*POHLED KATHERINE*
Rozhodla jsem se že pojedu domů. Přijela jsem po příjezdové cestě a vjela do garáže. Odemkla jsem vchodové dveře a šla do domu. "Ahoj Kath...Na ho--" "Mami teď ne prosím. Promiň vysvětlím ti to pak" "Ale počkej" Vyšla jsem nahoru a šla do pokoje. Otevřela jsem dveře a šla do pokoje. Naproti na posteli seděl Ian. "Co tu sakra chceš?!" "Katherine já ti to vysvětlím" "Jo? A co mi chceš vysvětlovat? Že seš tak ubohej a holku si získáváš tím že vyženeš jejího kluka z města možná i ze států? Jak si mohl Iane? Já ti věřila. Říkala jsem ti skoro vše a ty si to pak použil proti mě" "Tak to není" "Ne? A jak to teda je? Hm?" "Já...prostě jsem to posral" "Jo a to pěkně!" "Promiň..." "Promiň? Děláš si ze mě srandu? Myslíš si že nějáký promiň to zachrání? Jestli jo tak si na omylu Iane!" "Kath....jen.... já nechtěl jsem" "Nechtěl? To nemyslíš vážně že ne" "Jen prostě.... Když byl v komatu tak jsme se dost sblížili a já se do tebe zamiloval... A myslel jsem že se neprobere. Nebo to bude za dýl a já si tě za tu dobu získám jenže pak jsem si všiml že ty ho strašně moc miluješ. Byla si u něj každý den a došlo mi že i kdyby byl v komatu 5 let tak ty ho nenecháš. Jak si mi řekla že ho postřelili tak jsem si ho vyhledal. Dělám pro noviny takže mám přístup ke všem datám. Stačilo jen pár klíčových slova měl jsem na něj všechno. Pak jsem zjistil že se probral a jste spolu zase šťastný. A nemohl jsem to překousnout a jediný co mě napadlo bylo použít to co mám proti ním. A tak jsem jim poslal ten dopis. Nebyl jsem si stoprocentně jistý jestli odjedou...Ale odjeli a ty si jela za mnou no a pak už jsem jen trošku využil situace. Ale to že tě miluju a vše co jsem ti říkal jsem myslel vážně Kat!" Položil ruce na mou tvář. "Kath notak....Přece to všechno nezahodíme" "Jsi ubohej Iane. Nešahej na mě!" Ruku tam ale pořád nechal. "Nešahej na mě! Dej tu ruku pryč." Dal jí dolů. "Stejně to byl jenom kretén kterej brzo skončí ve vězení ztrácela si s ním čas! Je dobře že jsem ho poslal pryč" Tohle už jsem nevydržela a dala mu facku. "Ty idiote! Vypadni!" "Cože?" "Vypadni! Už tě v životě nechci vidět!" Pořád stál na místě. "Neslyšíš mě? Vypadni odsud a už se mi v životě neukazuj!" Nic neřekl a odešel. Sedla jsem si na postel a začala plakat. Ani ne proto protože Ian to totálně podělal. Ale protože za to všechno..Za to že Justin mě tu nechal a odjel z města může on a já byla tak blbá že jsem mu naletěla. Do pokoje vešla mamka. "Copka se děje Kath? Vy jste se rozešli? Ian tady odsud vyběhl ani nic neřekl." "Je to idiot mami!" "Co? Co se stalo?" Sedla si vedle mě na postel a objala mě. "To on Justinovi poslal ten dopis...." "Cože? Jak si na to přišla?" "Chtěla jsem si u něj vytisknout něco do školy...a místo toho se mi vytiskl ten dopis i s fotkama" "To je mi líto..." "Mě je spíš líto že jsem mu naletěla mami...Věřila jsem mu.... A on je to takovej hajzl. Nejradši bych zavolala Justinovi že se může vrátit...ale on už je úplně nikde jinde a nechci ho otravovat. A hlavně jedu na harvard a všechno bude jinak. Tam začnu od znovu na všechno tady zapomenu....Na Justina....Iana. Na všechno zlý" Objala jsem jí. "Bude dobře holčičko ano?" Jen jsem zakývala hlavou. "Tak už neplakej a běž si lehnout. Zítra je velký den" Dala mi pusu do vlasů. "Mám tě ráda mami!" "Já tebe taky" Vstala z postele a šla pryč z pokoje. Potřebuju sprchu. Vstala sem z postele a šla do koupelny. Slíkla jsem ze sebe oblečení a odlíčila jsem se. Vešla jsem do sprchy a pustila na sebe horkou vodu. Jen tak jsem pod ní stála a přestala myslet na všechno co se v poslední době stalo. Jen tak jsem tam stála a nechala na sebe padat kapky horké vody. Z vedlejší místnosti takže od sebe z pokoje jsem uslyšela vyzvánění mého telefonu. Ignorovala jsem ho a dál stála pod sprchou. Opláchla jsem si obličej a vylezla ze sprchy. Osušila jsem se ručníkem a omotala si ho kolem pasu. Přešla jsem do šatny a oblíkla jsem si pyžamo. Lehla jsem si do postele a vzala do ruky telefon. 11 zmeškaných hovorů od Iana a 3 zprávy. Ani jsem je nečetla a rovnou mu napsala. "Zapomeň na mě! Ty si pro mě skončil už s tebou nechci mít nic společnýho. Vymaž si moje číslo. Zprávy se mnou a vymaž si mě ze svého života! Sbohem!" Odeslala jsem SMS. Nařídila jsem si na mobilu budík a šla spát.....................................
DNESKA DALŠÍ ČÁST:)) DOUFÁM ŽE SE LÍBILA. JE SICE KRATŠÍ ALE CHTĚLA JSEM ABY TO KONČILO TAKHLE. OMLOUVÁM SE ZA CHYBY :/
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanfictionJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...