109.část

610 47 6
                                    




*POHLED KATHERINE*

"Kdo je ten fešák támhle u baru?" Zeptala se Bella  a ukázala někam za mě. Otočila jsem se proto směrem, kterým ukazovala...................................

"to je...Justin" "Justin?" "Jo Justin" "Počkej,počkej. Jako TEN  Justin? Ten co ti nechal dopis a odjel?" "Jo..." "Co tady dělá?" "Přijel se mnou" "S tebou? To mi vysvětli" Posadily jsme se na lavičku a já začala mluvit. "Dostala jsem jeho případ. A nějak se dostalo k tomu, že ho propustí do doby než bude soud, ale jen pod jednou podmínkou. A tou podmínkou bylo, že bude bydlet u mě. A já.... kývla. Nejdřív jsme jen tak blbli. Dá se říct....Potom jsme spolu šli na ples. A tam se objevil Nick. Justin ho tak trochu zbil.....ale tu noc....." "Co tu noc?" "Se to trošku zvrtlo" "Vy jste se spolu vyspali??" "nooo...." "Katherine Marrin! A co se stalo, že tě ještě nepozval ani na tanec, ale flirtuje tam s barmankou?" "Řekla jsem, že to byla chyba" "Cože?" "Musela jsem." "Jak jako musela?" "Ten večer mi volal Nick a dá se říct, že mi vyhrožoval. Moc dobře věděl, že mi na Justinovi záleží. A řekl mi, že jestli mezi mnou a Justinem ještě něco proběhne, ať už je to obětí,pusa,držení za ruce nebo cokoli jiného, tak zajde na policii a řekne co se stalo na tom plese a jelikož je Justin propuštěný na podmínku, znamenalo by to pro něj okamžité nastoupení zpět do věznice." "Ten sráč! Já ho zabiju! Co ti má co vyhrožovat? Vždyť tě podvedl a nechal tě těhotnou. Můžeš si dělat co chceš a s kým chceš. Je to tvůj život a nikdo ti nebude říkat co máš nebo nemáš dělat." "Jo...Kdyby se to  netýkalo Justina nenechala bych se takhle ovládat, ale já nechci aby šel teď hned do vězení a hlavně by mu to na trestu ještě přidalo" "No jasně.....A jak vůbec vypadá ten jeho případ?" "Ne moc dobře. Snažím se najít co nejvíce věcí co by mohly být na jeho straně,ale moc jich není. Doufám, že to vyhrajeme nebo aspoň snížíme na 1-3 roky." "Tak to jo...." "Tak pojď jdeme zpátky ať nás nehledají" Zvedla jsem se z lavičky a Bella udělala to samé. Vrátili jsme se zpět do centra dění. Bella šla za rodiči Jacka a já jsem se rozešla směrem k baru. Tam jsem si vzala sklenku šampaňského. Chtěla jsem se otočit na odchod, ale někdo mi zakryl oči. Leknutím jsem nadskočila a rychle jsem se otočila čelem k němu. "Justine!" "Promiň, nechtěl jsem tě vylekat" "V pohodě" "Můžu tě poprosit o tanec?" "No nevím...." "Prosííím" "Nevím" Upila jsem ze sklenky. "Prosím prosím" Chtěl si kleknout. "Ne. Neklekej si!" "A půjdeš si se mnou zatancovat?" "Ty si pil?" "Tak půjdeš?" "Jo, ale hlavně si neklekej" "Dobře,dobře. Tak pojď" Chytl mě za ruku a já položila sklenku na pult. Postavil se se mnou doprostřed parketu, když zrovna začala hrát písnička. ---passenger- let her go--- Justin si mě přitáhl blíž k sobě. Obě ruce obmotal kolem mého pasu. Já jsem ty svoje spojila za jeho krkem. Začali jsme se pohupovat do rytmu hudby. Justin se ke mě naklonil a zašeptal mi do ucha. "Jsi krásná" Když to řekl, naklonila jsme se já k jeho uchu a zašeptala jsem. "Jsi opilý" "Já?....ne....a kdybych byl, v opilosti se říká většinou pravda" Odtáhl se tak aby mi mohl koukat do očí a mrkl. Jen jsem nad tím pokroutila hlavou a pousmála jsem se. "Ten tvůj poloúsměv.... Je tak...tak... zvláštní, ale výjimečný" Říkal a pomalu se přibližoval. "Justine.....Prosím přestaň" "S čím?" Zeptal se a pořád se pomalu přibližoval. "Ty moc dobře víš s čím" "Mmmm....Nevím" "Nech toho prosím" On ale dělal jakoby mě neslyšel. Byl už opravdu jen pár centimetrů ode mě. Moje rty tak moc chtěly políbit ty jeho. Přesně tak jako ty jeho chtěly políbit ty moje. Už byl tak blízko že jsem cítila jeho dech, který se odrážel od mojí pokožky. Na chvíli jakoby se zastavil čas a byli jsme tu jen my dva. Žádná hudba, žádní lidé kolem. Justin si mě začal pomalu přitahovat za pas ještě blíž než jsem byla. "Nejde to Justine. Promiň" Odtáhla jsem se a rychle jsem odešla. Podívala jsem se na hodinky na čas. 22:37. Našla jsem mezi lidmi Bellu. "Bell?" "Ano?" "Je tu někde nějaké ubytování nebo?" "Jo jasně. Všichni tu máte domluvené ubytování. Kufr, který jsi měla, jsem ti nechala už odnést tam." "Super. A kde to je?" "Ty už chceš jít?" "Jo....Já se omlouvám, ale půjdu už uspat Em. Bude už unavená." "Dobře... Když vejdeš do budovy a dáš se doleva tak  je tam recepce. Řekneš svoje jméno a oni ti dají klíč od pokoje." "Dobře. Děkuju" Objala jsem jí. "Nemáš zač" Usmály jsme se na sebe. Otočila jsem se a šla jsem hledat Emily. Našla jsem jí u Taťky na klíně jak mu něco vypráví. Došla jsem k nim. "Tak pojď Em. Půjdeme si hajnout, už musíš být unavená." "Jooo" Řekla a zívla si. Vzala jsem jí do náruče. "Tak dobrou Tati" "Dobrou noc" Dala jsem mu pusu na tvář a to samé jsem udělala u mamky. "Uvidíme se ráno" "Jojo" Dali ještě pusu Emily a já jsem se mohla rozejít pryč. Došla jsem k recepci a řekla jsem svoje jméno. Paní mi dala klíčky a já vyjela výtahem do třetího patra. Odemkla jsem pokoj a vešla jsem dovnitř. Byla tu ložnice s velkou manželskou postelí, přindaná postýlka pro Emily a koupelna. V pokoji už byl můj kufr, přesně jak mi říkala Bella. Otevřela jsem ho a vyndala jsem pyžamo pro Emily. Převlíkla jsem jí a uložila do postýlky. "Maminko?" "Ano?" "Povíš mi pohádku?" "Jasně, že jo" Řekla jsem a začala jsem vyprávět........

Když Emily usnula, potichu jsem se zvedla z postele a zhasla jsem. Přešla jsem do koupelny. Sundala jsem si šaty, udělala jsem drdol a odlíčila jsem se. Když jsem byla odlíčená, vešla jsem do sprchy. Pustila jsem na sebe teplou vodu a celá jsem se umyla. Když jsem byla umytá, vyšla jsem ze sprchy a osušila jsem se ručníkem. Ručník jsem si potom omotala kolem těla a vyšla jsem z koupelny. Vešla jsem do ložnice a rozsvítila jsem lampičku. Myslím, že od leknutí mi vyskočilo srdce. "Co tu sakra děláš?" "Mám tu pokoj" "Cože??" "Když jsem nahlásil svoje jméno dali mi klíčky od tohohle pokoje" "Ne...to musí být chyba. Tohle je můj pokoj" "Tak od teď je asi náš" "Jestli bys dovolil, ráda bych se převlíkla" "Však můžeš. Nikdo ti v tom nebrání" "Otoč se a zavři oči" "Ale notak Kate, nahou už jsem tě viděl a ne jen jednou" "Otoč se Justine!" "No jo" Otočil se a já jsem se rychle převlíkla do pyžama. "Tak já jdu taky do sprchy" "Ok" Otočil se a odešel do koupelny. Já jsem uklidila šaty a lehla jsem si do postele. Zhasla jsem lampičku a otočila jsem se na bok, že půjdu spát. Pod Justinovo vahou se prohnula postel. "Co tu děláš?" "Jdu si lehnout" "Tak si vezmi deku, polštář a jdi si lehnout na zem." "To si děláš srandu že jo?" "Vypadám na to, že si dělám srandu?" "no...." "No nedělám" "Kate...notak. Přeci mě nenecháš spát na zemi" "Ale nechám" "Prosím....Jen vedle tebe budu ležet" "Fajn" Už jsem zavírala oči, když se tichem roznesl Justinův hlas. "Proč jsem tě nemohl políbit? To už pro tebe vážně nic neznamenám?" "Znamenáš..." "Tak proč jsi se najednou odtáhla?" Nic jsem neodpověděla. "Otoč se čelem ke mě prosím......" Otočila jsem se na druhý bok, takže jsem ležela k Justinovi čelem. "Proč ses odtáhla?" "To ti nemůžu říct Justine...." "Proč ne?" "Prostě nemůžu" "a proč bys nemohla?" "Věř mi, že kdybych mohla, řekla bych ti to, ale nejde to. Jen tě prosím.... nezkoušej to znovu. Nemůže mezi námi nic být....." Justin nic neřekl, proto jsem se otočila zády k němu a snažila jsem se usnout..........................................................

KONEC DALŠÍ ČÁSTI :)) TAK CO NA NÍ ŘÍKÁTE??
OMLOUVÁM SE ZA CHYBY ://

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat