*POHLED JUSTINA* (Po hooodně dlouhé době... Nevím jak bude dlouhý)
Byl jsem tak strašně rád že jsem Kat udělal radost. Byla tak šťastná. Viděl jsem jiskřičky které měla v očích a šťastný úsměv. Naše letadlo začalo přistávat. Bylo něco kolem 1 odpoledne místního času. (chci říct že vím že normálně by let z LA na Maledivy trval přes jeden den... ale dejme tomu že tady to tak není :D)U nás doma je něco kolem 7-6 ráno. Nevím přesně. Probudil jsem Kate která samozřejmě spala. Byla tak roztomilá. "Kate... Shawty. Vstávej. Jsme tady" Dal jsem jí pusu do vlasů. Otevřela oči. "Už jsme tady?!" "Jojo" Stoupli jsme si a já si s ní propletl ruce. Vyšli jsme z letadla a bylo tu fakt teplo. Nandal jsem si sluneční brýle a Kate taky. "Je tu fakt teplo. Myslím že tu bundu už asi nebudu potřebovat" Zasmála se a udělala si drdol. "Myslím že nebudeš" Taky jsem se zasmál.Vešli jsme do letištní haly a čekali na zavazadla. Když jsme měli každý svůj kufr vyšli jsme z letiště a šli jsme asi 10 minut k přístavu kde byla loď která nás měla odvést na Ostrov kde jsme měli ubytování. Nastoupili jsme na menší loď a ta nás odvezla na malý ostrov. Vystoupili jsme na písčitou pláž a přešli na molo po kterém jsme se dostali až k naší chatce. Dá se to tak nazvat. Bylo to ještě krásnější než na fotkách. Byla to opravdu nádhera. Došli jsme až k chatce. Odemkl jsem jí klíčkama které mi dal muž na lodi. Vešli jsme dovnitř a byla tu místnost s postelí a televizí. Malá kuchyň a koupelny. Naproti posteli prosklená stěna která šla otevřít a vyšlo se na terasu s posezením ze které vedly schůdky do oceánu. Prostě něco dokonalého! Moře bylo průzračně modré že se dalo koukat na malé rybičky které tam plavaly. "Je to nádhera Jusitne!" "Líbí se ti tu?" "To je slabé slovo! Pane bože!" Skočila mi do náruče a já ji chytl pod zadkem. Začali jsem se líbat. Vešel jsem s ní dovnitř a položil jí na postel. Vyslíkl jsem jí z oblečení a ona mně. Byli jsme jen ve spodním prádle. Líbal jsem jí na krku a postupoval níž. Vrátil jsem se zpět k jejím rtům a líbal je a okusoval. Slíkli jsem si i poslední části oblečení. Vnikl jsem do ní a začal přirážet. Ona nás ale přetočila tak že jsem já byl pod ní a ona nahoře.Začala se nadzvedávat a já jí pomáhal..... Oba jsme dosáhli svého vrcholu a leželi vedle sebe. Políbil jsem jí. "Jsem strašně unavená. Z cesty a ze všeho. Nepůjdeme spát na chvilku?" "Jo...já taky" Odpověděl jsem. "Jen dám kufry dovnitř. Vstal jsem a omotal si ručník který byl předtím na posteli kolem pasu. Vzal jsem kufry a dal je dovnitř. Lehl jsem si ke Kate která už spala. Zavřel jsem oči a usnul taky.
-----
Probudil jsem se a bylo pořád světlo. Jen trochu se setmělo. Připadalo mi to tak že za chvilku bude zapadat slunce. Podíval jsem se a Kate nikde. Vstal jsem z postele a oblíkl si boxerky. Vyšel jsem ven na terasu a viděl Kate jak stojí u schodů do vody a kouká na západ slunce. Byla jen v mé bílé košili která jí sahala kousek pod zadek. Byla tak krásná. Přešel jsem k ní a objal jí zezadu. Položil jsem si hlavu na její rameno. "Nad čím přemýšlíš Zlato?" "Nad naší budoucností...Jak to všechno bude? Pracuješ jako mafián... Co když budeme chtít mít jednou děti? Jak to všechno bude? Jaké budou naše vzpomínky které jim budeme vyprávět? Co když se ti něco stane?" "Nad tím teď nepřemýšlej....ale víš co jím budeš mot říct?" "Ano?Co?" "Že si byla s jejich tatínkem na Maledivách. Koukali jste na západ slunce a on ti zašeptal Jak moc tě miluje." ..... a pak jsem dodal. "Tak moc tě Miluju Katherine Merrin" A dal jsem jí pusu do vlasů. Pousmála se. "I já tebe" Chytla moje ruce které jsem měl spojené na jejím břiše. "Je to tu překrásné" "Jo....to je." Stáli jsme takhle poměrně dlouho. Dokud nezapadlo slunce. "Nemáš hlad?" "I celkem jo" "Tak na pevnině je jedna restaurace jsem koukal. Můžeme tam zajít" "Jo můžeme. Tak já se jdu obléct" Pustil jsem jí a ona šla dovnitř. I když byla už tma bylo pořád velké teplo.*POHLED KATHERINE*
To co mi řekl na té terase bylo nádherné. Opravdu jsem to od něj nečekala. Teď si vyndavám věci z kufru do skříně a přemýšlím co si vezmu na sebe. Oblíkla jsem si spodní prádlo a stála tam jen v něm a koukala do skříně. Vyndavala jsem už věci z Justinovo kufru. Najednou se omotali ruce kolem mého pasu a Justin mě vyzvedl do vzduchu a zatočil se mnou."Aaaa!" Zařičela jsem a smála se. Postavil mě na podlahu a já se k němu otočila čelem. "Co tu pořád děláš ve spodním prádle? Myslel jsem že už si oblečená" "Vybalovala jsem nám věci a Nevím co si vzít..." "Prosím tě... Tady je to úplně jedno. Něco ti vyberu chceš?" "Dobře" Přešel ke skříni. Vyndal riflové kraťasy s vysokým pasem a vršek od mých růžových triangl plavek a bílou košili. Tázavě jsem se na něj podívala. "Obleč si to a tu košili si nech rozeplou a ohrň si rukávy. Budeš v tom nádherná a sexy" Mrkl.Vstala jsem z postele a oblíkla jsem se do toho. Vypadalo to fakt dobře. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Justin si oblíkl kraťasy a V-éčkové bíle triko s krátkým rukávem. Ano oba dva jsme šli bosy. Byl všude písek. Každý jsme si do ruky vzaly žabky. Propletli jsme si ruce a zamkli náš bungalov. Rozešli jsme se po mole směrem k pevnině.
Došli jsme po písčité pláži k restauraci. Vešli jsme dovnitř a obuli jsme si žabky. Posadili jsme se k stolu a přišla k nám servírka. "Dobrý den. Co si dáte?" " Dobrý den. Přineste nám prosím láhev nejlepšího bílého vína" "Dobře" Otočila se a odešla. "Viděl si jak na tebe koukala?" "Ne... jak?" "Chamtivě!" Zasmál se mi. "Ale prosím tě... to se ti jen zdá" "Nezdá!" "Jsi tak roztomilá když žárlíš" pousmál se. "Jsi můj!Nemá právo se na tebe usmívat ani nic jiného!" "Neboj se... Ona ví že jsem tvůj" "Moc to tak nevypadalo" Začal se smát. "Není to vtipný" Řekla jsem a taky se začala smát. Byla jsem opravdu vtipná. Přišla zase ONA a položila láhev vína a dvě skleničky. "Děkujeme" "A co si dáte k jídlu?" Koukala na Justina a mohla na něm oči nechat. "Ehmm ... Já jsem tu taky a jsem jeho přítelkyně takže být tebou koukám na mě" Řekla jsem celkem rázně. Hned jí ten úsměv přešel a začala se dívat na mě. Mě se naopak ten úsměv objevil. "Dám si ten zeleninový salát s kuskusem. Děkuju. Co si dáš ty lásko?" Podívala jsem se na Justina a usmála se. "Dám si ten kuřecí špíz" Podíval se na servírku a ta si to zapsala. Už se na něj ani nepodívala. Si myslím. V duchu jsem se smála. Odešla. "Chudák holka..."Řekl Justin. "Nebude na tebe házet oči. To můžu jen já" Zasmála jsem se a Justin se mnou.
Dojedli jsme jídlo a zaplatili. Vyšli jsme ven. Bylo krásně teplo na o že bylo asi půl desáté večer. Šli jsme po pláži ve vodě ruka v ruce. Cákla jsem na Justina vodu. "Ty jedna mrško!" Řekl a přehodil si mě přeš rameno. "Neee!" Křičela jsem. "Nedělej to! Aaaaaa!" Běžel se mnou ve vodě hlouběji a cákal na mě vodu. Smáli jsme se a blbly. Položil mě na zem a cákali jsme na sebe vodu. Byla to úžasná chvilka. Oba dva jsme byli mokrý. Justin se na ke mě přiblížil a chytl mě za pas. Já spojila svoje ruce za jeho krkem. Spojila jsem naše rty. Justin s nimi začal pohybovat a já spolupracovala. Zapojili jsme jazyky a začala válka. Vyzdvihl mě do vzduchu a já omotala nohy kolem jeho pasu. Pořád jsme se líbali. Odpojili jsme se. Justin mě pustil. Vyšli jsme z vody. Justin šel kousek přede mnou. Rozeběhla jsem se a skočila mu na záda. Automaticky mě chytl pod nohama a držel abych nespadla. Chytla jsem se ho kolem krku. Takhle jsme šli až "domů". Položil mě na zem vevnitř bungalovu. "Jdu se osprchovat" Usmála jsem se a šla do koupelny. Vyslíkla jsem si promočené oblečení a šla do sprchy. Umyla jsem se a vyšla ze sprchy. Omotala jsem si ručník kolem těla a vyčistila si zuby. Vzala jsem mokré oblečení a vyšla z koupelny. Dala jsem ho ven uschnout. Vešla jsem zpět dovnitř. Justin už byl v koupelně. Oblíkla jsem si jen kalhotky a Justinovo triko. Lehla jsem si do postele a přikryla se. Zavřela jsem oči a začala usínat. Ještě než jsem usla jsem ucítila jak se matrace prohla pod Justinovo váhou a ruce které se omotaly kolem mého pasu. Pak jsem uslyšela Justina jak mi říká dobrou noc a dává pusu do vlasů. Pak už jsem usla úplně.......................................KONEC DNEŠNÍ ČÁSTI :)) DOUFÁM ŽE SE LÍBILA! MOC SE OMLOUVÁM ZA CHYBY! :/
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanfictionJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...