58.část

843 47 5
                                    

AHOJ VŠICHNI UŽ DNES TU MÁTE NOVOU ČÁST!DOUFÁM ŽE SE BUDE LÍBIT. TUHLE ČÁST BYCH CHTĚLA VĚNOVAT Anet_Bieber  :))

*POHLED KATHERINE*

Celouneděli jsem se učila abych uměla to z čeho dnes píšeme. Ano dnes už je pondělía já právě vstávám z postele. Tak strašně se mi do tý školy nechce. Nejradšibych byla v posteli celý den. Ale už jen měsíc. Vešla jsem do koupelny audělala si drdol. Vyčistila jsem si zuby a nalíčila se. Vyšla jsem z koupelny apřešla do šatny. Vyndala jsem si spodní prádlo které jsem si oblíkla. Potomjsem si oblíkla světle modré rifle k tomu bílé tílko a na to šedou mikinu snápisem New York. Tu mikinu jsem dostala od Steva když jsme byli u nich v NY.Oblíkla jsem si to a vyšla z šatny. Sešla jsem dolu a tam nikdo nebyl. Jenvzkaz od mamky. "Dobré ráno. Snídani máš na stole. Caroline jsemodvezla.-Mamka" Sedla jsem si ke stolu a nasnídala se. Když jsem dosnídaladala jsem nádobí do myčky. Vyšla jsem nahoru a vzala si kabelku s věcma. Sešlajsem dolu a vzala si ještě jablko. Dala jsem ho do kabelky a přešla na chodbu.Obula jsem si boty. Vzala jsem si klíčky od auta a šla do garáže. Nasedla jsemdo auta a jela do školy. Zaparkovala jsem na školním parkovišti. Vzala jsem sikabelku a vystoupila z auta.   Zamkla jsem ho a šla směrem do školy. Ze skříňky jsem si vyndala učebnice a šla do třídy na matematiku. Dneska píšeme snad ze všech předmětů co máme a matika není vyjímka. Posadila jsem se do zadní lavice a ještě si zopakovala učivo. Zazvonilo na hodinu a učitelka vešla do třídy. Rozdala nám písemky a já začala psát..........

Myslím že písemka dopadla dobře. Měla jsem úplně všechno. Teď jde ještě o to jestli dobře. Vyšla jsem ze třídy a šla na dějepis........

Konečně konec školy. Vrátila jsem do skříňky učebnice a šla ven ze školy. Došla jsem až k autu. Odemkla jsem ho a nastoupila dovnitř. Nastartovala jsem a jela domů. Zaparkovala jsem v garáži a vystoupila z auta. Vešla jsem do domu. Vyzula jsem si boty a šla do kuchyně že si udělám něco k obědu. Tam už ale byla mamka. "Ahoj" Usmála jsem se. Přešla jsem k ní a dala jí pusu na líčko. "Ahoj" Taky se usmála. "Co děláš dobrého?" "Těstovinovej salát. Za chvilku bude hotovej." "Tak já prostřu stůl?" "To bys byla hodná" Vzala jsem prostírání a dala ho na stůl. Potom jsem tam dala příbory a misky. Ještě jsem tam dala skleničky a do džbánu nakrájela citron a nalila do něj vodu. Mamka doprostřed položila mísu se salátem. "Mám zavolat Car?" "Jojo" Přešla jsem ke schodům. "Caroline oběd!" "Jojo" Slyšela jsem ze shora a zachvilku byla v kuchyni u stolu. "Kde je Taťka?" "Měl by tu býtkaždou chvíli." Řekla mamka a v tu chvíli jsme slyšeli zabouchnutí dveří auviděli Taťku ve dveřích kuchyně. "Ahoj holky." "Ahoj"Řekly jsme všechny. Každé z nás dal pusu na tvář. Posadil se ke stolu."Dobrou chuť" "Dobrou chuť" "Dobrou chuť..."Řekli jsme si a začali jíst. "Co ve škole?" Zeptala se mě mamka."Dobrý.. Za čtrnáct dní je maturitní ples..." "Už? Kdy půjdemekoupit šaty?" "Já nevím..." "Tak co kdyby jsme se na ně šly podívat v pátek odpoledne? Do kolika máš školu?" "To by jsmemohly...do jedný" "Dobře tak mě vyzvedneš doma hned po škole apůjdeme se spolu podívat. Co na to říkáš?" "To je dobrej nápad!""Dobře" "Jdu se nahoru učit... " Řekla jsem a vyšla nahoru.Převlíkla jsem se do legín a volnějšího trika s dlouhým rukávem. Sedla jsem sina postel a začala se učit. Učila jsem se asi 2 hodiny možná dýl protože kdyžjsem se podívala na hodiny bylo 17:38. Dostala jsem celkem hlad. Sešla jsemproto dolů do kuchyně. Vyndala jsem si toastovej chleba a udělala si toasty.Když jsem je dodělala uklidila jsem po sobě a vzala si to nahoru. Vzala jsem sinotebook a pustila si seriál a u toho jedla toasty. Měla jsem dojezeno aleseriál ještě neskončil. Uslyšela jsem kamínky které dopadaly na moje balkonovédveře. Připomnělo mi to to jak vždy Justin chodil dovnitř...Zatřásla jsem nadtím hlavou a přešla jsem k nim. Otevřela jsem je a šla nabalkon. Podívala jsem se z balkonu. "Tady dole" Podívala jsem se podbalkon. Tam stál Ian. "Co tu děláš?" "Potřeboval jsem těvidět" "Pojď nahoru" "A jak?" "Po tomstromě" "Ok" Řekl a vylezl nahoru. Stál naproti mě na balkonu."Ahoj" "Ahoj" Objali jsme se. Odpojili jsme se a měli jsmeobličeje jen kousek od sebe. Koukali jsme si do očí. "Tak moc bych těchtěl políbit..." "Co ti v tom brání?" Nic neřekl a spojil našerty. Svoje ruce jsem spojila za jeho krkem. Když nám docházel dech odpojilijsme se. "Půjdeš dál?" Zeptala jsem se. "Rád" Usmál se.Vešli jsme dovnitř. Seděli jsme na posteli a povídali si. "Pustíme sifilm?" "Můžeme" Přešla jsem ke dveřím a zamkla je. Nechci abysem mamka vešla a viděla ležet v mé posteli Iana. Pustili jsme film a lehli sido postele. Leželi jsme vedle sebe. "Máš tu nějáké teplo" Řekl arozepínal si košili. Začala jsem se smát a zakryla si oči. "Coděláš?" Smála jsem se. "Říkal jsem že tu máš teplo. Do půlky sirozepl košili a lehl si zpátky vedle mě. Koukali jsme na film. Ucítila jsemIanovo ruku jak se dotýká mojí a pak naše ruce spojil. Podívala jsem se na něhoa on koukal na mě. "Co se děje?" Zeptala jsem se. "Jak to s námibude?" "Jak by to mělo být?" "No...to bych chtěl právěvědět....ty víš že já v tom mám víc než jen kamarádství...ale co ty?""No..." Odvrátila jsem zrak. Chytl mou bradu mezi jeho palec a ukazováček a otočil jí zpět tak abych koukala na něho. "Katherine? Budeš mou dívkou?" "Jo... Ale slib mi že mě nezklameš..." Byl ticho a Ian se podíval jinam. "Slibuju...." Řekla a pak se podíval zpět na mě a spojil naše rty.

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat