40.část

1.1K 55 2
                                    

*POHLED RYANA*

Hned jak Kate řekla odkud by teoreticky mohli vystřelit vyjeli jsme tam. Dojeli jsme na místo kde byl Justin postřelenej. Vystoupili jsme z auta a porozhlídli jsme se kolem. Kate měla pravdu. Kousek odtud byl rozpadlej panelák. Přešli jsme k němu. Každý jsme měli v ruce zbraň kdyby se náhodou někdo objevil. Panelák měl 7 pater. Byli jsme ve čtvrtym a nikde nikdo ani nic podezřelýho. Vyšli jsme do pátýho. "Něco mám!" Ozval se Lilovo hlas. Přiběhl jsem k němu. Držel v ruce papír. Podal mi ho. "Tak už jste našli místo střelby. Nebudete zas tak blbý ale měli by jste si krejt záda. Neměli jste se sem vracet!PS: Měla to schytat ta jeho kráska. Sice by jí byla tak trochu škoda protože je to fakt kus. Ale Bieber neměl dělat to co udělal. Bohužel jsem střelil mimo. Tak to schytal aspoň Bieber." "Jakej hajzl!" Řekl Alfredo. Papír jsem schoval do kapsy. Přesně vím kdo to je. Je to McKynleiho gang. Asi před dvouma rukama když jsme sem na chvilku přileteli chtěli jsme si od něj koupit zbraně. Protože on míval jedny z nejlepších. Ale chtěl nás jen podělat. Když jsme přijeli na místo s penězi nikdo tam nebyl. Najednou se ale ozval výstřel. Alfreda postřelili do nohy. Ale to byl jedinej zásah kterej se jim povedl. Všechny jsme postříleli až na McKynleiho. Ten hajzl utekl. Jenže znáte Justinovu povahu. Jak mile někdo udělá podraz on plánuje pomstu. Tak to taky bylo. McKynlei měl holku...ano hádáte zprávně. Justin jí unesl. Měl to naplánovaný do toho nejmenšího detailu. Nechal McKynleiho aby jí našel a pak jí zastřelil. Ale ne aby umřela rychle. Právě naopak. Střelil ji na míste které je smrelné....ale tak aby umírala pomalu a McKynlei s tím nemohl nic udělat.....Ano Justin je svině když jde o tohle. Proto vám radím. Nikdy ale opravdu NIKDY nezkoušejte podrazit Biebera. Nedopadne to dobře. Pro vás. Ale teď zpátky na zem. "Ryane víš kdo to je?" "Vy snad ne?" "No...." "McKynlei. Je to jasný..." "Jo... Ale co chceš udělat?" "Nevím....ještě nevím. Pojeďme domů..." Sešli jsme až dolu a šli k autu........

*POHLED KATHERINE*

Vstala jsem z gauče a šla k němu. "Jak na tom je?"

Doktor zklopil zrak. "Jak-jak je na tom?" "Slečno Marrin.....Justin na tom není moc dobře. Je v komatu.... nevím kdy se probudí a ani jak na tom bude. Momentálně na tom není moc dobře." Ne!ne!ne! To není možný....On přeci....ne! Slzy se mi draly pomalu do očí. "Děkuju...." "Udělal jsem nejvíc co jsem mohl..." "J-já vím" "Na shledanou. Přijdu zítra" "Dobře" Otočil se a odešel. Vyběhla jsem z Justinova domu a běžela k nám. Otevřela jsem dveře a na proti mě šla mamka. "Co se děje?" "Ju-Justin" Začala jsem plakat a pevně jí objala. Ona mi obětí opětovala. "Ššššš...Ať se stalo cokoli bude to v pořádku" Začala jsem záporně kroutit hlavou. "N-ne nebude" Pustila jsem jí z obětí. Podívala se na mě. "Co se děje Kath?" Utřela mi slzy. "Justina.....oni ho postřelili...a....a...on je teď v komatu...Mami nemusí to přežít!" Mamka mě pevně objala. "Bude to v pořádku. Probere se uvidíš!" "Jdu k němu...." Vešla jsem do domu. Zavřela jsem dveře a ještě si sedla na gauč. Když jsem si sedla na gauč otevřely se vchodové dveře a kluci vešli dovnitř. Vstala jsem z gauče a šla k nim. "Jak je na tom?" Rozplakala jsem se. "J-je v komatu...." Ryan ke mě přišel a pevně mě objal. Moc dobře věděl že nic jiného nepotřebuju. "Běž za ním" Pustil mě. Rozešla jsem se ke dveřím. Nadechla jsem se a vešla dovnitř. Když jsem ho uviděla jak bezmocně leží na tom lůžku je napojenej na všechny možný hadičky. Bylo mi znovu do breku. Posadila jsem se k němu na židli. Chytla jsem ho za ruku. "Vždycky v těch filmech říkají že když je někdo v komatu a někdo k němu mluví že ho ten v tom komatu slyší....zajímalo by mě jestli to tak je.... Tak čím bych začla.... Já jen... kdyby jsem nešla za Ianem...tak by si nebyl naštvaný a nepohádali by jsme se....Tím pádem by si nemusel zastavovat aby jsem mohla vystoupit a ty by si taky nevystupoval....nic by se nestalo a všechno by bylo v pořádku. Všechno to je moje vina... Musíš se mi probudit! Bez tebe bych to nezvládla.... z mýho života by zmizelo všechno to dobrodružství....strach...a hlavně láska. Jestli mě teď slyšíš Justine. Prosím! Prosím neopuštěj mě! Musím to říct Pattie...." Už jsem plakala. "Miluju tě!" Dodala jsem a dala mu pusu na rty. Jeho rty byly vysušené. Úplně vidím jak by si teď olízl spodní ret aby ho neměl suchý a vypadal by při tom tak sexy. Pousmála jsem se nad svojí myšlenkou. "Zatím ahoj Justine" Pohladila jsem ho po tváři. Vyšla jsem ze dveří. Kluci šli asi někam pryč. Vzala jsem do ruky telefon. Ještě než jsem vytočila to číslo jsem se podívala kolik je hodin. 19:05. Vytočila jsem telefonní číslo. "Pííp...Pííííp"
Mell(Kdyby jste někdo zapomněl Nejlepší kamarádka ze školy) "No ahoj!"
Já: "Ahoj...."
Mell:" Co se děje??Zníš smutně....stalo se něco?"'
Já: "Nemohla by si přijít? K Justinovi domů..."
Mell: "Do 10minut jsem tam!"
Já: "Děkuju!!" Položila jsem hovor a šla do kuchyně. Udělala jsem si pití. Co řeknu Justinovo rodičům...měla bych tam zajet ještě dnes. Domem se rozezněl zvonek. Šla jsem ke dveřím. Otevřela jsem a tam stála Mell. Hned jsem jí objala. "Co se děje Kat?" Vešli jsme do domu a sedli si na gauč. "Kde je Justin?" "On...je v komatu." "Cože? Co...co se stalo?" "Byla jsem za Ianem...chtěl pokecat o tý nový holce atd. No ale když jsme se loučili objevil se tam Justin. Ian mě objal. Ale Justin si to samozřejmě domyslel podle svého. Ianovi dal pěstí. Potom jsem ho odvedla pryč. Nasedl do auta a pohádali jsme se. Tak jsem mu na půli cesty řekla ať mi zastaví. Po asi třetím vyzvání aby mi zastavil tak zastavil. Vystoupila jsem a šla směrem domů. Justin jel vedle mě a pak prudce zastavil. Vystoupil z auta a šel ke mě. Omluvil se a znáš to. Chtěli jsme nasednout zpátky do auta ale ozvala se rána. Uviděla jsem jen jak Justin padá k zemi. Přiběhla jsem k němu a kolem něho už byla kaluž krve. Zavolala jsem Ryanovi co mám dělat a on zavolal nějákýho jejich doktora. Přijeli...Ale Justin už měl zavřené oči. No a potom vyšel po 3hodinách doktor a řekl mi že Justin na tom není moc dobře a že je v Komatu....Že vůbec neví v jakém stavu se probudí. Jestli se vůbec probudí...." "To je strašný..." "No...A ještě to musím říct Justinovým rodičům" "Chceš tam zajet?Pojedu s tebou.." "To bys byla hodná" Nasedli jsme do auta a rozjeli jsme se k bytu kde teď bydlí Pattie a zbytek rodiny. Zaparkovali jsme před domem a vystoupili z auta.......................

DNES KONEC:)) ČÁST SICE VCHÁZÍ V PŮL 12 VEČER ALE SNAD SE BUDE LÍBIT!!:) OMLOUVÁM SE ZA CHYBY! :/

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat