35.část

1.4K 71 0
                                    

Domem se rozezněl zvonek....

*POHLED KATHERINE*

"Jdu tam" Řekl Justin a chtěl se zvednout. Chytla jsem ho za ruku. "V pohodě já tam zajdu" Rychle jsem se zvedla a šla ke dveřím. Otevřela jsem dveře. Přiložila jsem si prst k ústům na znak aby byli potichu. Zašeptala jsem "Ahoj" usmála jsem se. "Ahoj Kate" Zašeptali mi Jeremy s Pattie. Skrčila jsem se k Jaxonovi a Jezzy. "Půjdeme překvapit Justina?" Zašeptala jsem. Oba dva začali kývat. Rozešla jsem se ke kuchyni. Přededveřma jsem jim řekla ať počkají. Stoupla jsem si do dveří a všichni na mě upřeli zrak. "Justine...Tvůj dárek přišel trošku dříve." Usmála jsem se a kývla na Pattie a zbytek. Uhla jsem ze dveří a podívala se na Justina.

*POHLED JUSTINA*

Katherine se zvedla od stolu a my jsme na ní čekali. Najednou se objevila ve dveřích a řekla. "Justine....Tvůj dárek přišel trošku dříve" Usmála se. Vůbec jsem jí nepochopil. Potom uhla ze dveří a ve dveřích se objevil někdo koho jsem opravdu vůbec nečekla. Nahnaly se mi slzy do očí a já tomu nemohl uvěřit. Rychle jsem vstal ze židla a šel k nim. "Pane bože!" Řekla mamka. Ano moje mamka. Přišel jsem k ní a pevně jí objal. "Tak rád tě vidím!" "I já tebe!Je z tebe velkej a krásnej kluk Justine!" Je to nepopsatelnej pocit po pěti letech cítit její obětí. Podíval jsem se za ní a tam stál Taťka s Malýma dětma. S Jazmyn a Jaxonem! Přešel jsem k němu. "Tati!" a taky ho pevně objal.Moje slzy už jsem neudržel. Sklonil jsem se k prckům. "Ahoj Jazzy....Jaxone!" Oba dva se mi vrhli kolem krku. "Justine!" Zapištěla Jazzy jejím dětským holčičím hláskem. "Tak rád vás vidím!" Dal jsem jim oboum pusu do vlasů. Po chvilce jsem je pustil a přešel ke Kate. "Nebreč!" Usmála se a utřela mi slzy které mi tekli štěstím. "Jsi úžasná!Jak si to dokázala?" Položil jsem svoje ruce na její boky a ona ti svoje spojila za mým krkem. "Nikam jsem s Mell nejela...byla to jen zámynka. Letěla jsem do Canady za tvojí rodinou. Už jsem se nemohla dívat na to jak se trápíš. Nemusíš se bát nikou o tobě neřeknou. Ale musíme tam někdy letět. Nemusíme se nikde ukazovat aby nás někdo viděl ale musís vidět to že na tebe nikdy nezapomněli!" Přitáhl jsem si jí k sobě a pevně jí objal. "Miluju tě!" Zašeptal jsem jí do vlasů. "I já tebe" Spojil jsem naše rty a dal jí letmý polibek. "Jste spolu tak krásní!" Řekla mamka. Pustil jsem Kat. "Tak si pojďte sednout" Usmála se Kat a všichni jsme si sedli ke stolu. "Dobrou chuť" Řekl jsem. Pložil jsem Kate ruku na stehno a usmál se na ní. Dal jsem jí pusu na tvář. "Dabrou chuť" Odpověděli všichni. Začali jsme jíst. Dojedli jsme a šli si sednot do obýváku. "Tak moc si vyrostli Justine" Řekla mamka. "Ale ty si pořád stejná...." USmál jsem se. "Přijedeš se někdy podívat?Za náma?" Zeptal se taťka. "Jo jasně...akorát nebudeme moct nikam vycházet a budu se modlit aby mě nikdo neviděl.... jsem hodně hledanej. nevím jak to udělám." Sklopil jsem zrak. "Justine víme co si zač....nemusíš se za to něják stydět nebo něco. Rozhodl ses tak kvůli tomu aby jsme měli peníze...udělal si to kvůli dobrý věci. Nedáváme ti to za zlý" Usmál se. "Děkuju" Jak Jazzy tak Jaxon mi seděli na klíně. Jazzy se ke mě otočila. "Moc si mi chyběl Justine...i když si tě moc nepamatuju tak jsem tě viděla ve svých snech. Mám tě moc ráda!" Pevně mě objal a i já jí. "I ty si mi chyběla. Nikdy jsem na tebe nezapomněl" Dal jsem jí pusu do vlasů. Chytl jsem Kat za ruku. Už bylo celkem pozdě večer. "Tak mi už pojedeme" Zvedla se mamka s Taťkou. "Kde bydlíte?" Zeptal jsem se. "Kate nám zařídila byt" Odpověděla mi mamka. "DObře. A máte se tam jak dostat??" "Zavoláme si taxík." "Ne to ne... Pučím vám jedno auto" Usmál jsem se. "TAk dobře" Usmál jsem se. "Děti pojďte se obléct pojedeme. "Maminko a uvidíme ještě Justina že jo?" Pokrčil jsem se k Jazzy a Jaxonovi "Jistě že uvidíte. Zítra si přijedete rozbalit dárky ano??" "Dobře!!" Řekli oba a skočili mi kolem krku. "Mám vás moc rád!Zítra se uvidíme a hezky se vyspěte" Dal jsem oboum pusu do vlasů. Oba dva mě pustili a přeběhli ke Kat. "Dobrou noc Kat!" Jaxon jí objal nohu a ona si ho vzala do náruče. Bude nádherná matka. "Dobrou noc Jaxo" Dala mu pusu na tvář. "Mám tě moc rád!" "I já tebe. Teď už běž spinkat jsi celý unavený" Cvrnkla mu po nose a on se zasmál. Pustila ho na zem a objala Jazzy. Něco jí pošeptala a pak jí dala pusu na tvář. "Dobrou noc" Zamávala Jazzy. Kate přešla k Mamce s Taťkou a oba je objala. "Ahoj Kate" Řekli jí oba. "Zítra v devět ráno budeme rozbalovat dárky tak přijďte" Řekla. "DObře" Usmáli se. "Ahoj" "Ahoj" Odpověděli všichni. Já jsem s nima vyšel ven. "Pojďte za mnou dám vám to auto" Rozešli jsme se k mému domu. "Ty bydlíš tady?" "No...jo" Otevřel jsem garáž a tam se vyskytly všechny auta. "Páni" Ozval se Taťkovo hlas. Vzal jsem z poličky klíčky od Range Roveru a podal je Taťkovi. Není to ten Ryanovo. Máme tu ještě jeden s kterým vůbec nejezdíme."Tady máte." Usmál jsem se. "Moc děkujeme Justine. Katherine říkala že sis myslel že jsme na tebe zapomněli. To se nikdy nestalo!Na každé tvoje narozeniny jsme zapalovali śvíčku a doufali v to že se nám jednou vrátíš....policisté nám oznámili že jsi nejspíš mrtvý....trhalo nám to srdce....ta představa že náš syn už nežije..... ale jak se ukázalo tak naše přání bylo vyslyšeno a my tě znovu vidíme!Moc si nám chyběl chlapečku!" Mamka ke mě přešla a já jí pevně objal. Slzy jsem měl na krajíčku. "Tak moc jste mi chyběli!!" Odtáhl jsem se od ní a dal jí pusu na líčko. Přešel jsem k Taťkovi a taky ho objal. Posadil jsem prcky dozadu do auta. Mamka s Taťkou nasedli do auta. Přešel jsem na mamky stranu. "Doufám že tu budete dýl!" "Jak dlouho jen budeš chtít" Usmála se a pohladila mě po tváři" Položil jsem svojí ruku na tu její která ležela na mojí tváři a napadl mě bláznivý nápad. Ale hned jsem ho zahnal protože kdyby bydleli tady....Všichni by zjistili že mám rodinu a šli by po nich a to nejde.Už teď je to velké riziko. Ale bylo by to fajn kdyby bydleli tady v USA. "Ahoj" "Ahoj a Dobrou noc" Zamával jsem a oni odjeli. Vyšel jsem z garáže. Šel jsem ke Kate.


*POHLED KATHERINE*

Všechno vyšlo tak jak mělo. Jsem moc ráda že to tak vyšlo. Justin byl opravdu šťastný. Pomohla jsem mamce uklidit v kuchyni. Justin šel Jerermymu a Pattie půjčit auto. Domem se rozezněl zvonek. Šla jsem ke dveřím. Ve dveřích stál Justin. Usmál se na mě a hned se mi přilepil na rty. Spojila jsem ruce za jeho krkem a on ty moje položil na můj pas. Odpojil se. "Strašně moc ti Děkuju!" "Byla to maličkost" Usmála jsem se. "Maličkost??Musela sis zjistit adresu...Letět do Canady..Jít za mojí rodinou i přes to riziko že ti neuvěří a pošlou tě do háje....Přivést je sem a potom je pozvat na večeři. Opravdu to nebyla maličkost. "Katherine Moc ti Děkuju!Nevím jak se ti budu moct odvděčit" "Nějak...Je to dárek k Vánocům" Usmála jsem se. "Děkuju" Vzal mě do náruče a vyšel se mnou nahoru do pokoje. Zamkl za náma a položil mě na postel. Lehl si nademě a spojil naše rty. Převalila jsem nás a byla nahoře. Svoje ruce jsem zapletla do jeho vlasů a on ty svoje položil na můj zadek. Chtěl mi rozepnout šaty ale já ho zastavila. Odpojila jsem se od jeho rtů. "Jdu do sprchy" Mrkla jsem. "Notak!" Vyplázla jsem jazyk a zasmála jsem se. Vešla jsem do koupelny. Vyslíkla jsem se a vešla do sprchy. Pustila jsem na sebe horkou vodou. Zavřela jsem oči a jenom tak stála pod horkou vodou. Najednou se okolo mého pasu obmotaly ruce. Otočila jsem se čelem k osobě...no Justinovi. "Co tu dělš Bieber?" Zamračila jsem se. "Byla výzva to když si nechala odemčeno" Pousmál se. "Jsi strašnej!" Bouchla jsem ho do hrudě a zasmála se. "Ale stejně mě miluješ" Usmál se. "Tak my aspoň namydli záda když už ses sem vetřel" Podala jsem mu sprchovej gel. Dala jsem si mokrý vlasy na jednu stranu přes rameno a Justin mi rozetřel sprchový gel po zádech a dal mi pusu na rameno. Pod jeho dotekem jsem se zachvěla. Pousmál se. Omyla jsem si sprchový gel. Vylezla jsem ze sprchy a osušila jsem se ručníkem oblíkla jsem si čistý kalhotky a vzala si Justinovo triko. Lehla jsem si do postele. Za chvilku přišel Justin jen s ručníkem omotaným kolem pasu. Kousla jsem se do rtu. "Děláš to schválně Bieber?Jestli jo tak ti to vychází" Zasmála jsem se a postavila jsem se z postele a přešla k Justinovi. Přilepila jsem se mu na rty. On se odemě odlepil. Chytl mě pod zadkem a vyzvedl na skříňku kterou jsem měla v pokoji. "Aaa!" Zakřičela jsem a zasmála se. Svojí druhou ruku jsem dala na jeho tvář a spojila naše rty. Odpojili jsme se po tom co nám docházel dech. "Miluju tě" "I já tebe" Dala jsem mu ještě letmý polibek. Seskočila jsem ze skříňky a šla k posteli. "Ty jdeš jako spát?" "A co jinýho bys chtěl dělat?Je pozdě večer." Zasmála jsem se. "Tak ty takhle začneš a pak nic?" "Nech si zajít chutě! Mrkla jsem a přikryla se dekou. Po chvíli se prohla madrace a já ucítila Justinovo ruce které se obmotali kolem mého pasu. "Dobrou noc" Dal mi pusu na krk. "Dobrou noc" usmála jsem se. Zavřela jsem víčka a za chvilku se ponořila do říše snů.


DOUFÁM ŽE SE VÁM TAHLE ČÁST LÍBILA:)) NĚJÁK JSEM SE K TOMU DŘÍV NEDOSTALA:( OMOUVÁM SE ZA CHYBY!


BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat