81.část

785 40 2
                                    

*POHLED JUSTINA*
"....tady ale vůbec nejde o mojí opilost Hails....."
Začal jsem se přibližovat až jsem spojil naše rty. Začal jsem s nima pohybovat a Hailey spolupracovala. Zmáčkl jsem jí zadek a vyzvedl do vzduchu. Ona si obmotala nohy kolem mého pasu. Vášnivě jsme se líbali. Pustil jsem jí. Vyšli jsme z bazénu a já se znovu přitiskl na její rty. Zase jsem jí vyzvedl do vzduchu a ona si obmotala nohy kolem mého pasu. Něják jsem neřešil že jsme oba mokrý a vešel jsem dovnitř. Přitiskl jsem jí na zeď. Pořád jsme se líbali. Vyšel jsem s náma nahoru do pokoje. Položil jsem jí na postel a lehl si nad ní. Jednou rukou jsem se podpíral abych jí nezálehl. Odpojili jsme se od sebe. Podíval jsem se jí do očí a ona mě. Neposlušný pramen vlasů který měla v obličeji jsem jí dal za ucho. Hailey spojila ruce za mým krkem a přitáhla si mě k sobě. Znovu spojila naše rty. Rozvázal jsem jí vršek plavek a vyskytl se mi pohled na její hrudník. Olízl jsem si spodní ret jak je mým zvykem. Svoje rty jsem přemístil na její krk a začal ho líbat. Na konec jsme oba skončili nazí. A myslím že všichni víme jak to dopadlo............
—-———–——————
Oba dva jsme usnuli. Já jsem se probudil dřív. Když jsem se probudil venku už byla tma. Vstal jsem z postele a vzal jsem si ze skříně boxerky. Přešel jsem do koupelny a vešel jsem do sprchy. Osprchoval jsem se. Vyšel jsem z koupelny a Hailey pořád spala. Vzal jsem si tedy tepláky a sešel jsem dolů. Kluci tu pořád nebyli. Rozhlídl jsem se dole. Byly od bála otevřený dveře a všude mokro. Rozhodl jsem se tedy že to uklidím. Zavřel jsem dveře a vytřel jsem mokrou podlahu. Měl jsem všechno hotový a šel jsem se podívat co máme v lednici k jídlu. Překvapivě...tu nic nebylo. Tak jsem si řekl že nám objednala pizzu. Vzal jsem si telefon a vytočila jsem číslo na nejbližší pizzerii. "Pííííííp.....Pííííííp"
Pizzerie: "Dobý den pizzerie La pizza co si dáte?"
Já: " Dobrý den objednal bych si jednu pizzu šunka-sýr"
Pizzerie:" Dobře bude to všechno?"
Já:"Jojo"
Pizzerie:"A vaše adresa? A telefonní číslo?" Nadiltoval jsem mu adresu a telefonní číslo
Pizzerie:"Dobře až budeme u vás tak vám zavoláme"
Já:"Dobře ďekuju Na shledanou"
Pizzerie: " Na shledanou" položil jsem hovor a vyšel jsem nahoru. Hailey pořád spala. Naklonil jsem se k Ní a dal jsem jíl pusu na líčko. Rozlepila oči od sebe. "My jsme usnuli?" "Jo..." "Kolik je hodin?" "Čtvrt na 8 večer" "aha" "objednal jsem náplň pizzu. Asi do 20 minut by tu měli být" "Dobře... Mám celkem hald. Tak já se jdu osprchovat" "Ok" vstala z postele a šla do koupelny. Já jsem sešel dolů. V kuchyni jsem nám vzal pití a položil jsem ho na stolek v obýváku. Zapl jsem televizi a posadil jsem se na gauč. Za chvíli se mi rozezvonil telefon. "Ano prosim?" "Dobrý den Přivezli jsme Vlám vaši pizzu" "dobře jdu ven" položil jsem hovor a vyšel jsem i s penězma ven. Před domem stálo auta. Když mě řidič viděl vystoupil z auta a přinesl mi pizzu. Zaplatil jsem mu a šel zpět do domu. "Hails? Pizza" zavolal jsem. "Jojo už jdu dolů" ozval se její hlas. Vešel jsem do obýváku a položil jsem na stolek pizzu. Hailey přišla dolů. Seděli jsme a jedli jsme pizzu. "Víš...Chtěl/a jsem o něčem mluvit" Řekli jsme oba na jednou. "Tak mluv" řekl jsem. "Myslela jsem že to co se stalo by mělo zůstat jen ve stadiu kamarádství. Nechci aby naše tak dobrý kamarádství zkazilo to že z toho uděláme něco víc...." Podívala se na mě. "Jo..." "Co si chtěl ty?" "Mmm... Vlastně to samý" usmál jsem se. "To jsem ráda že to oba cítíme stejně" "Jo" pomalu jsem se přibližoval. "Justine...." "Mhmm?" Pořád jsem se přibližovala a Hailey se oddalovala. Ale tak že za chvíli ležela na gauči. "Tohle kamarádi nedělají..." "Ne??" "Ne.." "Ale mi nemusíme být stejní kamarádi jako všichni ostatní" přitiskl jsem se jí na rty. Jednou rukou jsem se přidržoval abych jí nezalehl a druhá zabloudila pod její triko. Začal jsem pohybovat se svými rty a Hailey spolupracovala. Chtěl jsem jí sundat triko ale uslyšel jsem jak někdo kde mylná dveře. "Bože..." Řekl jsem a rychle se odpojil od Hailey. Oba dva jsme se Posadili a dělali jsme jakože nic. Seděli jsme na gauči a jedli pizzu. Do obýváku přišli všichni kluci. "Čau" "Ahoj" pozdravili jsme se. "Tak co jak jste si to užili? Doufám že jste nedělali žádný zvrhlosti" řekl Lil-za. S Hails jsme se na sebe podívali a začali jsme se smát. "Ne jasně že nedělali" řekl jsem. "A co vy? Kde jste byli?" Zeptala se jich Hailey. " podívat se po Paříži... Na pařížský bary a tak" zasmáli se. "Je mi to jasný" pousmála se Haley. "A našli jste nějákej dobrej Bar?" Zeptal jsem se. "Jo jeden byl fakt bomba" řekl Ryan. "Je daleko?" "Ani ne. Taxíkem asi tak 10minut jízdy bych řekl." "Jdeme tam?" Zeptal se Fredo. "Co říkáš Hailey?" Podíval jsem se na ní. "Není to špatnej nápad." " Ok tak za 10 mi tady? Ryane objednáš taxi" "Ok" rozešli jsme se každej do svého pokoje. Oblíkl jsem si světle modré rifle. Bíle triko a přes to košili. K tomu jsem si vzal černou kšiltovku. Sešel jsem dolů a obul jsem si boty. Za chvíli přišla Hailey. Měla světle modré riflové křesťasy a k tomu bílý crop-top. Vlasy měla rozpuštěné. Slušelo jí to. Usmál jsem se a ona na mě. Obula si boty a čekali jsme na zbytek. Postupně všichni sešli dolů. Vyšli jsme z domu. Před domem už stál taxík. "Hele? Jak se tam vejdeme když je bála 6?" Zeptala se Hailey. "Ten taxík by měl být sedmimístnej." "Aha" Řidič vystoupil z auta a a otevřel nám dveře. Odsunul jednu ze zadních sedaček a byly tam další dvě. Tam jsem si sedl já s Hailey. Kluci si sedli na ty zbylí. Nadiktovali řidiči adresu a ten se rozjel. Asi za cca 12 minut zastavil. Kluci vystoupili a obklopují sedačku aby jsme mohli vystoupit. "Děkujeme" zaplatil jsem řidičovi a ten odjel. Vešli jsme do baru. Bylo tu hodně lidí. Proto jsem si Hailey přitáhl k sobě a držel jí pevně u sebe. Došel jsem s ní až k baru a koupil nám drink. Koupil jsem nám jich ještě několik. "Jdeme tančit?" Zeptal jsem se. "Jasně!" Chytla mě za ruku a táhla mě na parket. Začali jsme tančit. Přitiskl jsem se na její rty. Ale tančit jsme nepřestali. Po chvíli jsme se od sebe odpojili. Koukali jsme si do očí. "Mám tě rád Hails!" Řekl jsem a pohladil jsem jí po tváři. "Já tebe taky" usmála jsme se na sebe a dali si letmý polibek. Ještě asi hodinu jsem byly v baru. Potom jsme si zavolali taxi a jeli domů........................

DOUFÁM ŽE SE VÁM DNEŠNÍ ČÁST LÍBILA! :)) CHTĚLA BYCH PŘIDAT JEŠTĚ JEDNU...PRITOŽE PAK PŘES MĚSÍC NEBUDOU :/ OMLUVÁM SE ZA CHYBY! :/

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat