78.část

678 38 5
                                    

*POHLED KATHERINE*

Začal mi zvonit budík. Vypnula jsem ho a otočila jsem se v posteli. "Ještě 5 minut" Zavřela jsem oči. Znovu jsem je otevřela a protáhla jsem se. Podívala jsem se na čas. 7:56. SAKRA! Vyletěla jsem z postele a vběhla jsem do koupelny. Udělala jsem si vysoký culík a řasenkou jsem si prodloužila řasy. Make-up jsem teď něják neřešila. Vyčistila jsem si zuby a vyšla jsem z koupelny. Do kabelky jsem naházela potřebný věci a přešla jsem ke skříni. Venku bylo teplo a v počasí hlásili 32 stupňů. Oblíkla jsem si černý kraťasy a k tomu bílé volnější triko s tříčtvrtečním rukávem které je spadlé přes rameno. Oblíkla jsem si to. Z postele jsem si vzala telefon a dala jsem ho do kabelky. Vzala jsem kabelku ze židle a přešla jsem ke dveřím. Obula jsem si vansky a vyšla ven. Zamkla jsem za sebou pokoj a sešla dolů. Podívala jsem se na čas. 8:11. Jó jasně že to stíhám . Řekla jsem si sama pro sebe ironicky. Vyšla jsem z budovy a přeběhla školní majetek. Vešla jsem do školy. Podívala jsem se v jaké třídě máme být. Máme právo. Ano hodina s Nickem a já jdu pozdě. Ze skříňky jsem si vyndala učebnici a rychle jsem přešla ke třídě. Zaklepala jsem na dveře. "Dále!" Ozval se Nickův hlas z poza dveří. Vešla jsem dovnitř. "Dobrý den" "Ale...Dobrý den slečno Mariin kde jste se nám zatoulala?" "Zaspala jsem...Omlouvám se že jsem přišla pozdě." "V pořádku. Posaďte se" Usmála jsem se a on mi nenápadně úsměv opětoval. Sedla jsem si do lavice a položila jsem si knihu na lavici. Nick začal něco vykládat a já jsem si začala dělat výpisky. Zazvonilo na konec hodiny. Všichni začali odcházet a já taky. "Slečno Marrin. Mohla byjste na chvilku?" "Mmmm ano jistě. Co se děje?" "Chtěl jsem s vámi probrat....." Počkali jsme než všichni odejdou. Když všichni odešli Zavřel dveře. "Ahoj" Přitáhl si mě za pas k sobě a spojil naše rty. Odpojila sem se. "Co blbneš? Je tu plná škola lidí" Odešla jsem kousek od něj. "Nemohl jsem odolat" Mrkl. "Jsi idiot" "Idiot ze kterého si paf" "Nejsem z tebe pa--" Otevřeli se dveře a dovnitř začali vcházet jiný studenti. "Dobře slečno Marrin děkuji za pochopení" "Není zač Pane učiteli. Na shledanou" usmála jsem se a odešla jsem ze třídy. Hledala jsem třídu ve které máme další hodinu. Měla jsem asi 3 minuty a já tu třídu pořád nemohla najít. Koukala jsem do plánu který jsme dostali. Najednou jsem do někoho narazila a spadla jsem na zem. Podívala jsem se nahoru. Nademnou stál kluk asi o 2 roky starší než já. Měl tmavě hnědé vlasy a hnědé oči. Ale ne tak hnědé jako měl Justin. Tyhle byly takové temně hnědé až do černa. Nic neřekl pomohl mi vstát a rychle zmizel. Otočila jsem se za ním abych mu alespoň poděkovala ale on už tu nebyl. Zakroutila jsem nad tím hlavou a šla dál. Se zvoněním jsem vešla do třídy. Učitelka tu na štěstí ještě nebyl tak jsem si rychle sedla vedle Belly. "Kde jsi byla?" "S Nickem...a pak jsem nemohla najít třídu" zasmála jsem se. "Jo tak to Jo" pousmála se. Do třídy vešela učitelka na psychologii. Pozdravili jsme jí a hodina začala.
