*POHLED JUSTINA*
Vytočil jsem číslo..................
"Píííííííííp.....pííííííííp.......pííííííííííííp" "Co je Bieber?Už si viděl fotky??" "Co odemě chceš?!" "Já od tebe??Nic....mám tvoje všechno....jeden výstřel a si na dně!" "Co si jí udělal??Proč brečela?" "No....nejdřív jsem na ní dostal chuť tak víš co proběhlo....no a p..." "Děláš si ze mě kurva prdel?!!Ty si jí znásilnil?Neříkej mi že chtěla!Katherine by ti nedala!!Nikdy!" "NEchtěla...ale měla smůlu." "Ty hajzle!!Počkej až tě najdu!" "Nenajdeš mě...to já si najdu tebe." "Proč pod tou židlí bylo tolik krve?Co si jí udělal?" "Chtěla utéct...a tak jsem vystřelil...nic velkýho!" "Nic velkýho??Děláš si kurva prdel??Kam si jí střelil?JE v pořádku??JEstli se jí něco stane!" "Klid...hlavně klid Bieber. Jen jsem jí ustřelil kousek kůže na stehnu. Měla štěstí že jí kulka jen škrtla...nevím co by děvče dělalo kdyby jí kulka uvízla.No...myslim že by to asi nerozdejchala." "Ty jeden sráči!!Co po mě chceš??" "Co chci?" "Udělám cokoli!!JEn jí nech jít a hlavně už jí neubližuj a nic s ní nedělej!!" "Cokoli?" "Jo!Cokoli!" "Ty jí asi vážně miluješ co?" "...." "Slíbil jsem ti že ti jednou seberu to na čem ti bude nejvíc záležet...tak proč bych neměl dodržet svůj slib??" "Jasone prosím!NEubližuj jí!" "Co za to?" "Cokoli budeš chtít..." "Ty pro nějákou nicku...obyčejnou děvku..obětuješ cokoli??Něják si nám změknul Bieber" Zasmál se tim jeho slizkym ironickym tonem. "Nezměkl...jen se zamiloval. To ty nikdy nemůžeš poznat protože do takovýho zmrda jako si ty by se nikdy žádná nezamilovala!Co po mě kurva chceš za to aby si jí pustil??" "No něco bych tu měl..." "Co?!!!" "Uklidni se ok?" "Mluv!!" "Přidáš se k nám..." "JAko to mam zrušit celej můj gang a máme se přidat k vám?" "Ne...jen ty odejdeš...." "Ty si se zbláznil...Jen já se mám přidat k vám?" Zasmál jsem se. "Ty za ní....Vyber si." Ani jsem nezaváhal. "Fajn!V kolik..kdy a kde?" "Věděl jsem to. Zitra v 11dopoledne....přístav na konci Beverly hills.Přijdeš sám!!" "Ok...Přístav na konci beverly hills....v 11.jestli jí do zítřka něco udělááš..." "Neboj se Bieber...já sliby držím. sbohem. Zítra." Položil hovor. Já za ní. Udělám cokoli proto aby ona byla v pořádku. Všechno....klukům to neřeknu jen se sbalím a řeknu jim že končím..Ryanovi řeknu ať se postará o Katherine......
*POHLED RYANA-jen aby jste věděli*
Prohledali jsme všech 8 opuštěnejch domů a skladů....prostě všechno ale oni nikde nebyli...jako kdyby se po ní slehla zem. Přijeli jsme domu a Justin z toho je silně v prdeli. Tak ani se mu nedivim...mě se stát něco takovýho...a ještě bůh ví co tam s ní Mccan dělá...no nebudeme nad tím něják přemýšlet. Je něco kolem půl 10 a Justin se tu ještě neukázal. Vyšel jsem schody nahoru a chtěl zaklepat. Uslyšel jsem ale hlas Justina takže s někým telefonuje. Vím že se to nemá dělat ale moje zvědavost byla větší. Přiložil jsem ucho na dveře a začal poslouchat. "Mluv!!" Pak bylo chvíli ticho takže dotyčný musel odpovědět. "JAko to mam zrušit celej můj gang a máme se přidat k vám?" cože?! S kým to volá? "Ty si se zbláznil...Jen já se mám přidat k vám?" Justin se zasmál. co to sakra? "Ok...Přístav na konci beverly hills....v 11.jestli jí do zítřka něco udělááš..." Řekl jí uděláš...mluví s Mccanem! Jasně....Justin se obětuje za Kat...Jason to musel mít vymyšlený dlouho předem,...ale já v tom Justina nenecham!Je to můj nejlepší kamarád nemůžu ho v tom nechat!! Zaklepal jsem na dveře od Twistovo pokoje. Vešel jsem dovnitř. "Musíme něco vyřešit!" "Co?" Počkej tady....svolám k tobě i ostatní." "Ok" Vyšel jsem z jeho pokoje a obešel i pokoje ostatních kluků. Sešli jsme se u Twista v pokoji. Normálně bych šel dolu ale tam je velký ryziko že přijde Justin. "Takže...Slyšel jsem Justinovo rozhovor s Mccanem!" "A?" Řekl Alfredo. "A...Chce se nechat vyměnit za Katherine..." "Co?Jak jako?" Zeptal se Chriis... "tak že Jason pustí Katherine ale jenom když se Justin přidá k němu do Gangu....musel to mít vymyšlený strašně moc dopředu...." "A co si vymyslel??" Řekl Lil. "No...vím čas i místo kde se to má stát..Takže tam pojedeme i my...schováme se někam. Vezmeme si s sebou samozřejmě zbraně...a v ten nejlepší moment zasáhneme" "OK...A kdy a kde?" Zeptal se pro změnu Twist. "Zítra v 11 dopoledne....přístav na konci Beverly hills" "Ok...Nenecháme ho v tom...I když jí nemám moc rád protože ho změnila.... Je to jako můj brácha. A to kvůli mě je teď úplně na dně protože já jsem mu to u ní posral..." "Jo...tak to je pravda Alfredo" Řekl mu Twist. "Takže zítra....Počkáme než odjede a co nám řekne a pak vyjedeme my" "Ok" Řekli všichni najednou. Rozešli jsme se všichni do svých pokojů. Já jsem se vykoupal a šel spát. Zítra bude pernej den. Ale my ho zvládneme. Přece v tom Justina nenecháme!!
TAHLE ČÁST JE FAKT KRÁTKÁ...ALE CHTĚLA JSEM TO UKONČIT TAKHLE:)) OMLOUVÁM SE ZA CHYBY!:/
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanfictionJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...