*POHLED KATHERINE*
Vešli jsme do domu. Párty byla v plném proudu. Ten dům byl obrovský. Lidé tu tancovali lepili se na sebe. Všichni ti lidé byli od nás ze školy. A že jich tu bylo dost. Sedla jsem si s Mell k baru. "Dvakrát melounovku" Začneme u něčeho slabšího. No..asi u toho i zůstanu. Vypila jsem obsah kterej mi podal číšník. "Ještě jednou" Mávla jsem a usmála se. Podívala jsem se na Mell která už tam neseděla. No to je jedno. Měla už jsem v sobě asi 7 panáka...takže už jsem byla celkem v náladě. Vstala jsem z barové židle a vydala se na parket. Začala jsem se pohybovat do rytmu. Někdo si okolo mě obmotal ruce. Podívala jsem se dolů na ruce toho dotyčného .Byly potetované...jedna celá a druhá jen do půlky. Bože to je...ten kluk kterého jsem viděla z okna.....musí tu bydlet. Rychle jsem se otočila směrem k němu. Svoje ruce obmotal kolem mého pasu. Ze předu byl ještě krásnější než tak jak jsem ho viděla já z okna. Měl karamelově hnědé oči...plné růžové rty a světle hnědé vlasy vyčesané nahoru. Byl boží....bože co to tu plácám....určitě jhe to typ kluka kterej si užije a odkopne.... stoprocentně. Posunul svoje ruce níž. Na můj zadek. Byla už jsem celkem opilá takže mi to něják nevadiloa svoje ruce jsem si obmotala kolem jeho krku. Začala hrát pomalá písnička. My se začali pohupovat do rytmu a pomalu se otáčet. Nahnul se ke mě. "Co kdyby jsme se prošli...je tu moc hluku.." Zašeptal mi do ucha."Můžeme" Chytl mě za ruku a vyšel nějákým jiným vchodem než kterým jsem přišla. Ocitli jsme se na velké zahradě s bazénem...nidko tu nebyl a na druhém konci zahrady byl menší domek. Začala jsem se bezdůvodně smát. Nevím proč ale musela jsem. "Čemu se směješ??!" "Já-Já ne-nevím" Řekla jsem přes smích. Něco mě napadlo. Stáli jsme celkem blízko bazénu. Obmotala jsem si ruce kolem jeho krku a začala jsem se k němu přibližovat. Proč si trochu nepohrát....stejně už ho skoro vůbec neuvidím po téhle párty...i když jsme sousedé....Není zas tak velká šance se potkat. Přibližovala jsem se a on taky.. Už přivíral oči očekávající polibek. Rychle jsem do něj strčila a shodila ho do bazénu. "Děláš si srandu?!Tak to počkej!!!" Vylezl z bazénu a rozeběhl se za mnou. Rychle jsem se rozutíkala. Jenže s mými podpatky jsem zakopla a spadla. Začala jsem se smát. A on taky. Ani nevím jak se jmenuje. Sakara....Ale něják to nepotřebuju vědět. Zvedl mě zezemě. Zavedl mě do domku na koci zahrady. Zavřel za náma. Byla tu postel.... Kuchyň obývák...prostě všechno. To si jako myslí že se s nim vyspim nebo co??! Tak to vůbec....Nejsem holka na jednu noc. Přitlačil mě ke zdi a začal mě líbat. Odtáhla jsem se od něj. "NEjsem holka na jednu noc!!Jestli si myslíš že ti dám...tak to si na omylu" Mrkla jsem na něj. "Notak....jedna noc....nic víc.... prosimtě....uvidíš bude se ti to líbit.... " "Ne!!" "Notak!!" Zase se přilepil na moje rty. Odstrčila jsem ho od sebe."Přestaň a nech mě odejít!" "Fájn!!Můžu si najít někoho lepšího než si ty!!Stejně jste všechny jenom kurvy!!" "Jak myslíš!Sbohem!" Vyběhla jsem ze dveří. Přišel mi fajn... ale spletla jsem se. Běžela jsem přes zahradu. Oběhla jsem barák a běžela domů. Přededveřma jsem si uvědomila že jsem tam nechala kabelku..... "Kurva!!" Zanadávala jsem. Mám tam mobil všechno...doufám že tam bude. Rozešla jsem se k baráku a vešla dovnitř. On už tam seděl na gauči a nechal se oblejzat nějákou štětkou...Mrkl na mě. Jenom jsem pokroutila očima a ukázala na něj prostředníček. Šla jsem k baru kde seděla Mell s nějákým klukem a povídala si. Vzala jsem mojí kabelku která tam na štěstí byla. Vzala jsem jí a zaklepala Mell na rameno. "Ano?!" "Jdu domu...tak pak přijĎ....klíče máš" "Jojo..." Vyšla jsem z domu a šla domů. Odemkla jsem si vchodové dveře. Všude byla tma takže všichni už spali. Vyšla jsem nahoru do pokoje. Sedla jsem si na postel a jenom tak koukala do blba. Zapípal mi mobil. Vyndala jsem ho z kabelky. Otevřela jsem SMS-ku od neznámého čísla. "Stejně se se mnou jednou vyspíš shwty;)-J" Kde vzal moje číslo?!! "Tak to sni dál debile!!;*-K" Odeslala jsem SMS-ku. Do minuty mi přišla odpověď..."To budu.....teď si ale užívám s nějákou jinou štětkou takže sorry musim končit-J" Bože! Doufám že ho dlouho neuvidim!!A to hodně dlouho...nejlepší by bylo kdyby už nikdy. Vešla jsem do koupelny. Osprchovala jsem se. Vylezla jsem ze sprchy a omotala si ručník kolem těla. Druhým jsem si udělala na hlavě turban. Zhasla jsem v koupelně a rozsvítila v pokoji. Zapípal mi mobil. Přešla jsem k posteli a otevřela SMS-ku "V tom ručníku jsi sexy!!Nejradši bych přišel a vyjebal bych z tebe duši!!-J" "Nech si zajít chuť!;)"Odeslala jsem SMS-ku.Zamkla jsem mobil. Přešla jsem k oknu-v pokoji mám jeden úsek který je celý prosklený a z něj vede balkon. Který je dost blýzko tomu jeho...asi bych si měla zjistit jeho jméno...protože oslovovat ho on... no to je jedno... A ukázala prostředníček. Viděla jsem ho stát v okně a koukal na mě. Poslal mi vzdušný polibek. Ironicky jsem se usmála. Zamávala jsem mu a zatáhla závesy. Převlíkla jsem se do pyžama a lehla si do postele. Podívala jsem se na čas. "2:36" Mell už tu měla být...no to je jedno. Zhasla jsem a šla spát...............
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanfictionJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...