47.část

1.4K 51 5
                                    

*POHLED KATHERINE*

Probudila jsem se a ucítila ruku omotanou kolem mého pasu. Otočila jsem se na druhý bok a uviděla Justina který spokojeně oddechoval. Tak přeci jenom to nebyl sen. Usmála jsem se a dala mu letmý polibek na tvář. Pousmál se a rozlepil oči. "Ahoj Shawty!" "Dobré ráno" Usmála jsem se. "Co kdyby jsme dneska byli celý den spolu a někam jeli?" "To by bylo super" Vstala jsem z postele a oblíkla si kalhotky a Justinovo triko. Přešla do koupelny. Udělala jsem si vysoký drdol a vyčistila zuby. Vrátila jsem se zpátky a Justin už měl boxerky a tepláky se spadlým sedem. Stál ke mě zády. Přešla jsem k němu a objala ho a dala mu pusu na holé rameno. Otočil se ke mě čelem a dal mi pusu do vlasů. "Jdu do koupelny" Vešel do koupelny. Já vyšla ven z pokoje a sešla dolu. Nikdo tu nebyl. Kluci asi po včerejší dlouhé noci ještě spí. Což mi připomnělo že ani nevím kolik je hodin. Podívala jsem se teda na hodiny. 8:47. Teprve? Aha. Vyndala jsem si všechny ingredience na palačinky a pustila se do přípravy. "Tak sem si mi mizela" Ozval se Justinův hlas. "Jojo... řekla jsem si že udělám snídani" "Tak to jo" Objal mě zezadu. Dodělala jsem palačinky a prostřela stůl pro všech 7. Dala jsem na stůl nuttelu,marmeládu,šlehačku a příbory s talířema. Položila jsem tam ještě talíř s asi 40ti palačinkama. Ještě jsem udělala čaj a kafe. "Dobré ráno" Ozval se Alferdův hlas který stál mezi dveřmi. "Dobré" Odpověděli jsme s Justinem stejnohlasně. "Wau! Ty si udělala snídani?" "Jojo" "Pecka. Děkuju" "Není zač" Přišli i ostatní kluci. Posadili jsme se všichni ke stolu a začali snídat. U snídani jsme řešili všechno možný. Když jsme dosnídali kluci mi pomohli uklidit všechen ten bordel co tu zbyl. Vyšla jsem nahoru do Justinova pokoje kde už byl Justin. Posadila jsem se na něj obkročmo. "Tak co podnikneme?" Zeptala jsem se ho. "Mohli by jsme do té uzavřené ZOO co tu je... Potom zajít na oběd a pak se vrátit domů a třeba koukat na film a být  v posteli co ty na to?" "To by bylo super" Usmála jsem se. "Tak já se zajdu převlíct" "Dobře. Tak za půl hodiny u tebe" "Jojo" Oblíkla jsem si legíny s podprsenkou a svoje triko. Ještě jsem Justinovi dala letmý polibek a šla dolů. !Zatím Ahoj kluci" "Ahoj" Ozvalo se téměř stejnohlasně. Obula jsem si boty a vyšla ven. Vešla jsem domů. "Ahoj" Nikdo se neozval. Asi ješě spí. Vyšla jsem nahoru a oblíkla si čistý spodní prádlo. Na to jsem si vzala legíny a černý tílko. Vešla jsem do koupelny a nanesla slabou vrstvu make-upu. Řasenkou jsem prodloužila řasy a udělala slabou jednoduchou linku. Rty jsem namalovala balzámem EOS a vešla zpátky do pokoje. Na tílko jsm si vzala tmavě modrý svetr a doladila to náhrdelníkem. (outfit- media) Do kabelky jsem dala mobil,klíče a peněženku. Vzala jsem všechny věci a sešla dolů. Obula jsem si hnědý vysoký kozačky a vyšla ven. Před domem už stálo Justinovo auto. Nastoupila jsem do něj. "Ahoj" Znovu mě pozdravil. "Ahoj. Čekáš dlouho?" "Ne asi tak 3minuty" Vyjel k ZOO. Jeli jsme asi 20minut a Justin zaparkoval před ZOO. Jen aby jste měl představu. Tahle ZOO není venkovní jak většinou ZOO bývají. Tahle je uzavřená. Takže když prší nebo je sníh nebo něco tak to nevadí a i tak můžete jít do ZOO. Což je super. Vešli jsme ruka v ruce dovnitř. Prošli jsme jí snad celou. Byli tam žirafy,sloni,tučňáci,medvědi,tygři,lvi,papoušci,opice a spousty a spousty dalších zvířat. Ta ZOO je úplně obrovská. Máme snad milion fotek. Už sedíme v aute na cestě do restaurace na oběd. Justin má položenou ruku na mém stehně a zpíváme si písničku od Shawna Mendese- Stitches. Ta písnička je boží! Zastavili jsme u jedné pizzerie kam jsme většinou chodili. Vystoupili jsme z auta a šli do restaurace. Vešli jsme dovnitř. "Dobrý den" "Dobrý den" Odpověděla nám servírka. Posadili jsem se ke stolu pro dva. Za chvilku k nám přišla jedna ze servírek a podala nám jídelní lístky. "Dobrý den. Co si dáte k pití?""Dobrý Den. Já si dám pomerančový džus." "Já taky" "Dobře" Zapsala si to a odešla. Po chvilce přišla s naším pitím. "Už jste si vybrali co si dáte k jídlu?" "Jo..Já si dám těstovinový salát s kuřecím masem" "Dobře. A vy?" Podívala se na Justina. "Já si dám ten kuřecí špíz prokládaný parmskou šunkou a americké brambory" "Dobře" Zase si to zapsala a odešla. Justin mě chytl za ruku kterou jsem měla položenou na stole. "Jsem tak rád že jsem se probral. Tohle mi tak strašně chybělo!" "To já jsem taky ráda!" Usmála jsem se. Povídali jsem si o všem možným. Dokud nás nevyrušila servírka s naším jídlem. Snědli jsme jídlo co jsme si objednali a nastoupili do auta. Justin nastartval a jel cestou domů."Něco mě napadlo..." Řekl Justin. "Co tě napadlo?" "Co kdyby jsme letěli na dovolenou?Jen my dva?" "To by bylo fajn...Ale kdy? Musíme do školy" "Šli by jsme teď od pondělí do pátku. A v pátek po škole by jsme letěli. Na takovej prodlouženej víkend. Že by jsme se v úterý vrátili." "A kam?" "To se nech překvapit" "Dobře" "Super!" Chytl mojí ruku a pohladil jí. Položil pak obě naše ruce na moje stehno. Odtrhl chvilku zrak od silnice a mě. Usmál se a přemístil zrak zpět na silnici. Zastavili jsme u Justina před domem. "Zítra je škola. Přespíš u mě? Nebo se uvidíme až ráno?" "No... Mohla bych být u tebe a pak by jsme jeli rovnou do školy. Zítra máme i stejný rozvrh" "Máme? Už ani nevím..." "jo máme" Usmála jsem se. "Tak dobře" "Tak já si zajdu domů pro věci a pak přijdu" Naklonila jsem sek němu a dala mu pusu. Přitáhl si mě ale blíž a zapojil do toho jazyk. Bylo to úžasný. Byly v tom všechny naše pocity...Láska...smutek.... Vášeň. Odpojili jsme se od sebe. "Do půl hodiny jsem u tebe" Pousmála jsem se a ještě mu dala pusu na líčko. Pohladil mě rukou po tváři a usmál se. Vystoupila jsem z auta a šla domů. Něják jsem si uvědomila že úplně kašlu na rodinu... Je mi to úplně líto ale nevím co mám dělat... Vešla jsem domů. Vyzula jsem si boty. Vešla jsem do obýváku. Nikdo tam nebyl. Ani v kuchyni. "Halo?" Nikdo se neozval. "Mami? Tati?" taky nic. "Car?" Ticho. Vyndala jsem telefon a vytočila mamky číslo. ....Píííííííp....pííííp....
Mamka: "Ano zlatíčko?" 
Já:"Mami?Kde jste? Nestalo se něco?" 
Mamka:" "Nene všechno je v pořádku. Jsme na cestě do Miami."
Já: " Miami? Co tam?"
Mamka:"Máme tam pracovní schůzku." 
Já:"Aha.. a kde je Caroline?"
Mamka:"U kamarádky. Nechtěla jsem ti volat aby ses vrátila když si byla s Justine. Zítra s ní půjde do školy. Akorát bych potřebovala aby si jí vyzvedla a postarala se o ní." 
Já:" Aha.. Mohla si klidně zavolat. Jo určitě jí vyzvednu. Do kolika má školu?" 
Mamka:"Do dvou" 
Já:"Dobře. Já mám do půl druhý tak jí pak s Justinem vyzvedneme. Do kdy tam jste?"
Mamka:" Dobře. Do pátku...tak jestli by ti to nevadilo že by ses o Car postarala těch 5 dní."
Já:" Vůbec!!Akorát...kdy v pátek přiletíte?" 
Mamka:"Děkujeme.Ráno kolem 10. Proč?"
Já:"Není vůbec zač. Dobře. Justin mi řekl že by se mnou chtěl letět někam na dovolenou." 
Mamka:"To je super! A kam?" 
Já:"No to mi nechtěl říct...akorát mi přijde že na vás úplně kašlu...." 
Mamka:"Takže překvapení!Ale prosimtě... Justin se nedávno po celkem dlouhé době probral. Musíte si užívat života. My víme že nás máš ráda a chápeme že chceš být s Justinem. Jen na sebe dávej pozor."
Já:"Mám tě ráda mami!!Až se vrátíme musíme si udělat společnej den!" 
Mamka:"Já tebe taky!Uděláme neboj! Už musím jít. Papa"

Já:" PA" Položila jsem hovor a vyběhla nahoru. Vzala jsem si do tašky čistý spodní prádlo na zítra a do školy si zítra obleču to samé nechce se mi teď nic hledat. Vzala jsem si ještě z koupelny kosmetickou taštičku a sešla jsem dolu. Obula jsem si kozačky a vzala jsem si kabelku. Vyšla jsem ven a ještě vytočila Caroline telefonní číslo. .....Píííííp.....pííííp....píííp...

Caroline:"Ano Kat?"
Já:"Ahoj. Mamka mi říkala že tě mám zítra vyzvednout"
Caroline:"Jojo...Končím ve dvě."
Já:"Jo já vím. tak my tě s Justinem ve dvě vyzvedneme a půjdeme někam na oběd jo?" 
Caroline:"Dobře. Tak já už jdu. Pa!"
Já:"Ahoj. Zítra ve dvě" 
Caroline položila hovor. Už jsem byla u Justina před domem. Samozřejmě měli zase otevřeno. Proč taky ne. Vešla jsem dovnitř a zamkla za sebou dveře. Vyšla jsem nahoru do Justinova pokoje. Nikdo tu ale nebyl. Položila jsem si tam teda věci a sešla dolů. Z obýváku se ozývaly hlasy. Vešla jsem teda tam. Seděli tam úplně všichni. "Ahoj kluci" "Ahoj" Řekli všichni. Sedla jsem si k Justinovi a ten omotal ruku kolem mého pasu a dal mi pusu do vlasů. Povídali jsme si o všem možném asi tak hodinu. "Úplně bych zapomněla. Zítra po škole musíme vyzvednout Caroline. Jestli ti to teda nebude vadit." "Ne vůbec. Jakto?" "Rodiče jeli do pátku do Miami. Tak se o ní postarám. Jestli chceš tak můžeš být u nás." "rád" Políbil mě. "Zahrajete si na rodinku" Alfredo si samozřejmě neodpustil svojí poznámku. Jen jsem se na něj ušklebila. "Nepůjdeme už spát?" Podívala jsem se na hodiny. 21:20. "Už by jsme mohli." Zasmála jsem se a Justin společně se mnou. "Dobrou noc kluci!" Řekla jsem. "Dobrou" Odpověděli mi všichni. Vyšli jsme na horu. "Jdu do sprchy" Usmála jsem se na Justina. "Dobře..Můžu jít s tebou?" "Jo..ale nic nebude" Mrkla jsem a poslala vzdušnej polibek. "Na nic jsem ani nemyslel" "To jo ty" Zasmála jsem se. Vešli jsme do koupelny. Vyslíkli jsme se z oblečení. Já jsem si udělala vysoký drdol a oba dva si stoupli pod teplé kapky vody. "Mohl by si mi namydlit záda?" "Jasně" Postavila jsem se k Justinovi zády. Nakapal mi na záda sprchový gel který rozetřel a potom se smyl pod vodou. Ucítila jsem jeho teplé rty na mém rameni které se posouvaly pomalu výš a výš k mému krku až byli na mém krku. Tam zůstal a začal ho různě sát a okusovat. Potom se opojil a podíval se na můj krk a pousmál se. "Řekni že si to neudělal" "Nebudu lhát..." "Ty!" Ukázala jsem na něj. Začal se smát. Musela jsem taky protože to bylo opravdu vtipné tahle scéna. Vyšli jsme ze sprchy. Oblíkla jsem si kalhotky a vzala si z Justinovo skříně nějáké jeho triko. Vrátila jsem se za ním do koupelny. Oblíkal si boxerky a sušil si tělo. Podívala jsem se do zrcadla. Na mém krku byl celkem velký modrofialový flek. "To ti nedaruju!" Skočila jsem na něj a omotala si nohy kolem jeho pasu. Justin se začal smát. Přisála jsem se na jeho krk a začala ho sát a různě okusovat. Přestala jsem až když jsem si myslela že moje práce je dokončená. Podívala jsem se na jeho krk. "No nádhera" Usmála jsem se. "Jsi blázen!" Zasmál se a já s ním. Odnesl mě do pokoje a položil mě na postel. Lehl si vedle mě. "Dobrou noc ty můj blázne" Dal mi pusu do vlasů. "Dobrou" Otočila jsem se k němu zády a on si omotal ruku kolem mého pasu a přisunul si mě blíž k jeho tělu. Zavřela jsem oči a za chvilku usla.....

DNESKA SICE UŽ TAKHLE NA VEČER ALE NOVÁ ČÁST!! :) PO CELKEM DLOUHÉ DOBĚ. MOC SE OMLOUVÁM ALE PROSTĚ JSEM NEMĚLA ČAS :/ DOUFÁM ŽE SE ČÁST LÍBILA!! :) :* OMLOUVÁM SE ZA CHYBY! :/



BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat