107.část

651 51 5
                                    

MOC DĚKUJU ZA KOMENTÁŘE U PŘEDCHOZÍ ČÁSTI!❤️
TUHLE ČÁST BYCH CHTĚLA VĚNOVAT @Veruuunka111

*POHLED KATHERINE*

Je další den ráno. Asi za 3 hodiny nám odlétá letadlo do Messechussets. S Justinem je to pořád stejný. Moc spolu nemluvíme. Když už, tak jde jen o Emily nebo jestli má uvařit. Nic víc. Už pomalu ztrácím nervy. Ale dělám to pro Justina. Nechci aby šel sedět hned. Jinak, V Justinově případě žádné změny. Pořád hraje všechno proti němu, až na ty odmontované kamery.......

Právě nám dělám snídani. Rozhodla jsem se udělat omeletu. Justin si nahoře dobaluje věci a Emily ještě spinká. Letadlo nám letí v 11. V Messechussts by jsme měli být kolem 1hodiny odpoledne a v 17h je obřad. Dodělala jsem snídani zrovna, když Justin scházel s Emily na ruce. "Dobré ráno" "Ahoj" "Udělala jsem snídani. Jen to dám na stůl a můžeme jíst" "Jo..." Justin posadil Em do jídelní židličky. "Dobré ráno princezno" řekla jsem a pohladila jsem Emily po hlavě. Potom jsem prostřela stůl a dala jsem na něj jídlo. Posadili jsme se ke stolu a začali jsme jíst. Když jsme dojedli umyla jsem nádobí. Emily si hrála a Justin odešel nahoru. Když jsem vše uklidila vzala jsem Em do náruče a vyšla jsem s ní k ní do pokoje. Oblíkla jsem jí a nechala jsem jí si hrát. Přešla jsem do ložnice a taky jsem se převlíkla. Na cestu jsem si vzala jen černé Legíny, bílé tílko a mikinu. Když jsem si to oblékla, dobalila jsem poslední věci a snesla jsem kufr dolů ke dveřím, kde stál už i Justinovo kufr. Trochu jsem dole poklidila a vyšla jsem schody nahoru. Přešla jsem k pokoji Emily a chtěla jsem vejít dovnitř. Zastavila jsem se ale mezi dveřmi. Uviděla jsem Justina jak sedí na zemi a v klíně mu sedí Emily a něco mu šeptá. On jen seděl a s úsměvem jí poslouchal. Stála jsem mezi dveřmi, usmívala se a koukala na ně. "To není tak jednoduché Emily" uslyšela jsem Justinovo hlas a viděla ho jak jí pohladil po hlavě. Emily mu něco řekla a potom ho pevně objala. On jí obětí opětoval. "Mám tě láda Justine" "Já tebe taky" Bylo to tak krásné. Rozešla jsme se do Emyliina pokoje. "Měli by jsme pomalu jet, je půl 10".

Justin vzal kufry a já jsem vzala Emily a ostatní věci. Vešli jsme do výtahu a sjeli jsme až dolů. Justin dal kufry do auta a já Posadila a připoutala Emily do autosedačky. "Řídíš ty?" Zeptal se mě. "Ne... Ty řídíš" usmála jsem se. Nastoupili jsme do auta a Justin se rozjel směrem na letiště.
Justin zaparkoval před letištní halou. Vystoupili jsme a vyndali jsme kufry z auta. Justin je vzal a já jsem vyndala Emily z auta. Postavila jsem jí na zem a dala jí ruku. Zamkla jsem auto a klíčky dala do kabelky. Rozešli jsme se směrem do haly. Vešli jsme dovnitř. "Maminko já musím čůlat!" "Teď?" "Jooo" "Vydržíš to chvíli? Jen odbavíme kufry" "ne. Nevydlžím. Plosím" "Justine odbavíš prosím ty kufry? Já s ní mezitím zajdu na záchod" "jo...jasně" "Děkuju" Chytla jsem Emily za ruku a šla s ní na záchod.

"Prosíme cestující aby se připoutali, budeme přistávat" rozezněl se hlas letušky po letadle a my udělali tak jak řekla. Emily usnula už před hodinou a nevypadá to, že by se chtěla vzbudit. Letadlo přistálo a já s Justinem jsme se zvedli. Chtěla jsem vzít Emily do náruče, ale Justin mě zastavil. "Ne,neber jí, já jí vezmu. Ty vezmi věci, které tu máme" "Dobře. Děkuju" Justin vzal Emily a já pobrala věci kolem. Vyšli jsme z letadla do letištní haly. Přešli jsme k zavazadlům. Vzala jsem naše kufry a začala jsem je dávat na vozík. "Pomohl bych ti, ale...." "To je v pohodě, zvládnu to" Nandala jsem na vozík kufry a ostatní věci. Vyšli jsme ven a tam na nás čekal nějáký kamarád Belly a Jacka. "Ahoj" "Ahoj" "Ahoj" pozdravili jsme se. "Já Jsem Tom, kamarád Belly a Jacka" "Jo já vím. Já jsem Katherine" Natáhla jsem k němu ruku, ale on mě objal. "Rád tě poznávám Katherine." Pustil mě, a podíval se na Justina. Potom co se na něho podíval rychle dodal."Doufám,že nevadí, že jsem jí objal." Hned jak to odřekl jsem se otočila čelem k Justinovi. "Ne, jasně že ne" "Uff. To jsem rád. Nechtěl jsem tě něják naštvat už na začátku. Jsem Tom" Natáhl k Justinovi ruku a on mu jí podal taky. "Justin. Ahoj" "Rád tě poznávám Justine." "A kdo je tahle malinká?" Ukázal na spící Emily v Justinově náruči. "To je Emily, moje dcera" "Je krásná" Řekl Tom a podíval se na mě s úsměvem. "Jo to je, po mamince" Řekl Justin a přitáhl si mě k sobě. "To bez pochyby"Řekl Tom a otočil se. Rozešel se směrem k autu. Já jsem ustoupila od Justina. "Co to děláš?" Zeptala jsem se udiveně. "Koukal na tebe a určitě si tě představoval....nahou" Tak tohle mě rozesmálo. Začala jsem se smát. "Takhle si mě představuješ jen ty" mrkla jsem a rozešla jsem se za Tomem. Justin šel hned za mnou. Tom nám dal kufry do auta. Posadili jsme se do auta a rozjeli jsme se. "Mám vás odvést rovnou na místo svatby. Je tam velký sál a potom po schodech nahoru dva salónky. Jeden pro nevěstu a jeden pro ženicha. Předpokládám, že každý půjdete do jiného." Podíval se na nás do zpětného zrcátka. Justin se na mě hned otočil a já pochopila o co jde. Nikoho tam nezná. Podívala jsem se na něj. "Neboj se, představím vás" pousmála jsem se a on jen kývl. Potom jsem odpověděla Tomovi. "Jo Jasně." Asi za 15 minut Tom zastavil. "Tak tady to je. Já přijedu až později. Vyndám vám kufry." "Jo dobře." Vystoupili jsme z auta. Emily ještě pořád spala. Vzbudím jí až Tom odjede. Vyndali jsme kufry a rozloučili jsme se prozatím s Tomem. Ten po chvíli odjel. Justin držel Emil v náruči. Přešla jsem proto k němu. "Emily, zlatíčko, vstávej" Pohladila jsem jí po hlavě. Pomalu otevřela oči. "Vstávej, už jsme tady" "Už jsme tady??" Zeptala se mě ospalým hláskem. "Jo" Justin jí postavil na zem a ona ho chytla za ruku. "Tak jdeme" Vzali jsme kufry a vešli jsme do budovy. No budovy, vypadalo to jako malý zámek. Tom mi po cestě řekl, že salonky jsou po schodech nahoru. Proto jsem našla výtah aby jsme se nemuseli táhnout s kufry do schodů. Nastoupili jsme do výtahu a vyjeli jsme nahoru. Vyšli jsme z výtahu a před námi se objevily na každé straně jedny dveře. "Nejdříve s tebou půjdu k Jackovi a představím tě. Potom půjdu za Bellou. Dobře??" "Jo...Dobře" Došli jsme ke dveřím s nápisem. ---MÍSTNOST PRO ŽENICHA--- Zaklepala jsem na dveře a po chvíli je otevřel Jack. "Katherine! Ahoj" "Ahoj" Objali jsme se. "Ahoj Emily. Ty už si zase vyrostla." Vzal Em do náruče. "Stlejdo Jacku" Objala ho. "A tohle je Justin můj... Kamarád." Ukázala jsem na Justina a potom jsem dodala. "Justine Tohle je Jack. Budoucí manžel Bell." Natáhli k sobě ruce. "Rád tě poznávám Jacku" "Já tebe Justine. Asi se přidáš k nám ne?" "Jo...Rád" "Tak pojď dál. Holky půjdou vedle"  Ustoupil ze dveří aby Justin mohl dovnitř. "Tak pojď Emily,půjdeme za Bellou" Vzala jsem si Em od Jacka. "A my se uvidíme potom" Řekla jsem ještě Jackovi. "Jojo. Neboj, moc ti Justina neopiju." Jen jsem se nad tím pousmála a Justin zbystřil při slovním spojení, Moc ti Justina neopiju. Ještě než Jack zavřel dveře jsem řekla Justinovi. "A my se uvidíme na svatbě" "Jojo. Zatím ahoj" "Ahoj" Jack zavřel dveře a já s Em jsme se rozešly ke druhým dveřím. Zaklepala jsem na ně a počkala.......................................................

KONEC DNEŠNÍ ČÁSTI. JE SICE TAK NĚJAK O NIČEM,ALE DOUFÁM, ŽE SE VÁM ALEPSOŇ TROCHU LÍBILA :)) OMLOUVÁM SE ZA CHYBY :((

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat