110.část

692 48 9
                                    

*POHLED KATHERINE*
-------UŽ ZPĚT DOMŮ----

Právě jsme přistáli zpět v New Yorku. U Belly s Jackem jsme byli nakonec jen 2 dny. Všichni si s Justinem rozuměli. Byla jsem za to celkem ráda. Teď už jsme na cestě domů.

Taxík zastavil před domem a my jsme vystoupili z auta. Zaplatili jsme taxikáři a on nám vyndal kufry z auta. Justin vzal kufry a já vzala spící Emily. Ano, usnula, ale ani se jí nedivím je něco po desáté hodině večer. Takže čas na spaní. Nebudu jí ani převlíkat abych jí nevzbudila a rovnou jí uložím do postýlky. Justin přivolal výtah, který po chvíli přijel. Nastoupili jsme do něj a vyjeli jsme až nahoru. Justin odemkl dveře a vešli jsme dovnitř. Vyzula jsem si boty a šla jsem rovnou odnést Emily do postýlky. Vyšla jsem po schodech nahoru do Emily-ina pokoje. Položila jsem jí do postýlky a přikryla. "Dobrou noc princezno" Dala jsem jí pusu do vlásků a odešla jsem. Sešla jsem dolů po schodech. Justin stál pořád u dveří. "Kufr chceš odnést do pokoje??" "Kdybys byl tak hodnej" "Jo jasně" "Udělám něco k večeři. Co by sis dal??" "Je mi to tak něják jedno...." "Tak co těstoviny se sýrovou omáčkou?" "Jo....Klidně, může být" "Super" Šla jsem do kuchyně a Justin šel odnést kufry. Vyndala jsem si všechno potřebné a začala jsem vařit. Vaření mi zabralo cca 20 minut. Dovařila jsem a prostřela jsem stůl. Na talíře jsem nandala jídlo a do skleniček nalila džus. Justin pořád nikde a tak jsem pro něj šla. Vyšla jsem schody a došla jsem ke dveřím do pracovny. Zaklepala jsem a počkala. "Ano?" Ozval se Justinův hlas. Otevřela jsem dveře a vešla jsem dovnitř. "Večeře je hotová" "Jojo" Řekl ale pořád seděl na posteli, proto jsem dodala. "Jdeš??" "Mmmm....jo" Zvedl se a prošel kolem mě rovnou dolů. Sešla jsem dolů za ním. Posadili jsme se ke stolu, popřáli jsme si dobrou chuť a začali jsme jíst. "Chtěl bych se ti omluvit za to co se stalo předtím v hotelu...." Začal najednou mluvit Justin. "V pořádku" "Ne není to v pořádku... A celkově promiň za to, že jsem tě chtěl políbit" "Není na tom nic špatného Justine, jen to prostě nejde" "Jo....chápu to" "Ne.....nechápeš. Tohle nikdy nepochopíš, vlastně ani já to nechápu" Pravda, ani já to nechápu. "Nechápeš co?" "Mohl bys mě omluvit? Tak do půl hodiny budu zpět." Dořekla jsem a zvedla jsem se od stolu. "Cože? Kam jdeš?" "Musím si něco vyřídit" "skoro v 11 večer?" "Jo..." Řekla jsem a přešla jsem ke dveřím. Obula jsem se, vzala jsem si klíče jak od auta tak od domu a vyšla jsem ven. Sjela jsem výtahem až dolu a vyšla jsem z budovy. Nastoupila jsem do auta a do GPS jsem zadala adresu, kterou jsem si zjistila po cestě dolů výtahem. Nastartovala jsem auto a rozjela se směrem, který mi ukázala navigace. Asi po 10 minutách jsem byla na místě. Vystoupila jsem a vešla jsem do hotelu. "Dobrý den" Přivítal mě recepční. "Dobrý den, potřebovala bych číslo pokoje jednoho muže" "To vám bohužel nemůžu dát" "Prosím, je to můj přítel a já jsem ho přiletěla překvapit" Usmála jsem se. "No dobře. Jeho jméno?" "Nick Bateman" "Dobře...dejte mi chvilinku" "Jo jasně" Chvíli jsem počkala a on promluvil. "Je to čtvrté patro pokoj 471." "Dobře. Moc vám děkuju!" Přešla jsem k výtahu a přivolala jsem ho. Počkala jsem než se otevřou dveře a nastoupila jsem dovnitř. Zmáčkla jsem čtvrté patro a dveře výtahu se zavřely. Vyjela jsem do čtvrtého patra a vystoupila jsem z výtahu. Našla jsem pokoj s číslem 471 a zaklepala jsem na dveře. Po chvíli se v nich objevil Nick s nechápavým pohledem. "co tu....?" Nenechala jsem ho ani domluvit a zatlačila jsem ho do místnosti. "Tak jen abys věděl. Nenechám se sebou manipulovat. Seš takovej sráč, že jen abys mě dostal tak mi vyhrožuješ a vydíráš mě. To ale skončilo! Nenechám se sebou takhle zacházet a už vůbec ne tebou. Takže si ujasníme pár věcí. Ty okamžitě odjedeš z New Yorku a necháš mě i moje kamarády a rodinu na pokoji. Nebudeš se starat o to s kým jsem a ani co s ním dělám. A už vůbec mi nebudeš vyhrožovat! Nebo zajdu na policii já a řeknu jim kdo bere úplatky. A nevím čí karierá a celý život půjde do háje." "Nemáš důkazy" "Že ne?" Vyndala jsem telefon a ukázala mu fotky. "Kdes to vzala?" "To je jedno." Nick nic neříkal a tak jsem pokračovala. "Myslím, že si rozumíme. Do zítra budeš pryč,  jinak začnu konat já. Zkusíš jít na policii a říct něco o Justinovi......" "Jo chápu" "To jsem ráda" Otočila jsem se na odchod. U dveří jsem se ještě otočila. "Sbohem Nicku, doufám, že už tě nikdy neuvidím" Otočila jsem se a odešla jsem. S hlavou vztyčenou nahoru a pocitem výhry jsem došla k výtahu. Vešla jsem do něj a sjela jsem až dolů. Vyšla jsem z hotelu a nastoupila jsem do auta.

Zaparkovala jsem na mém místě a vystoupila jsem z auta. Vešla jsem do domu a vyjela jsem až nahoru. Vyšla jsem z výtahu a otevřela jsem dveře. Vyzula jsem si boty a naproti mě se objevil Justin. "Konečně jsi doma, kde jsi by--....." Nenechala jsem ho domluvit a přilepila jsem se mu na rty. Nejdřív jen zmateně stál, ale potom začal pohybovat se svými rty a já taky. Na chvíli se on kousek odtáhl. "co to---?" "Někaž to" řekla jsem a on spojil naše rty. Přitáhl si mě za pas blíž a oba dva jsme si vychutnávali přítomnost toho druhého. Justin přemístil ruce z mého pasu ma můj zadek, který zmáčknul. Vyzvedl mě do vzduchu a já jsem si omotala nohy kolem jeho pasu. Justin mě chytl pod zadkem abych nespadla a já jsem měla ruce zapletené v jeho vlasech. Justin se s námi dal do pohybu. Vyšel schody a vešel do ložnice. Zavřel za námi dveře a přitiskl mě na ně. Pomalu mě postavil na zem a odtáhli jsme se od sebe. Sundala jsem mu triko a odhodila jsem ho někam do rohu místnosti. On to samé udělal s tím mým. Takhle jsme pokračovali, až jsme byli ve spodním prádle. Justin mě přenesl k posteli a položil mě na ní. Lehl si nademě a jednou rukou se podpíral aby mě nezalehl. Tou druhou putoval různě po mém těle. Přemístil pohled na můj obličej a podíval se mi do očí. Neposlušný pramen vlasů mi dal za ucho. "Nechci abys na to zítra chtěla zapomenout....." "Nebudu chtít, ani předtím jsem nechtěla" Dořekla jsem to a spojila jsem naše rty. Sundali jsme si i zbytek toho co jsme měli na sobě.....

Leželi jsme vedle sebe, přikrytí dekou. Justin měl ruku kolem mého pasu a já jsem měla hlavu položenou na jeho hrudi. "Kate??" "Ano?" Zvedla jsem hlavu tak abychom si koukali do očí. "Proč si na to chtěla předtím zapomenout a teď se stalo to co se stalo??" "To co jsem ti řekla předtím.... Nemohli by jsme právě na to zapomenout? Nebylo to myšlené vážně, i když to tak mělo být." "Jak to myslíš??" "No...." "Řekni mi to....prosím" "Slib mi, že mu nic neuděláš,protože jinak by si z toho měl průšvih ty" "Slibuju..." "Musela jsem ti to říct, protože tu noc mi volal Nick a řekl mi, že jestli to s tebou neukončím, tak půjde na policii a řekne co se stalo na plese. A to já jsem nemohla dopustit, protože jsem nechtěla abys šel do vězní...teď......" "Já ho zabiju!" Cítila jsem jak se mu napnuly svaly. "Justine...." Přejela jsem mu rukou po hrudi. "A jakto, že teď se to stalo?" "Byla Jsem to vyřešit" "Vyřešit? Jak?" "To už je jedno" Dala jsem mu letmou pusu. "Dobrou noc Kat" "Dobrou Justine".............................................

KONEC DNEŠNÍ ČÁSTI:)) OMLOUVÁM SE ZA CHYBY :/
A OMLOUVÁM SE ZA TO ŽE NEBYLA ČÁST ....TEĎ ANI NEVÍM ZA JAK DLOUHO BUDE DALŠÍ, MÁM NĚJÁKÝ BLOCK A VŮBEC NEVÍM JAK POKRAČOVAT....TAKŽE SE PŘEDEM OMLOUVÁM 😞😁

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat