12.část

2.8K 106 3
                                    

*POHLED KATHERINE*

Zase pondělí...to je strašný ani jsem si nevzpomněla že je víkend a už zase bylo pondělí. Víked byl stejnej jako ten minulej. Což mi připomýná že jedinej s kým jsem z rodiny mluvila byla Carol....Jinak s tátou jsem nemluila od tý doby co jsem to zjistila protože vím že kdyby jo tak bych se ho na to zeptala a pak mu řekla všechno co vím.... a tonemůžu...mamka to zatím ještě pořád něják neřeší co je fajn....Teď jsem na cestě ke škole Caroline. Máma s tátou jeli brzo ráno do hotelu. Něco se tam prej stalo. Jinak dneska jesou někam na dovolenou....já nechtěla. Takže mě tu nechali. A to je každopádně super. Zastavila jsem u Carol školy a ta vystoupila. "Pa!Uvidíme se doma a tam se s tebou rozloučím!" Zamávala jsem a ona mě nazpátek taky. Usmála jsem se a jela k sobě do školy. Zaparkovala jsem na místě joko vždy a po pravdě doufala že tam bude stát to krásný drahý bílý ferrari. Ale nebylo tu. Dost jsem nad náma přemýšlela.... I jsem k něčemu došla ale to je asi jedno....Co tu není jsem s nikým ani nepromluvila nevím co to se mnou je. Teď už sedím ve třídě a koukám do blba. "Hej!Katherine?!!" Mával mi někdo rukou před obličejem. "C-co?!" "Co ti je?!Už týden si jako tělo bez duše." Sedla si ke mě Mellisa. "Jo...no...nic" USmála jsem se. Samozdřejmě falešně. "Vidím to na tobě..." "Nic se neděje Mel....Jsem celý týden sama doma....až do pondělí....nechceš se stavit někdy?" Změnila jsem rychle téma. "Jo....můžu....Tak já jdu za Raynem.... Jo a ještě ...Co se stalo mezi tebou a Drekem?!" Čekala jsem že se zeptá ne Justina...na štěstí z toho byl Derek. "No... Něják se nebavíme..Řeknu ti to až se uvidíme u nás ok?!" "OK" Usmála se a odešla za Raynem. Jak to tak vypadá ostatní kluci jí asi moc rádi nemaj. Ještě že nestihli poznat mě....třeba by mě s Justinem taky odsuzovali protože má mít pověst kurevníka....myslíte že je Mell taky kvůli tomu v nebezpečí?!Ale asi ne...to Justin je přeci vůdce takže jdou hlavně po něm....To je jedno!Zatřásla jsem hlavou čím jsem vypustila všechny myšlenky. Zazvonilo na první hodinu a do třídy přišel učitel na Chemii............
Konec školy!!Konečně. Už jsem si myslela že se nikdy nedočkám. Kvůli tomu dnu práce nebo jak se to jmenuje jsme končili dřív o 1 hodinu. Takže v 1 a za 3 hodiny zátky sem. Na štěstí se nebudeme učit. Vzala jsem si svoje věci a šla k východu. Vyšla jsem ven ze školy a odemkla svoje auto. Nastoupila jsem a vyjela domů. Zaparkovala jsem a vystoupila. Vešla jsem do domu.Ani jsem nepozdravila a chtěla jsem jít nahoru. Už jsem byla v půlce schodů. "Mladá dámo kam si myslíš že jdeš?!" Ozval se za mnou mámin hlas. "Nahoru?!" Odpověděla jsem otázkou a otočila se k ní čelem. "Okamžitě dolu!" ukázala prstem na zem. Prokroutila jsem očima tak aby to neviděla. Šla jsem za ní do kuchyně a posadila se na barovou židli. Nikdo kromě mamky asi nebyl doma. "Co se to s tebou poslední týden sakra děje?!!" "Co by mělo?" NEřekla jsem to drze. "NEzdravíš....vždycky si přišla dala nám pusu na tvář... A teď?Jen zabouchneš vchodový dveře a vyjdeš nahoru. Když zavolám k jídlu vezmeš si ho nahoru....co se děje?!" "Nic...." "Katherine?!Co se děje?!!Něco s Justinem?!" "Taky....Je táta doma?!" "Ne...musel ještě zůstat v práci přijede až na letiště takže bych potřebovala aby si nás odvezla. Proč?!" "Jo jasně odvezu....zeptám se tě na něco a po pravdě odpovíš jo?!" "Jo..." "Slibuješ mami?!" "Jo slibuju!!" "A neřekneš to tátovi..." "Ne...neřeknu...Slibuju!Katherine co se děje?!" "Kam táta jezdil před 5 lety?!" "Na služební cesty...." "Mami?!" "Ty-ty to víš?..." "Jo...." "Od-odkud?!" "Vím...A ty víš kdo všechno v tom Gangu je a byl?!" "Jo....Je tam i Justin a ty to víš že?Proto s ním nechodíš ven nic...." "Jo...nevím co mám dělat...." "Řeknu ti jedno...I já byla s tvým tátou....a to jsem to věděla skoro od začátku. Zažila jsem dobrodružství....nebezpečí...ale stálo to za to. Jsme spolu 19 let...a máme dvě krásné dcery. Jestli tě on opravdu miluje.... Zvládnete to....teď je to jen na tobě..." "Já vím...." "Miluješ ho??" "Jo..." "Teď si jen polož otázku....Miluješ ho tak moc že s ním dokážež být i přes to nebezpečí?" Sklopila jsem pohled. "Nemusíš odpovídat mě.....odpověz sama sobě." Usmála se. "Teď musím pro Car(Kar) Do školy. Zabaleno máme...mohla bych tě prosím poprosit.....pučíš mi klíčky od auta?Musím pro ní zajet tvým a mohla by si prosím snést Carolinin kufr dolů?" "Jo jasně." Hodila jsem Mamce klíčky. "Děkuju. Za chvilku jsem tu. Potom se naobědváme a ve 3 vyjedeme. V půl odlétáme." "Dobře" USmála jsem se a šla nahoru. Snesla jsem Kufr Caroline a vyšla zpátky nahoru. Lehla jsem si v oblečení na postel a koukala do stropu. Běhalo mi hlavou to co mi řekla mamka. Byla s tátou i přes to všechno...tak proč táta nechtěl abych byla s Justinem já??......Nechápu to. Teď jde jen o jedno. "Dokážu s ním být i přes všechno to nebezpečí?"Ale asi už odpověd nepotřebuju....Justin se týden neukázal.Třeba už je úplně někde jinde. ............... Podívala jsem se kolik je. "14:40" Mamka už bude určitě doma. Sešla jsem dolů a mamka zrovna prostírala stůl. "Dám kufry ke mě do auta a pak se najíme?" Zeptala se mamka. "Dám je tam já....dej zatím jídlo na stůl" Usmála jsem se. "Dobře" Přešla jsem ke dveřím a otevřela jsem.Od dveří jsem odemkla auto a přešla k němu i s kuframa. Dala jsem je do kufru od auta. Zavřela jsem kufr a čla nazpátek do domu. Zamkla jsem auto a zavřela za sebou dveře. Přešla jsem do kuchyně a tam už seděla Caroline. "Ahoj kath!!" Skočila mi do náruče. "Caroline!!" USmála jsem se a pevně jí stiskla. Posadili jsme se ke stolu a začali jíst. Když jsme dojedli bylo 14:55 dala jsem nádobí do myčky a ronou jí zapla. Carol se šla zatím oblíct. Myslím že mamka říkala že letí na Hawaii....ale mě se opravdu nechtělo....byli jsme tam před 7 lety než se narodila Caroline...bylo mi 11. Takže si to pamatuju. Já bych chtěla do Evropy ani né k moři ale prostě do Evropy. Nechápu proč letí k moři když ho mají tady hned za barákem no nic. Už jsme seděli v autě a já je vezla na letiště. Jede se tam 15 minut zhruba. Takže pojedu tady odsud rovnou do školy.  Zaparkovala jsem na parkovišti a všichni jsme vystoupili z auta. Vyndala jsem kufr a malej růžovej dala Carol. Chtěl mít svůj kufr. Takže jí mamka musela jet koupit malej kufr a to si ještě usmyslela že musí být růžoý a vypadat stejně jako ten můj. Takže docela jsem se nasmála. Mamka šla odbavit kufry a já zatím čekala s Carol před letištěm na tátu. Ten přijel asi ve 20. Objal Carol a na mě se podíval. Falešně jsem se usmála. Ale on mě neobjal jakoby něco tušil.....Ale to pochybuju. Mám mu to říct?....ne aý přiletí....možná. Vešla jsem s nima do letištní haly. Myslím že letěli první třídou. Bylo 35 a jejich let pořád nehlásily. Najednou se objevilo na velké tabuli že let na Hawaii se spozdil že se posouvá o 10 minut. Konečně uběhlo těch 10 minut a mamka už nastupovali do letadla. Zamávala jsem jim a šla k autu. Nastoupila jsem. Bylo 56 talže tam ve 4 určitě nebudu. Vyjela jsem z parkoviště a jela po dálnici zpátky do Beverly Hills. A co se nestane. Kolona. Super už tu trčím 15 minut.... Je 16:20 a ještě jsem se ani nehla. 16:35.... Pomalu už se začína stmívat. Vyndala jsem si z kabelky telefon a vytočila Mellisy číslo. "pííííííííp.......píííííp" "Ano Kath?Kde si?!" "Stojím v koloně už půl hodiny a ještě jsem se ani nehla...dorazím nejdřív ve čtvrt na 6....." "Ok..Tak zatím pa. Až tu budeš tak se ozvy!" "Jojo pa" Položila jsem hovor. "16:55" A já konečně začala popojíždět. Projela jsem Okolo místa nehody a jela rovnou ke škole. Dorazila jsem tak v 17:10. Vystoupila jsem z auta a zamkla ho. Zavolala jsem Mell. "píííp.......pííííp...." "Ano?!" "Ahoj jsem tu....kde jste?!" "Ahoj ve škole..ve třídě na Dějepis. "Ok..." Položila jsem hovor a šla tam. 

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat