*POHLED JUSTINA*Dojel jsem taxíkem ke klukům. A kdo mě tu nečekal? Hailey! "Ahooj" "Justine!" Pevně jsem jí objal a vyzvedl do vzudchu. "Tak ráda tě zase vidím" "I já tebe" "Tak co ty a?" "Kate?" "Jo!" "Super... Miluju jí.. ale to už víš. Jen teď bude ten soud... a není to za dlouho, už jen 3 dny a nevypadá to úplně růžově" "Bude to dobré, to se něják zvládne"
Seděli jsme a povídali si. "Nemáte něco k pití? Colu?" "Jo jasný" Řekl Ryan a zvedl se z gauče. Po chvíli přišel s láhví coly a podal mi jí. Já jí otevřel a cola byla najednou na mě a na Hailey. "Jejda... Asi jsem ti měl říct že mi spadla" "Ty blbče" Řekla Hailey a smála se. Vlatně jsme se smáli úplně všichni. "Tak to vidím na sprchu" "Jo já taky" Zasmál jsem se. "Ještě že tady těch koupelen je několik" Zvedl jsem se a šel do koupelny. Vyslíkl jsem ze sebe všechno to mokré oblečení a vešel jsem do sprchy. Celý jsem se umyl a vyšel jsem ven. Osušil jsem se ručník a oblíkl jsem si čisté oblečení, které mi půjčil Fredo. Vyšel jsem z koupelny a šel do obýváku kde už zase byli všichni. "Jo zvonila, tak jsem jí šla tevřít, ale když jsem řekla že Justin je ve sprše odešla" "Kdo tu byl?" "Asi Kate" Odpověděl mi Fredo. "A kde je?" "Odjela.. Řekla jsem že jsi ve sprše a asi si myslela, že jsme tam byli spolu, když jsem jí otevřela jen v ručníku" "Ach jo..." Vzal jsem si do ruky telefon a vytočil její telefonní číslo. "Píííííííííííííííííp.......pííííííííííííp.....pííííííp- volaný účastník hovor nepřijímá je-" Položil jsem to. Po chvíli jsem to zkusil znovu. "Píííííp...píííííp.....píííííp.....píííííííp.....píííííp....pííí-Volaný účast-" položil jsem to. Napsal jsem jí zprávu.
Pro- Kate: "Shawty, je to úplně jinak než si teď asi myslíš. prosím vrať se zpět na tu adresu a nech si to vysvětlit, miluju tě!" Odeslal jsem zprávu a počkal. Po nějáké době přišla odpověď
Od - Kate: "Nechci nic vysvětlovat...."
Pro- Kate: "Prosím... uvidíš, že je to zbytečné dělat takové unáhlené závěry a pak se tomu ještě společně zasmějeme... vrať se prosím" Odeslal jsem to a čekal. Bez odpovědi, už nějákou dobu. A tak jsem se rozhodl napsat další.
Pro- Kate:"Prosím.." Odeslal jsem to a místo odpovědi se rozezvonil zvonek. "Jdu tam" Řekl jsem a zvedl se z gauče a šel jsem rovnou ke dveřím. Nenechal jsem jí nic říct a jen jí objal. "Je to úplně jinak, jen jsi přišla v blbý čas" "Blbý čas? Jak to myslíš? Přišla mi otevřít holka jen v ručníku a řekla, že jsi taky ve sprše..." "Kate... Shawty.. poslouchej, spolu jsme ve sprše s Hailey nebyli. Byli jsme každý v úplne jiné koupelně a bylo to tak že Ryan přinesl Colu, ale neřekl, že mu spadla a já jí otevřel a Já s Hailey jsme dopadli tak že jsme byli od shora až dolů celý mokrý." "Pane bože...To je tak trapný... teď tam nemůžu jít.. Však.. Co si o mě bude myslet?" Držela si obličej v dlaních. "To vůbec neřeš, je to Hailey akorát se tomu společně zasmějete, pojď představím vás" Chytl jsem jí za ruku a dal jí rychlou pusu na rty. Rozešel jsem se do obýváku. Tam už stála Hailey a hned jak nás viděla se k nám rozešla. "Asi jsme nezačaly nejlíp, já jsem Hailey, dívka v ručníku, Justinova dlouholetá kamarádka a ty budeš Katherine" Natáhla ke Kate ruku. "Jo, Katherine, ahoj" Kate jí taky podala ruku. "Ahoj" Usmály se na sebe. "Omlouvám se za to u těch dveří, bylo to trapný" "To vůbec neřeš, jen blbý načasování" Zasmála se Hailey. "Jo" Řekla Kate a taky se zasmála. Všichni jsme se posadili na gauč a povídali si.....
*POHLED KATHERINE*
Vyřešilo se takové menší nedorozumění a takový decentní trapas pro mě. A teď sedíme všichni na gauči a povídáme si....
Podívala jsem se kolik je hodin abychom všechno stihli ještě. 11:41. "Justine?" "Ano?" "Pojedeme už? Musím to tam dopřipravit a kolem 1 přijede Bella s Jackem" "Jo jasně" Zvedli jsme se. Ještě než jsme se rozešli ke dveřím jsem se otočila na kluky. "ve 2 přijedete ne? Emily se na vás těší" "Dobře, rádi" pak jsem se otočila na Hailey. "A tebe smaozřejmě také očekávám" usmála jsem se a objala jí. "Děkuju" "Není za co... a omlouvám se za tou těch dveří." "to vulbec neřeš Kate" "Dobře... Ahoj všichni" "Ahooj" ozvalo se sborově a my odešli. Nastoupila jsem do auta na místo řidiče a Justin vedle mě. Nastartovala jsem a rozjela se. "V kolik máš vyzvednout Em ze školky?" "Kolem čtvrt na tři" "Dobře" "Proč?" Podívala jsme se na chvíli ma Justina a pak zase zpět na silnici. "Že bych ji vyzvedl" "Jo jasně... to není problém" usmála jsem se a chytla Justinovo ruku, kterou si se mnou on propletl a položil jí na moje stehno. Po chvíli jsem dala ruku na volant, ale on ru svojí na mém stehně pořád nechal a jel výš, směrem k mému rozkroku. "Justine já řídím!" "Mhmm..." "Justine..!" "Ano?" "Jestli nechceš abychom nabourali tak okamžitě přestaň" "Snad tě to neznervozňuje" Přesně teď byla ta šance. Byla tu slepá ulička doprava na nějákou louku nebo tak něco. Přišlápla jsem prtdu a prudce zahla. Já mu ukážu... chce si hrát? Fajn. Zastavila jsem a odpoutala se. "co to děl..." nenechala jsem ho to doříct a sedla si na něj obkročmu a přitiskla se mu na rty. On položil ruce na můj zadek a já se začala mírně kroutit. Po chvíli jsem ucítila jak se zvětšuje jeho boule v kalhotách a pokračovala dál. Začal mě líbat na krku. A pokračoval níž. Boule v jeho kalhotách už byla poměrně velká a Justin už mi začal rozepínat pásek. Čas přestat. Narovnala jsem se a rychle přesedla zpět. "Počkej..." podíval se na mě zmateně. "Nestíhám" řekla jsem, nastartovala a rozjela se. Justin jen zmateně Koukal a podle mě ani nevěděl čí je. Musela jsme se zasmát. "Není to vtipný. Ty mě takhle vzrušíš a pak si v klidu sedneš zpátky a jedeš dál." "Nemáš si se mnou zahrávat Bieber... zapomněl jsi snad?" Podívala jsem na něj a poslala mu vzdušnou pusu. Nic na to neřekl jen si povzdechl a já se pousmála.
Dojela jsem před dům, zaparkovala jsem a vystoupili jsme. Vešli jsme do budovy. Justin přivolal výtah a bezeslova stál vedle mě. Vešli jsme do výtahu. Zmáčkl a jsem poschodí a dveře se zavřely. Ve chvíli kdy se výtah rozjel se na mě Justin vrhl. "Tohle nenechám jen tak" řekl mezi polibky a vyzvedl mě do vzduchu. Opřel mě o stěnu výtahu a přilepil se mi na rty. Výtah vyjel až nahoru a dveře se otevřely. To Justina něják neobtěžovalo a se mnou vyšel ven. Odemkl dveře a zabouchl je tak že mě na ně přilepil a pokračoval tam kde ve výtahu skončil. Slíkl mi košili a já jemu tričko. Všechno letělo někam na zem. Justin se mnou přešel do obýváku. Tam mě položil na gauč a naklonil se nademě. Začal mě líbat na krku a pokračoval níž až si udělal cestičku k mým kalhotám, které rozepl a sundal je. Já s těma jeho udělala to samé takže jsme byli oba jen ve spodním prádle. To už jsme za chvíli taky neměli...........
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanfictionJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...