PŮLKU TÉHLE ČÁSTI PÍŠU PO DRUHÉ, PROTOŽE JSEM JÍ PÚVODNĚ CHTĚLA NECHAT V TÉ PŘEDCHOZÍ ČÁSTI, ALE PAK JSEM SI TO ROZMYSLELA A VYJMULA JÍ, ŽE JÍ VLOŽÍM SEM, ALE ZAPOMNĚLA JSEM NA TO A ZKOPÍROVALA JSEM NĚCO JINÉHO, TÍM PÁDEM SE PŘES 600 SLOV VYMAZALO.... NO NEVADÍ. SNAD SE VÁM BUDE ČÁST LÍBIT :))
*POHLED JUSTINA*
Probudil mě hlas Katherine. "Justine.... vstávej." Řekla a dala mi letmou pusu na tvář. "Mmmm" Vydal jsem ze sebe jen. ""Notak.. už je hotová snídaně" "Dal bych si tebe" Převalil jsem jí na sebe. Jen se začala smát. "Mě si měl včera" Mrkla a dala mi rychlou pusu. Potom dodala. "Tak už vstávej" "Dobře dobře" Vstali jsme z postele a já jsem se rozešel do koupelny. Opláchl jsem si obličej a vyčistil jsem si zuby. Oblékl jsem si tepláky a triko a vyšli jsme z ložnice. Když jsme vyšli z pokoje se ozval hlas Emily. "Já tam jdu" Dobře" Dal jsem Kate pusu do vlasů a šel jsem k Emily. Ta už stála v postýlce a čekala než někdo přijde. "Dobré ráno princezno" Usmál jsem se a vzal jsem jí do náruče. "Doblé Justine" Dala mi pusu na tvář. Jen jsem se usmál. Tak půjdeme dolů. Maminka udělala snídani. Vyšel jsem z pokoje, tam ale pořád stála Katherine. Je dnes nějáká divná. Přišla mě vzbudit a ještě na mě čeká. No uvidím. U snídaně se jí zeptám jestli se něco něděje. "Dobré ráno Princezno" Řekla a dala Em pusu na čelo. "Doblé maminko" Odpověděla jí Emily a šli jsme dolů. Šli jsme do kuchyně a když jsem vešel do místnosti nevěděl jsem co dělat. Seděli tam všichni. "Kluci!" Položil jsem Emily na zem a všichni se zvedli. "Ahoj Justine" Řekli všichni. Se všemi jsem se přivítal a potom přešel ke Kate kterou jsem objal a dal jí pusu. "Jsi úžasná. Moc ti děkuju!" "Není vůbec za co" "Ale jo... vůbec nevím jak se ti odvděčím" "Justine....to neřeš" Posadili jsme se ke stolu. "Tak jak se daří Justine?" Zeptal se Twist. "Jde to... teď momentálně jsem šťastný...Mám Kate. To mi stačí" Podíval jsem se na Kat a ta se usmála. Úsměv jsem jí opětoval. "A co případ?" Ozval se Ryan. "Ten nevypadá moc dobře...." "Slyšeli jsme... Pokusíme se zjistit jakej sráč to na tebe hodil. A slibujeme že se ho zbavíme. Donutíme ho říct pravdu" "To už jse tejně jedno. Mají na mě úplně všechno Ryane. I kdyby se šel přiznat tak já zůstanu sedět" "To ještě nevíme Justine" Řekla Kate. Na to jsem neodpověděl. "A co ten prcek tady? Justine?" Ozval se Fredo. "S tím já nemám nic společného" Zvedl jsem ruce nad hlavu a zasmál jsem se. "Katherine?" Všichni se podívali na ní a ona se zasmála. "Noo.... Byla jsem na vysoký a dala jsem se dohromady s učitelem. Jo já vím.... No a prostě se to stalo. Ve čtvrtém ročníku jsem otěhotněla. Když jsem mu to šla říct našla jsem ho s jinou. Takže do těď neví že spolu máme dítě. Emily to asi nikdy neřeknu. Nechci aby věděla že její táta byl strašněj kretén. No a hned jak jsem dodělala školu jsem se přestěhovala sem." "Aha.." Odpověděl Ryan. "A jak jste se dostali vy dva zase k sobě?" Zeptal se hned Ryan. Na to jsem mu odpověděl já. "Když mě zatkli a odvezli na stanici chtěl jsem toho nejlepšího právníka tady. Bylo mi jedno kdo to je a kolik zaplatím. No a přišla Katherine" "To si děláte srandu? Taková náhoda!" "No.."
*POHLED KATHERINE*
Justin byl úplně nadšenej. Byla jsem ráda že se usmívá a má kolem sebe zase kluky. Bylo něco po 4 hodině odpoledne. Kolem půl páte musím vyjet za tím šéfem. Celkem se bojím toho co mi chce. Kluci si dole hráli s Emily, která byla celá nadšená z toho, že kolem sebe má tolik lidí, kterí se jí věnují. Kluci z ní byli úplně unešení. Vešla jsem do kuchyně abych to tu uklidila po tom co jsme dojedli oběd. Dávala jsem nádobí do myčky, když se kolem mého pasu obmotaly ruce. Samozřejmě Justinovo ruce. Dal mi polibek na krk a potom si položil hlavu na moje rameno. "Zvládnete to tu tak na hodinku sami?" "Jo jasně...jakto?" "Volal mi šéf, že se mám v 5 stavit u něj" "Jo aha... dobře" "Tak se jdi oblíct je skoro půl tak ať to stihneš" "Musím to doklidit" "Já to udělám. Běž se oblíct" "Dobře...děkuju" Otočila jsem se čelem k Justinovi a dala mu pusu. Potom jsem šla nahoru do ložnice. Vešla jsem do koupelny a rychle jsem se osprchovala. Vyšla jsem ze sprchy. Osušila jsem si tělo a oblíkla jsem si spodní prádlo. Nanesla jsem si lehkou vrstvu make-upu a řasenkou jsem prodloužila řasy. Udělala jsem si drdol a vyšla jsem z koupelny. Oblíkla jsem si černé úzké rifle a k tomu bílou delší košili, u ktré jsem si ohrnula rukávy. Měla jsem je tedy k loktům. Do kabelky jsem si dala telefon, peněženku a klíče od auta. Obula jsem polokozačky na podpatku a sešla jsem dolů. "Tak já jedu. Jsem zpět co nejrychleji" Přešla jsem k Emily a dala jsem jí pusu na čelo. Přešla jsem ke vchodu a chtěla vijít ven. Justin mě ale chytl za ruku a přitáhl k sobě. Okamžitě spojil naše rty a začal s nima pohybovat. Já jse samozřejmě spolupracovala. "Musím jít" Řekla jsem mezi polibky. "Jo já vím... Moc ti to sluší" "Děkuju. Hned jsem zpět" "Dobře" Otevřela jsem dveře. "A Kate?" "Ano?" Otočila jsem se zpět na něj. "Miluju tě..." Tyhle dvě slova mi hned vykouzlila úsměv na rtech. "Já tebe Justine" Zavřela jsem dveře a šla k výtahu......
Zastavila jsem před kanceláří. Vystoupila jsem z auta a zamkla jsem ho. Rozešla jsem se směrem k budově. Vešla jsem dovnitř. "Dobrý den Alice" Alice je Šéfovo sekretářka. "Dobrý den slečno Marrine. Jdete za panem Stormem?" "Ano..přesně tak" Zaklepala jsem na dveře a vešla jsem dovnitř. "Ahoj Katherine" "Ahoj Same, tak co se děje?" "Posaď se prosím" Ukázal na židli u stolu. Posadila jsem se a čekala až začne mluvit. "Máš případ Justina Biebera, je to tak?" "Ano..je to tak" "A bydlí teď s tebou že?" "Jo. Bydlí. O co jde?" "Vím, že jste v minulosti měli nějáký poměr a myslím si, že ho máte i teď" "Cože?" "Máš teď v téhle situaci milostný poměr s panem Bieberm? Ano,ne?" Byla jsem zaskočená touto otázkou a tak jsem byla chvíli ticho. "Katherine?" "Ano ... mám" "Proto bude lepší, když jeho případ přebere někdo jiný" "Počkej! Někdo jiný? Proč?" "Pohled na věc by nemusel bý objektivní. Mohl by být zkreslený tím co k němu cítíš. Jeho případ dostane Jered. Nechci nic ryskovat" "Aha... Ale k soudu se můžu jít aspoň podívat ne?" "Jo...jistě, jako divák ano" "Dobře. To je vše?" "Ano to je vše" "Tak ahoj" "Ahoj Kath" Zvedla jsem se ze židle a odešla. Nemůžu nevědět informace. Potřebuju vědět jak na tom Justin je. Takhle to nejde, soud je za 14 dní. Teď ani nevím jestli to mám Justinovi říct nebo ne. Pane bože. Nastoupila jsem do auta a rozjela jsem se směrem domů.
Po cestě jsem se ještě rozhodla zajet nám pro večeři. Zvolila jsem pizzu. Zastavila jsem u pizzerie, kterou mám ráda. Vešla jsem dovnitř. "Dobrý den" "Dobrý" pozdravila mě obsluha. "Co to bude?" "Vezmu si jednu sýrovou pizzu, jednu šunka sýr, salámovou, hawai a jednu s feferonkama" "Dobře, s sebou?" "Jojo" "Dobře tak do 45 minut to bude. Dáte si zatím něco k pití?" "Jo... dám si jemně perlivou vodu" "Dobře" Podala mi jemně perlivou vodu. "Zaplatím to teď" Řekla mi částku a já zaplatila. Za necelých 40 minut byly pizzy hotové. Vzala jsem je a šla jsem do auta. Krabice s pizzou jsem dala na zadní sedačky. Posadila jsem se na místo řidiče a nastartovala jsem. Ještě než jsem se rozjela jsem se podívala na čas. 19:12. To budu doma kolem půl 8. Sešlápla jsem plyn a rozjela jsem se domů................................
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanficJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...