*POHLED JUSTINA*
Ráno mě vzbudli zvuk budíku v půl 9. Otevřel jsem oči a zhluboka se nadechl. Ach jo....dneska. Jo sice s Katherine nebudu moc bít....ale zachráním jí. To je hlavní. Vstal jsem z postele a ustlal. Vzal jsem si příruční tašku a dal do ní nejdůležitější věci. Nějáký oblečení atd... Vešel jsem do koupelny a vešel do sprchy. Nechal jsem na sebe dopadat kapky vařicí vody. Vypustil jsem všechny myšlenky a jen si nechal před očima probíhat naše společný zážitky s Katherine. Došli jsme k bazénu a ona se začala najednou smát. "Proč se směješ?!" "Já-já ne-nevím" Řekla přes smích. Najednou si obmotala ruce kolem mého krku. Přitáhl jsem si jí za pas blíž Začala se přibližovat a já přivřel oči. Očekávajíc polibek. Ale místo polibku jsem jen ucítil náraz do studené vody. "Děláš si srandu?!Tak to počkej!" Vylezl jsem z bazénu a rozutekl se za ní. Ten den jsem jí viděl poprvé. Byla tak strašně sexy v těch šatech. Jenže ten den mě ani nenapadlo že bych jí mohl opravdu milovat. Ten den jsem jí chtěl dostat jen do postele ale díky tý sázce se to vlastně změnilo...ale taky na konec úplně posralo.... "Řekneš už mi tvoje jméno??Vím že začíná na K...ale na K je hodně jmen." "Katherine" "Páni....dával jsem si k tobě hodně jmen...ale tohle mě nenapadlo.Je to hezký jméno" "Děkuju"Začervenala se. Je tak kouzelná když se červená.Co to tu říkám!Neni.Je to jen coura. Už se mi začíná omotávat kolem prstu. Tenhle den si moc dobře pamatuju. Rozhodl jsem se že jí večer zaťukám na okno a vezmu jí na střechu jednoho z mrakodrapů. V tu dobu jsem jí měl pořád jako nikoho....jen jako sázku......Po tom co jsme se procházeli se ve me něco změnilo. 3 dny jsem s nikým nespal. Ani nechci. Což je divný. Sedím na posteli s hlavou v dlaních.Vešel do pokoje najednou Rayn. "Neumíš klepat?!" " Promiň!" "V pohodě.Co se děje?!" "Nic..." "znám tě přes 5 let...poznam to. Tak to vyklop!"Sedl si vedle mě."OK... Nevim co to je...ale když jsem s ní cítim se...tak zvláštně..jakoby můj život byl celej... Když vidim ten úsměv zahřeje mě to u rdce a musím se usmát taky..." "Si v tom až po uši!!" V čem?!" "Zamiloval ses do ni!! "Nevím co mám dělat. Znám jí osobně 3dny. Není možný abych k ní začal něco cítit. Ještě včera mi byla ukradená. To není možný."........A tady už se začalo něco dít s mýma citama....je zvláští na to takhle vzpomínat. Potřásl jsem hlavou. Vyšel jsem ze sprchy a osušil se ručníkem. Omotal jsem si ho kolem pasu. Vyšel jsem z koupelny a přešel ke skříni. Oblíkl jsem si celvin klein boxerky. Potom jsem si vzal černé rifle a dal si je pod zadek. K tomu bílé véčkové triko s krátkým rukávem. Dneska venku svítilo sluníčko. Zatím jsem si sluneční brýle pověsil za triko. Vyšel jsem do koupelny a vlasy nageloval perfektně nahoru. Vyčistil jsem si zuby a pak vyšel z koupelny. Do zadní kapsy jsem dal telefon a za opasek dal pro jistotu zbraň kdyby se u přístavu něco dělo. Sešel i s taškou dolu. Tu jsem dal ke dveřím a šel do obýáku. Tam seděli úplně všichni. Podíval jsem se na čas 10:15. Za chvilku budu muset vyjet takže jim teď musím něco říct. Nadechl jsem se že začnu ale Ryan mě přerušil. "Ty se někam chystáš??" "No...vlastně.." "Co?" "Končím....já už dál nemužu...odjíždím pryč už s váma nechci mít nic společnýho....Nechci o vás vědět nic...dělejte jako bych nikdy neexistoval...jen se Ryane prosím postarej o Katherine...měla by se dnes vrátit... tak jí prosím udělejte šťastnou jak jen to jde...chci aby měla úsměv na tváři každý den tak jako ho měla se mnou...SBOHEM." Otočil jsem se na odchod. "Justine?!!To nás tu jen tak necháš...." "Jo....sorry...já musím jít...už dál nemůžu..chci začít od znovu. Nový začátek....chci být jiný člověk.Jen jí řekněte že jí miluju a že na ní nikdy nezapomenu. Ahoj" Rychle jsem se otočil obul jsem si bílý supry a černou koženou bundu a vzal si klíčky od auta. Ze země jsem vzal tašku a šel rychle do garáže aby mě kluci nestihli zastavit. Nastoupil jsem do auta a rozjel jsem se na určený místo................
*POHLED RYANA*
Justin nám řekl svojí báječnou lež a my všichni dělali jako že mu věříme a o ničem nevíme. Když se zabouchly dveře rychle jsme se všichni vedli a každej si šel pro svojí zbraň a nějáký věci. Do pěti minut jsme se všichni sešli v garáži. Nastoupili jsme do černého range roveru a rozjeli se k přístavu. Zastavili jsme trochu dál aby nikdo neviděl naše auto. Vystoupili jsme a já nás rozdělil. Bylo nás pět takže Jsem Lila s Twistem poslal aby šli z jedný strany a tam se schovali za křoví a za stromy. Alfredo s Chrissem byli z druhé strany schovaný v takovym menčím lesíku. A kde jsem já?Já jsem schovanej za jednou z lodí a čekám až se objeví Mccan se zbytkem svého gangu a Justin.......
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanficJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...