82.část

745 43 8
                                    

DOUFÁM ŽE JSTE NA MOJÍ STORY NEZAPOMNĚLI :) HEZKÝ ČTENÍ :*
*POHLED KATHERINE*
Ráno jsem se probudila na zvuk dopadu nějákého předmětu na zem. Trhla jsem sebou a rozlepila oči. Až teď jsem si uvědomila že jsem spala u Nicka. Vstala jsem z postele a  oblíkla jsem si kalhotky a Nickovo triko co leželo na zemi. Sahalo mi kousek pod zadek. Vyšla jsem z pokoje a přešla rovnou do kuchyně. Vešla jsem do kuchyně a tam byl Nick otočený ke sporáku a dělal něco k snídani. Přišla jsem k němu a dala mu letmý polibek na jeho holé rameno. "Dobré ráno" řekla jsem. Otočil se ke mě čelem. "Dobré" řekl a dal mi pusu do vlasů. Pousmála jsem se nad jeho gestem."Co děláš dobrého?" "Omeletu" "mmmm... " Vešla jsem do koupelny a vyčkstila jsem si zuby. Ano Nick už mi sem koupil kartáček na zuby. Vrátila jsem se zpět do kuchyně a na jídelním stole už ležely talíře s omeletou a hrnky s kávou. Posadila jsem se ke stolu. "Dobrou chuť" "dobrou. Vypadá to výborně" "tak doufám že to tak bude i chutnat" Řekl a usmál se. Začali jsme jíst. Dala jsem první sousto do pusy. "Jo...i to chutná výborně!" Řekla jsem s plnou pusou a začala se smát. Nick se rozesmál se mnou. "Tak to jsem rád" dojedli jsme a já uklidila nádobí. "Děkuju" podívala jsem se na Nicka nechápavým pohledem. "Za to nádobí" "Ale to vůbec není za co" usmála jsem se. "Jsi dokonalá" Řekl a přitáhl si mě za zadek k sobě tak že jsem narazila do jeho hrudi. "Ale nepřehánějte pane Bateman" Mrkla jsem. "Nepřeháním" řekl a spojil naše rty. "V pondělí jedu do New Yorku. Musím dořešit jeden případ. Nechtěla bys jet se mnou?" "A co škola?" "Ber to jako obor v praxi. Něco jako školní přednáška. Podíváš se jak to chodí u soudu s lidma kteří jsou obviněni ze spáchání trestního činu v podobě vraždy, loupeže ATD." "Dobře...V kolik jedeš?" "V 6 ráno abych tam byl v čas." "Ok" "vyzvednu tě před školou." "Před školou? Tam jsou lidi..." "Zlato...v 6 ráno tam jsou možná tak důchodci s psama" zasmál se. "Ha...ha...ha." Bouchla jsem ho do hrudi. "Au... to bolelo" dal ruku na místo kam jsem ho Bouchla a dělal jak strašně ho to bolí. "Simulante" řekla jsem a odešla od něj. "Kam jdeš?" "Jdu se oblíct a jdu domů" "A to řekl kdo?" "Já?!" "Tak na to zase rychle zapomeň" chytl mě do náruče a nesl do ložnice. "Co to děláš Nicku?" Smála jsem se. "Nesu tě do postele kde tě chytím a už nepustím" "jsi blázen" smáli jsme se. Položil mě na postel a lehl si vedle mě. "A kdy mě hodláš pustit?" "Možná v pondělí" "Ty si upadl ne?" Zasmála jsem se a pak dodala. "Nejpozději zítra jdu domů abych se mohla připravit" vyplázla jsem jazyk. "No dobře..." Řekl poraženě. "A co podnikneme teď?" Zeptala jsem se. "No o pár věcech bych věděl" zasmál se. "Zapomeň!" Hodila jsem po něm polštář. "Tak ty takhle??" Hodil ho po mě nazpět a začala polštářová bitva....
Celá udýchaná jsem se svalila na záda na postel. Oba dva jsme se strašně smáli. Nick se naklonil nademě. Obouma rukama se podpíral aby mě nezalehl. Začal se přibližovat. Cítila jsem jeho zrychlený dech na mojí pokožce. Přilepil svoje rty na můj krk a začal ho okusovat a sát. Až po chvíli mi došlo co to vlastně dělá a odstrčila jsem ho. "Pozdě" "nee...ne. Tos neudělal!" "Ale Jo...udělal" spokojeně se usmál. Vyskočila jsem z postele a šla do koupelny. Podívala jsem se do zrcadla a na mém krku uviděla celkem velký fialový flek. "Já tě zabiju. Zabiju tě..." Šla jsem zpět do ložnice a pořád dokola jsem opakovala že Ho zabiju. Nick ležel spokojeně na posteli a jen se smál. "Rozčílená jsi sexy" Mrknul. "Mě nezajímá jestli jsem sexy nebo ne ale to že mám na krku celkem dost velkej cucflek kterej jen tak nezmizí" ukázala jsem si na krk kde byl vidět dost velkej fialovej flek. Nick se jen uculil. "Nedělej že se tě to netýká" Ukázala jsem na něj ukazováčlě. Nick vstal z postele. Chytil mě za pas a přitáhl si mě k sobě. Chtěl spojit naše rty ale já jsem uhla. "Tím to nevyžehlíš" "ale notak" pokusil se znovu spojit naše rty. Mařne. Zase jsem uhla. "No ne..." Zakroutila jsem záporně hlavou a zkřížila jsem ruce na prsou. Ale on mě pořád držel kolem pasu. "Nedělej uraženou. Vím že nejsi" "Jak to můžeš vědět?" "Protože na mě se nedá urazit" Začala jsem se smát. "Vidíš? Nejsi uražená" zasmál se. "Nesnáším tě" znovu jsem ho Bouchla do hrudi. "Oba víme že lžeš sama sobě" Mrkl na mě. "Pfff" otočila jsem se a šla si sednout na gauč. Vzala jsem do ruky ovladač a zapla jsem televizi. Zrovna dávali Jedna za všechny. Miluju tu komedii. Seděla jsem na gauči a koukala na film. Smála jsem se a po chvíli ke mě zezadu přišel Nick. "Ještě děláš uráženou?" Zasmál se. "Jo!" Přehoupl se ke mě na gauč. "Tak nedělej" začal mi sázet malý polibky od krku přes tvář až na rty. Na rtech zůstal a začal s nima pohybovat. Já jsem chvílí dělala nedostupnou ale po chvíli jsem začala spolupracovat. Ucítila jsem na rtech jak se Nick usmál. Po chvíli jsem se odpojila. "Nestihla jsem tu scénu jak se jí zlomí podpatek shodí vázu a spadne do křoví!" "Tak si jí pustíš jindy...stejně to určitě znáš úplně nazpaměť" "Možná" oba jsme se rozesmáli." "Tak vidíš." Koukali jsme na film. Když jsme ho dokoukali bylo už celkem pozdě. Protože jsme vstávali kolem 12 tak to něják rychle uteklo. Podívala jsem se na čas. 18:12. Nick si asi všiml že koukám na hodiny. "Objednám pizzu?" "Klidně" usmála jsem se. "A jakou si dáš?" "Šunka-sýr" "dobře" Vstal z gauče a šel k telefonu. Já jsme zatím hledala kde co dávají. Zůstala jsem u pohádky V hlavě. Slyšela jsem o ní ale ještě jsem jí neviděla. Teprve to začínalo. Nick přišel zpět do místnosti. "Vážně Kate?" Zasmál se. "Co? Prý je to hezká pohádka" koukali jsme na pohádku a asi po 40 minutách filmu zazvonil zvonek. Nick vstal z gauče a šel ke dveřím. Vzal od poslíčka pizzu a vrátil se zpět do obýváku. Položil před nás krabice s pizzou a začali jsme jíst.............

KONEC DNEŠNÍ ČÁSTI(no dnešní...píšu jí už 16.3 ale nevim kdy vyjde....páč tady je málo kde Wi-Fi) DOUFÁM ŽE SE LÍBILA! :) OMLOUVÁM SE ZA CHYBY :/

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat