86.část

593 44 5
                                    

OMLOUVÁM SE, ŽE TEĎ DLOUHO NEBYLA ČÁST...ALE JAK JSEM BYLA MĚSÍC PRYČ TAK TO TEĎ BYLO TROŠKU TĚŽŠÍ VE ŠKOLE :/ DOUFÁM ŽE SE VÁM BUDE ČÁST LÍBIT! HEZKÉ ČTENÍ :)
---O TÝDEN POZDĚJI---
*POHLED KATHERINE*
Ještě pořád Sedíme nad případem Nickova klienta. Pokaždé sem přijdu hned po škole. Jde o to že kluk měl zabít nějákeho muže. Údajně na to měl být najatý ale nikde nejsou žádný záznamy. Žádní svědci. Nic. Málo kdy se stává že se vám klienti přiznají. Ještě jsme za ním ale nebyli. Teda Nick tam byl jednou ale měli by jsme tam jet zítra. Nejhorší na tom je že nejsou žádné důkazy. Otisky na zbrani ani nic jiného nikde není. Na zbrani nejsou vůbec žádné otisky. Jediné co bylo jako důkaz bylo že kluka viděli v té ulici a potom jediný záznam z kamery. Na videu byl kluk v černé mikyně s kapucou a jak běží po cestě která vede na místo činu. "Stopni to!" Řekla jsem. "Máme někde složku muže který byl zavražděný?" Dodala jsem. "Jo tady..." Vyndal složku. Otevřela jsem jí. "A složka klienta?" "Tady..." Podal mi další desky. Otevřela jsem i tu. "Náš mrtvý měří 160cm. Údajný vrah měří 180." Konstatovala jsem nahlas a pak dodala. "Mám první důkaz že je nevinný..." "Jakej??" "Podívej se tady na tu ceduli. Můžeme se tam jet podívat ale podle mě neni víš jak 180cm... Ale tenhle muž na záznamu je o dost níž než ta cedule. Odhaduju to tak na 160..." "Jedeme tam!" Vzala jsem si kabelku a obula boty. Nick si obul boty a vzal klíčky od auta. Sjeli jsme dolů výtahem a nastoupili jsme do auta. Nick nastartoval a rozjel se. "Máš přesnou adresu místa?" "Jo." Nadiktovala jsem mu adresu. Nick si to napsal do navigace a rozjel se směrem co mu ukázala. Zastavili jsme přesně u té cedule. "Nicku kolik měříš?" "Asi metr85." Stoupni si k té ceduli" Nick udělal tak jak jsem řekla. A bylo to přesně jak jsem si myslela. Nick byl o kus větší než byla cedule. To znamená že kdyby náš klient měl být ten muž na záznamu musel by být vyšší nebo stejně vysoký jako tahle cedule. Ale ten muž co byl na videu byl menší. "Nicku myslím že máme dostatečný důkaz že to nebyl on" "to Jo....ale kdo teda byl muž na videu?" "Myslím že to byl právě zavražděný....byla to sebevražda Nicku. A byla jen náhoda že našeho klienta viděli a podle mě měli jen stejnou bundu. Musíme se podívat na fotky." "ale nikde nejsou ničí otisky." "Tak musíme najít nějákou spojitost s tím mrtvým a s videem." "Jo. Tak jedeme zpět?" "Jo" nastoupili jsme zpět do auta a jeli zpět k Nickovi. Zaparkoval auto. Vystoupili jsme a vyjeli jsme výtahem nahoru. Vystoupili jsme z výtahu a Nick odemkl dveře. Posadila jsem se na židli ke stolu a zapla znovu nahrávku. "Nechtěla by sis dát pauzu?" Zašeptal mi do ucha a odhrnul mi vlasy z krku na druhou stranu. Začal mi líbat krk. "Nicku..." "Mhmm?" Ale nepřestával. "Měli bychom to dořešit..." "Ale už dlouho jsme neměli pauzu." Chytl mě do náruče. "Aaa!" Zasmála jsem se. Odnesl mě do ložnice a položil na postel. Spojil naše rty. Začal s nima pohybovat. Já jsme samozřejmě spolupracovala. Kousl mě do rtu. "Au! Blbče" zasmála jsem se a on se mnou. Znovu jsme spojili naše rty. Teď jsme zapojili i jazyky. Vznikla 3 světová. Postupně jsme si začali sundavat časti oblečení...........
-------
Ležím na Nickovo hrudi. Pomalu usínám. Je pátek takže spím u Nicka. Už jsem pomalu usínala. "Asi jsem se zamiloval...." A potom jsem usla.
-----
"Kate... Zlato vstávej. Musíme do toho New Yorku." "Mmmm...ještě 5 minut" přikryla jsem si dekou hlavu. "Je půl šestý musíme za chvíli jet. Rychle jsem si sedla. "Půl 6?! Cože?" Rychle jsem vstala. A šla do koupelny. "Pusa nebude?" "Nestíhám" vešla jsem do koupelny a rychle jsem se osprchovala. Osušila jsem se ručníkem. Vzala jsem si sebou k Nickovi oblečení. Vyšla jsem z koupelny a z tašky jsem si vzala spodní prádlo. Nějak jsme to neřešila a oblíkla jsem si spodní prádlo. "Ale notak...to mi nemůžeš dělat a takhle po ránu" jen jsem se zasmála. Navlíkla jsem na sebe silonky. Oblíkla jsem si bílé uplé šaty na ramínka se zlatým doplňkem kolem krku. Přes to jsem si vzala černě sako s ohrnutými rukávy k loktům. Vešla jsem do koupelny. Nanesla jsem si make-up a vykonturovala jsem si lícní kosti. Řasenkou jsem si prodloužila řasy. Jako poslední jsem si udělala vysoký culík. Do uší jsem si dala malé bílé perly a vyšla jsem z koupelny. V kabelce už jsem měla všechny věci. A v tašce oblečení protože budeme přespávat v NY. Nick měl zase oblek. Tentokrát byl ale tmavě modrý s černou košilí a bez kravaty. Obula jsem si černé lodičky s kulatou špičkou na vysokém podpatku. "Jsi krásná" "Děkuju." Spojila jsem naše rty. Ale jen na chvíli. Po chvili jsem se odpojila. Vzpomněla jsem si na večer než jsem usla. Je pravda že jsme si neřekli jak to mezi námi bude. Dali jsem tomu volný průběh...a... "Kate? Jdeme?" "Jo-Jo jasně" Vyšli jsme ze dveří. Sjeli jsme dolů výtahem. Nastoupili jsme do auta a rozjeli se.
Po cestě jsme si koupili toasty k snídani a kafe.
-------
Vystoupili jsme před věznicí. Upravila jsem si šaty a vyndala kabelku. "Neboj seš nádherná" usmál se a pohladil mě po zádech. "Neblázni nebo se budu červenat" zasmáli jsme se. Vešli jsme do vězení. Nick šel něco někam zařídit a já počkala v hale. Po chvíli se vrátil. "Tak můžeme jít" rozešel se a já šla hned za ním. Přišli jsme k místnosti před kterou stáli 2 policisté. Jeden z nich otevřel dveře a já šla pomalu za Nickem dovnitř................

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY! :/ TAK KDO MYSLÍTE ŽE BUDE SEDĚT V MÍSTNOSTI?

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat