*POHLED KATHERINE*
Probudilo mě ťukání na okno.Strašně jsem se lekla. Rychle jsem se posadila. Vstala jsem z postele. Udělala jsem si drdol. Pomalu jsem šla k balkonu a odhrnula závěsy...
Odhrnula jsem závěsy a podívala se kdo tam stojí.Celkem mě zarazilo, kdo tam stojí. Tohle je poslední člověk, kterýho bych chtěla mít na balkoně. Otevřela jsem balkonové dveře. "Co tu chceš Bieber??" "Nic...jse...Nechtěla by ses jít někam projít?" Začala jsem nad tím přemýšlet.Co jendou rysknout?Udělat něco nečekaného. Neodpověděla jsem a zavřela dveře.Zatáhla jsem závěsy. Přešla jsem do šatny a rychle si oblíkla ryfle. Vzala jsem si tílko a přes to slabej svetřík. Ještě jsem si obula conversky. Zamkla jsem pro jistotu dveře od pokoje. Vzala jsem si z nočního stolku mobil a klíč od balkonových dveří. Odtáhla jsem závěsy. Justin tam pořád stál.Otevřela jsem dveře. "Ty vážně jdeš?" "Jo. Co si čekal?!" "No...po tom co si mi zavřela dveře před nosem.....že nepůjdeš?" "Když už bych nešla, tak bych tě vyhnala z mýho balkonu" Zasmála jsem se a Justin se mnou."Jak se dostaneme dol--" Justin skočil dolu z balkonu. "Aha...A jak slezu já?" "Skoč za mnou..." "Zbláznil ses??" "Chytím tě!" "Ne nechytíš!" "Jo!Skoč!" "Ale já...." "Bojíš se...." "Jo..." Jen mi věř...." "Ale..." "Skoč!" "Co když mě nechytíš?!" "Chytim!!Nenechal bych tě spadnout." Nic jsem neřekla.Postavila jsem se na zábradlí. Podívala jsem se dolu na Justina. Potom jsem se otočila zády.Zavřela jsem oči a skočila dolu.Otevřela jsem oči, až když jsem cítila Justinovo ruce jak mě pevně drží. "Ty si mě chytil!" "Jo...říkal jsem,že tě nenechám spadnout!" Položil mě na zem."Kam půjdeme??" "Nech se překvapit." "ok..Nemám ráda překvapení!" Justin mě chytl za ruku a šli jsme. Něják jsem to neřešila protože jsem to brala tak, že mě chce odvést na místo. "My jdeme k vám??" "Ne..." Zavedl mě do garáže.Stáli tu samý lixusní auta....od Range roveru, lamborghini, porshe,jaguara, mustanga, po ferarri. Nastoupili jsme do bílého ferarri.Justin má dobrý vkus. Nastartoval a vyjeli jsme. Zaparkovali jsme před jedním z mrakodrapů. Justin vystoupil z auta a otevřel mi dveře. "Děkuju" "Nemáš zač. Pojď za mnou" Řekl a rozešel se, asi k zadnímu vchodu budovy. ¨Vešla jsem za ním dovnitř a šli jsme delší chodbou. Na konci chodby byl výtah, který Bieber přivolal. Nastoupili jsme. Bylo mezi náma ticho.Vystoupili jsme z výtahu a vyšli ještě jedno poschodí.Ocitli jsme se na střeše budovy.(Je to taková ta rovná střecha....Snad chápete:D) "Páni!" Řekla jsem.Byl tu výhled na celé BH. Všude to svítilo. Na střeše byla deka se dvouma skleničkama a vínem. "Neposadíme se?" "Ok" Pusmála jsem se. Posadili jsme se na deku. Bylo mezi náma takový to trapný ticho. "proč si dneska tak zmizel?" "Já----n-no...Musel jsem si něco zařídit." Řekl na konci rychle. "Aha.." "A co ty a kluci??!" Zeptal se. "Nic...." "A co ten ve škole?!!" "To....t-to..." "To co?Je to tvůj přítel? Já abych věděl...." "Nic s tím klukem nemám, je to kamarád.Chodili jsme spolu v prváku ..." "Aha, ale to co jsem viděl dneska tak nevypadalo!" "jo....no...já jsem tě chtěla vyprovokovat" "Aha....Tak to se ti povedlo." Dívali jsme si do očí.Moje rty chtěly tak strašně líbat ty jeho, ale hlava říkala ne. Díval se mi do očí a pomalu se přibližoval.Otočil se směrem ke mně. Položil ruku na moje stehno. "Co to děl....." Nestihla jsem doříct větu, protože spojil naše rty. Začal s nima pohybovat.Položila jsem svojí ruku na jeho tvář. Začala jsem spolupracovat.Pak mi ale došlo, co dělám. Odtáhla jsem se. "Ne-nemůžu!" "Proč? Nejsi zadaná, nebo jo?!" "Ne to nejsem..." "Tak co se děje?!" "Nechci být jedna z těch co se s nima vyspíš a pak odkopneš. Znám tenhle typ kluků. Ty mezi ně patříš." "Patřil jsem dřív. Teď ne..." "Nelži..." "Proč mi nevěříš? V ničem!Ať ti říkám cokoli, nedůvěřuješ mi." "Justine....důvěra nepadá jen tak ze stromu. Tu si musíš získat" "A jak si mám získat tu tvojí?" "Na to si musíš přijít sám." "Dokážu ti to!I kdyby to mělo trvat bůh ví jak dlouho!"
*JUSTINŮV POHLED*
" Dokážu ti to, i kdyby to mělo trvat bůh ví jak dlouho" Řekl jsem. Po týhle větě to vypadá, že už mi věří.Takže úkol číslo jedna splněn.Začíná mi věřit.Chudák, že neví o co jde.Tu sázku musím vyhrát!Nikdy neprohrávám!Nikdy!A ani teď.Ta holka pro mě vůbec nic neznamená, je jako každá jiná. Dostanu jí do postele a pak se na ní vykašlu! "Řekneš už mi tvoje jméno??Vím že začíná na K, ale na K je hodně jmen." "Katherine" "Páni....dával jsem si k tobě hodně jmen, ale tohle mě nenapadlo.Je to hezký jméno" "Děkuju"Začervenala se. Je tak kouzelná, když se červená.Co to tu říkám!Neni.Je to jen coura. Už se mi začíná omotávat kolem prstu. Podíval jsem se kolik je.21:51."Je už celkem pozdě. Nepojedeme?" Zeptal jsem se. "Jo...měli by jsme." Vstal jsem ze země a pomohl jí se zvednout. Sbalil jsem deku a skleničky. Sjeli jsme dolu výtahem. Nastoupili jsme do auta a jeli domů. Zaparkoval jsem v garáži. Vystoupili jsme z auta a šli k našim balkonům. "Jak se dostaneme nahoru?" "Po stromě" "Aha..ok" Vylezl jsem na první větev a pomohl Kathrine vylést. Vylezli jsme k ní na balkon. "Ahoj Justine." Začala si vyndavat klíčky. Chytl jsem jí za ruku a přitáhl k sobě. Dal jsem jí letmý polibek na rty. "Dobrou Kat!" Usmála se a vešla dovnitř. Než zatáhla závěsy tak mi zamávala. Zamával jsem jí zpátky. Přešel jsem k sobě na balkon a vešel do pokoje. Po tom co jsem vešel se rozsvítilo světlo. Podíval jsem se na postel. Kde seděl Rayn. "Kde si byl??" "Co ti je do toho!" "Přišel si balkonem...takže.." "Byl jsem s Kathrine." "A to je?!" "Ta holka z párty. "' "'Bylo jich tam víc.." "Sázka" "Jo..aha..A?" "A už jí mam pěkně omotanou kolem prstu..." Vítězně jsem se usmál. "Ty se nikdy nezměníš." "Co?!" "Nikdy se nenajde nikdo z koho by si neudělal kurvu a nechtěl jí jenom do postele!A víš proč?Protože ti to tvoje zasraný velký ego nedovolí!" "Může ti to bejt úplně ukradený!Co a jak dělám!Sám si takovej!!" "Ne!!Už ne!" "Ne?A kdo tě změnil? tak najednou?!" "Melissa..." "To je jaká štětka?!" "Žádná!!Není štětka!!Je to nejlepší kamarádka Katherine." "Aha...tak to potom jo." 'Ironicky jsem se zasmál. "S tebou to vážně nemá cenu. Uvidíme se ráno ve škole. " "Čau!" "Čau!" Zabouchl dveře. Sedl jsem si na postel a dal hlavu do dlaní...má pravdu. Mám tak velký Ego, že mi nedovolí se do někoho zamilovat....Ale co....Zvedl jsem se z postele a vešel do koupelnmy. Vlezl jsem do sprchy. Vyšel jsem ven s ručníkem omotaným kolem pasu.Oblíkl jsem si boxerky a tepláky na spaní.Zhasl jsem a šel si lehnout. Přikryl jsem se a vzal do ruky telefon.....
*POHLED KATHERINE*
Ten kluk je nějákej divnej.Ještě nedávno jsem pro něj byla kurva, štětka a bůh ví co. A najednou jsem někdo kdo ho zajímá? To je blbost. Nevím proč, ale začínám mu věřit. Nesmím se do něj ale zamilovat. Pak mě odkopne a já to nezvládnu. Budu se s ním jen kamarádit. Nic víc. Sama si lžeš. Buď ticho! Odpověděla jsem mému vnitřnímu hlasu. Vešla jsem do koupelny. Osrpchovala jsem se. Vyšla jsem ze sprchy a omotala si ručník kolem těla. U zrcadla jsem se odlíčila a udělala si drdol. Oblíkla jsem si pyžamo a šla do pokoje. Lehla jsem si na postel a zazvonil mi telefon. Vyndala jsem ho z kabelky vedle postele. SMS od-ON- Mohla bych si ho přejmenovat. Přejmenovala jsem ho na BIEBER;) Otevřela jsem SMS-ku. "Přeju dobrou noc:* Nechceš zítra po škole se jít někam projít? třeba do parku. Víc se poznat?" "Já tobě taky. Ok, můžeme." "Dobře. Po škole na tebe počkám." "Ok" Zamkla jsem telefon. Lehla jsem si a šla spát....................................
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanfictionJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...