. A v okně stál kluka převlíkal se. Měl boží tělo. Jednu ruku celou potetovanou a druhou jen do půlky. Otočil se směrem ke mě. Rychle jsem se schovala za závěs.
"Co tu děláš?" ze vzpomínání mě přerušil hlas Belly. Až teď jsem si uvědomila že mi po tváři stéká jedna neposlušná slza. Rychle jsem jí utřela. "Ty pláčeš?" Zeptala se na další otázku Bella. Nic jsem neřekla. "Pojď dovnitř" Chytla mě kolem ramen a odvedla do pokoje. "Co se děje?" Posadili jsem se na postel. "Na něco jsem si vzpomněla. "Na co?" "Na něco na co jsem v Meassachusetts nějakým způsobem alespoň trochu chtěla zapomenut. Teď jsem si ale vzpomněla." "Řekneš mi o co jde? Nebo o tom nechceš mluvit?" "Měla jsem tu přítele. Milovala jsem ho.... Bydlel hned naproti. Ale musel dojet. Ani se nerozloučil. Nechal tu dopis. Prý že by se nedokázal rozloučit....." Bella nic neřekla. Jen mě pevně objala. Obětí jsem jí opětovala. "Nemysli na to.... Je to idiot jestli tě tu nechal i když věděl že ho miluješ" "Měl proč odjet...ale mohl mi to říct... Nějak by jsme to vyřešili. Možná bych jela i sním....ale on postě ze dne na den zmizel...." "Pojď jdeme si lehnout." Lehli jsme si na postel. "Dobrou noc Kate" "Dobrou" Zavřela jsem oči a hned jsem usnula................KONEC DNEŠNÍ ČÁSTI. VÍM TEĎ ASI TÝDEN NEBYLA. OMLOUVÁM SE. MĚLI JSME PÍSEMKY A JÁ JSEM TO NĚJAK NESTIHLA. DOUFÁM ŽE SE ČÁST LÍBILA :)) OMLOUVÁM SE ZA CHYBY! :/
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanfictionJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...