ČÁST BUDE KRATŠÍ.....CHCI SI TO NECHAT DO DALŠÍ ČÁSTI :) TAK SNAD VÁM TO NEBUDE VADIT :))
---O DVA DNY POZDĚJI---
*POHLED JUSTINA*
Ráno mě probudily paprsky slunce které svítilo přímo do mých očí. Otevřel jsem je a ležel v posteli. Venku bylo krásně. Slunce svítilo a venku všechno rozkvétálo. Byl začátek května takže si sami umíte představit to počasí. Vstal jsem z postele a šel jsem se do koupelny umýt. Osprchoval jsem se a vyčistil jsem si zuby. Potom jsem vyšel z koupelny a oblékl jsem si boxerky a kraťasy. Sešel jsem dolů. Z kuchyně se ozývaly zvuky. Šel jsem tedy tam. V kuchyni stála Hailey jen v mém tričku. Přešel jsem k ní a opřel jsem si hlavu o její rameno. "Co děláš?" Zeptal jsem se. " Plačinky" "mmmm" dal jsem jí pusu na líčko a posadil jsem se ke stolu. To že jsem před dvěma dny potkal Kate jsem Hailey neřekl. Nevím proč. Říkám jí všechno...ale zrovna tohle jsem nechtěl aby věděla. Po chvíli sešli dolů i kluci. "Ahoj" pozdravili jsme se a oni si taky sedli ke stolu. Hailey položila na stůl talíř s palačinkma a já jsem přinesl marmelády nuttelu a další. Když jsme se všichni prosadili začali jsme jíst. "Dneska chceme jít do baru. Jdete vy dva taky?" "Ne já dneska nejdu" řekla Hailey. "Já taky ne. Musím se ještě podívat na nějáké věci ohledně místních gangů" "OK" Když jsme všichni dojedli kluci se přemístili do obýváku a já jsem pomohl Hails uklidit. Potom jsme si sedli ke klukům na gauč a koukali jsme na televizi. "Ne objednáte si něco k jídlu?" Zeptal se Lil. "Jo můžeme taky už mám hlad" "jo já taky" "OK Jdu objednat pizzu. Jakou si kdo dá?" Zeptal jsem se. "Já si dám hawai" řekl Ryan. "Já taky" ozval se Chriss. "Já si dám nějákou pálivou." "Já si dám jen šunka sýr" "Mě dej taky pálivou." "OK" přešel jsem do kuchyně kde jsem nechal telefon a objednal jsem pizzu. Po nějaké době se rozezvonil zvonek. Přešel jsme ke dveřím a otevřel jsem je. Před nima stál poslíček s pizzami. "Dobrý den vaše objednávka" "Děkuju" zaplatil jsem mu a vzal jsem si od něj pizzy. Zavřel jsem dveře a s pizzami šel do obýváku. Každýmu jsem dal takovou jakou chtěl. Pustili jsme si film a bylo to takový pohotový odpoledne.....
Už je 8 večer a kluci šli do baru. To znamená že jsem tu s Hailey zůstal sám. "Jdu do pracovny něco řešit. Kdyby něco jsem tam" "Jojo" Hailey seděla dole u televize. Do teď jsem tam seděl s ní. Zvedl jsem se z gauče a šel jsem do svojí pracovny. Dveře byly na kód s kdo kód neznal nedostal se tam pokud někdo neotevřel zevnitř. Vešel jsem tam a zavřel jsem za sebou. Posadil jsem se za velký stůl uprostřed místnosti a zapnul jsem svůj MacBook. Po chvíli zaklepala Hailey. "No?" Odemkla dveře a stoupla si mezi ně a opřela se o futra. "Co se děje Hailey?" "Nudím se...." Podívala se na mě a pousmála se. "Opravdu?" "Hmmm" vstal jsem ze židle a zaklapl jsem notebook. Přešel jsem k ní a naklonil jsem se k jejímu obličeji. Koukali jsme si do očí a ani jeden z nás nic neřekl. Po nějáké době jsem spojil naše rty. Začal jsem s nima pohybovat. Zmáčkl jsem Hailey zadek a nadzvedl jsem jí. Ona si omotala nohy kolem mého pasu. Domem se rozezvonil zvonek. "Bože..." Postavil jsem Hailey na zem. "Počkej tady" zvedl jsem ukazováček a šel ke dveřím. Než jsem je ale otevřel tak jsem se kukátkem podíval kdo tam stojí. Sakra...................KONEC DNEŠNÍ ČÁSTI. JE OPRAVDU KRÁTKÁ ALE POČKEJTE SI NA DALŠÍ :) OMLOUVÁM SE ZA CHYBY! :/
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanfictionJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...