Zazvonilo na konec hodiny. Vyšla jsem s Bellou ze třídy a šly jsme do další. Zazvonil mi telefon. Odemkla jsem ho a podívala jsem se na SMSku od Nicka. "Zvu tě na oběd . Ve 14h u mě. Co si dáš? :*" "Je mi to nějak jedno :)" odeslala jsem SMS a šla do třídy. Zazvonil mi mobil. Podívala jsem se na Sms. "Dobře něco přinesu :* těším se. PS: Nechtěla bys dneska přespat? Je pátek." Ano...je pátek. Náš první školní den byl ve čtvrtek. "Dobře nechám se překvapit ;) Ráda přespím ale nic si od toho neslibujte pane učiteli :P" odeslala jsem Sms a zazvonilo na začátek další hodiny.
------------
Konečně konec školy. Je půl 2. Přešla jsem školní pozemek a vyšla schody a vešla jsme do pokoje. Dala jsem si do kabelky ty nejdůležitější věci. Obula jsem si zase boty a vyšla jsem z pokoje. Scházela jsem schody dolů když se mi rozeznil telefon. Podívala jsem se kdo volá. --->Nick;)<--- Přijmula jsem hovor.
Já:"Ahoj. Co se děje?"
Nick:"Ahoj. Nic jen kde si? Ty už si na cestě ke mě?"
Já:"Teď scházím schody ze pokoje. Proč? Děje se něco?"
Nick:"Nene. Jen už jsem nám koupil oběd tak jsem myslel že bych tě vyzvedl. Zastavil bych někde dál v ulici aby si nemusela taxíkem"
Já:"bojím se aby nás někdo neviděl"
Nicka:"neboj zlato... Je to v pořádku. Už čekám na rohu 3 ulice. Pa" Než jsem stihla cokoli říct hovor položil. Dala jsem mobil do kapsy a rozešla jsem se ven. Vyšla jsem ze školního areálu a šla na roh ulice kde mi řekl Nick že čeká. Vešla jsem do ulice a tam stálo Nickovo auto. Rozhlídla jsem se kolem sebe jestli neuvidím někoho známého. Nikde nikdo. Nastoupila jsem do auta. "Ahoj" "Ahoj" usmála jsme se na sebe a Nick spojil naše rty. Byl to krátký jemný polibek. "Můžeme jet?" "Určitě" usmála jsem se a Nick se rozjel. Zaparkovali jsme u jeho domu. Vystoupili jsme z auta. Nick omotal ruku kolem mého pasu a šli jsme k němu do bytu. Odemknul dveře a vešli jsme dovnitř. Posadila jsem se ke stolu a Nick začal vyndavat jídlo. "Tak co jsi nám koupil dobrého?" "Domácí Hamburgery. Je to jedna z nejlepších restaurací kde dělají domácí hamburgery tady v okolí co znám. Doufám že je jíš!" "Přímo miluju!" "Tak to jsem rád. Vzal jsem ti se slaninou a sýrem" "mmmm" zvedla jsem se od stolu a šla nám pro talíře. Položila jsem je na stůl. Nick na ně položil každému jeden hamburger. Vypadaly opravdu výborně. "Tak dobrou chuť" "dobrou chuť" popřáli jsme si a pustili jsme se do jídla. Když jsme dojdeli vzala jsem talíře ze stolu a šla jsem je umýt. Uklidila jsem je a otočila jsem se. Nick stál těsně za mnou. "Ježiši!" Tak strašně jsem se lekla. "Promiň nechtěl jsem tě vylekat" "v pořádku" zasmála jsem se. Koukali jsme si do očí. Celkem dlouho. "Co se děje?" Zeptala jsem se. "Nic jen...." Nick mi dal neposlušný pramen vlasů za ucho. "Jsi tak krásná" cítila jsem jak se začínám červenat. "Děkuju" spojila jsem naše rty....................

DOUFÁM ŽE SE VÁM DNEŠNÍ ČÁST LÍBILA! :) MOC SE OMLOUVÁM ZA CHYBY :(

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat