19.část

1.6K 74 0
                                    

Ryan: Ten ale taky udělal něco dost nečekanýho........

Katherine: Rozutekla jsem se k Justinovi a chtěla ho obejmout. Vběhla jsem mu do náruče a pevně ho objala. Čekala jsem že on udělá to samý ale on jen stál. Naklonil se ke mě. "Rychle uteč...." Zašeptal tak aby jsme to slyšeli jen my dva. "A co ty?" "Zapomeň na mě!" Řekl už nahlas a odstrčil mě od sebe. "c-cože?!" "Dělej jako by si mě nikdy nepoznala....dělej jako by nikdy žádnej Justin Bieber nebyl!" "A co s tebou bude?!!" "To už je jedno...jen už se nikdy neuvidíme...to ti slibuju!" "Ne!!Justine ne!Miluju tě!" "Ale já tebe ne!Celý tohle byla přetvářka!!Nikdy jsem tě nemiloval....šlo jen o sázku...to je všechno!!Si mi úplně ukradená...." 

Justin: "Ale já tebe ne!Celý tohle byla přetvářka!!Nikdy jsem tě nemiloval....šlo jen o sázku...to je všechno!!Si mi úplně ukradená...." Tak strašně mi to lámalo srdce tohle říkat...ale musí být v bezpečí jak mile mi všichni uvěří nechají jí jít. "Justine prosím ne..." "Uteč!" Naznačil jsem ústama. "Hned!" Řekl už jsem dostatečně nahlas možná až moc. Ona se se slzama v očích rychle rozutekla. 

Ryna: Justin zakřičel Hned a Katherine se rozutekla pryč. Rychle jsem vyndal telefon z kapsy a poslal klukům SOS smsku. Ano teď je ta chvíle kdy musíme zasáhnout. 

Jason Mccan: Ona se najednou rozutekla!NE takhle to nemá být...jen jsme ho potřebovali nalákat ale jí si musíme nechat... Prodáme jí za dost dobrý prachy..ale on?On nám je k ničemu. Stejně by s náma moc dlouho nezůstal. Vytáhl jsem zbraň. "Hej!!Ty děvko!!Stůj!Nebo ho zastřelím!!" Zakřičel jsem a ona se zastavila.

Ryan: No to ne!Kurva!On namířil na Justina....Vyndal jsem telefon a rychle napsal všem SMS. "Nestřílejte!!Jen buďte ve střehu!!Justinovi ani Kat se nesmí nic stát!" 

Katherine:Utíkala jsem jak jen jsem mohla...ta noha mě strašně bolela ale utíkala jsem dál. Brečela jsem...to co mi Justin řekl...Když mi to říkal hledala jsem v jeho očí aspoň trochu toho že lže jen aby mi pomohl..ale ne...nebylo  těch očí nic....... Když jsem uslyšela to co na mě Jason zavolal rychle jsem se zastavila. Otočila jsem se čelem k nim. Byla jsem od nich už celkem daleko. Uviděla jsem Justina který ke mě stál zády a Jasona který na něj mířil zbraní. Ne! "Nic mu nedělej!!Vem si mě klidně zpět...jen Justinovi nic nedělej!" "Jste oba tak roztomilý... Jeden se obětujete za toho druhého" Zasmál se. Počkat cože? 

Justin: Jason na mě začal mířit zbran. "Co po mě chceš?Jsem tu..tak jí nech jít!" "Tebe jsem nikdy nepotřeboval Bieber...ale ona se mi zalíbila!" "Řekl si že já za ní..tak jí nech!" "Hej!!Ty děvko!!Stůj!!Nebo ho zastřelím!" ZAkřičel. Po chvilce jsem za sebou uslyšel její hlas. Musela už být ale daleko. "Nic mu nedělej!!Vem si mě klidně zpět...jen Justinovi nic nedělej!" "Jste oba tak roztomilý... Jeden se obětujete za toho druhého" Zasmál se. Nesmí se sem vrátit. Otočil jsem se čelem k ní. 

Ryan,Lil,Twist,Alfredo,Chriss: Sledoval jsem co se děje. Jason v Ruce zbraň kterou mířil na Justina. Katherine opodál ale připravená se zase vrátit.Všichni jsme byli připravený na chvíli kdy zasáhnout. Jen jsme čekali kdy nastane

Katherine: Když Jason domluvil Justin se ke mě otočil čelem. Podíval se na mě. "Uteč!!Prostě běž!Já to zvládnu!" Zakyývala jsem hlavou na zápor. "Nikam nejdu..." "Jdi!""Ne!!" "KAtherine!NEbuď tvrdohlavá a porstě uteč!!Já to tu zvládnu!" Jen jsem stála. "Běž!"   Otočila jsem se zády že poběžím pro pomoc nebo něco....Běžela jsem jak jen jsem mohla....Musím najít pomoc.Někoho!Kohokoli. Byla už jsem celkem daleko a uviděla černého range rovera. Najednou jsem uslyšela výstřel...a další.....ne!!!Otočila jsem se rychle zpátky a utíkala směrem zpět. Někdo mě ale chytl a zatáhl za křoví. "Pust......" "Pššššt!" Ten dotyční mě otočil čelem k němu. "To jsem já.." "Twiste!Co tu děl...." "Slyšeli jsme Justina když volal s Jasonem...přijeli jsme mu pomoc..." "A co ten výstřel?!!" "NEvím...já nevystřelil...ani Lil... Ani Alfredo s Chrissem .Takže doufáme že to byl Ryan...nebo ....." "Ne!!TO ani neříkej!!" ZAčala jsem plakat. "Šššššš!" Objal mě ve svém medvědím obětí. "Pojď....jedeme domů...." "A-a-a co Justin??!" "Doufejme že se mu nic nestalo....Ryan ho vezme....." "D-do-dobře".....

Justin: Stál jsem čelem ke Katherine která se po mém dlouhém přemlouvaní rozutekla.....Najednou jsem ale uslyšel výstřel. Ucítil jsem ostrou bolest kousek pod srdcem. Myslel jsem že to ustojím ale najednou se mi zatmělo před očima a já spadl na zem. Neměl jsem sílu otevřít víčka ale uslyšel jsem ještě několik výstřelu....potom už jen jak mě někdo někam nese a zvuk motoru.......................................

TAHLE JE KRÁTKÁ SCHVÁLNĚ.......CHTĚLA JSEM TO NECHAT TROCHU NAPÍNAVÝ:DD:)) OMOUVÁM SE ZA CHYBY!:/

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat