95.část

565 48 7
                                    

*POHLED JUSTINA* (pohledy teď budou kratší ale vystřídají se)
----O 10 MĚSÍCŮ POZDĚJI--- (konec února dejme tomu že 2017)

Už je to 10 měsíců co jsem se vám ozval naposledy. Ozval jsem se Vám hodně krátce tak doufám že tohle zas tak krátké nebude. Jestli si vzpomínáte tak předtím jsem vám říkal že se hodláme vrátit do USA. Na konec jsme se rozhodli pro New York. Konečně zase velkoměsto. Těším se. Už jsem nám koupil villu. Ne úplně v centru. Je asi 15 minut autem od Central parku. Takže to není moc daleko. odlétáme už dnes večer. Uděláme to jako vždy. Zabalíme si ty nejdůležitější věci a zbavíme se důkazů že by jsme tu kdy byli. Letí s námi i Hailey. Přeci jí tu nenechám. Zabalili jsme si věci protože za 2 hodiny nám letí letadlo. V domě už máme připravená auta která jsme koupili a veškeré vybavení. Takže se nemusíme o nic starat. Jen se nastěhujeme. Dobalili jsme poslední věci a snesli si tašky s nejnutnějším dolů. "Můžeme vyrazit?" "Jasně" Naskládali jsme kufry do auta které pak necháme stát u letiště. Nastoupili jsme. Ryan řídil. Rozjel se směrem k letišti. Dojel tam asi za půl hodiny. Všichni jsme vystoupili a vyndali tašky. Přešli jsme do letištní haly. Odbavili jsme si zavazadla a prošli kontrolou. Jistě že máme falešné pasy. Jinak by nás chytli hned tady. Nastoupili jsme do letadla které za chvíli vzlétlo. Hurá směr New York...........

----O ROK A PŮL POZDĚJI-----
(Od předchozího pohledu Katherine- květen 2018)

*POHLED TŘETÍ OSOBY*
Jak jste mohli zjistit Justin se stěhuje do New Yorku. To ale ještě neví že ve stejném městě bydlí i dívka kterou skoro před 6ti lety opustil. Katherine už má 1 rok a 5 měsíců starou dceru Emily která jí dělá šťastnou. Ale i s malou Emily se v New Yorku dokázala vyšplhat tal vysoko že je považovaná za nejlepší právničku v celém New Yorku. Je vážně dobrá. Její kolegové před ní smekají protože za 2 roky a s dítětem se dostat takhle vysoko? To se povede jen málo komu. Mezi svými kolegy má i dobrého kamaráda Jereda. Ze začátku jí pomáhal aby práci zvládla. Ukázal jí jak co chodí a potom už jen Koukal jak jí jde práce od ruky a jak pomalu stoupá vzhůru.................

*POHLED KATHERINE*
Malé Emily už je skoro rok a půl. Roste mi před očima. Je to neskutečné. Už umí chodit a tak něják mluvit. Je kouzelná. Ráno mě vzbudila Emily která z jejího pokojíčku volala ať vstávám že už je ráno.  Vstala jsem tedy z postele a udělala jsem si drdol. Přešla jsem k ní do pokoje a vyndala jí z postýlky. "Dobré ráno Em" "Doblé mami" Dala jsem jí pusu na čelo. "Co si dáme k snídani?" "Lívanceee!" "Dobře. Tak pojď jdeme dolů" Vzala jsem jí na ruku a sešly jsme dolů. Dneska jsem měla volno takže celý den pro mě a Emily. Když musím do práce Emily hlídá chůva. Je to moc milé děvče asi v mém věku. Emily jí má ráda a je jí s ní dobře.  To je hlavní. Položila jsem jí dole na zem. "Pustíme pohádky než udělám snídani?" "Jo" Řekla s úsměvem. Zapla jsem televizi a dala tam program pro děti. Přemístila jsem se do kuchyně a začala jsem dělat lívance. Když byly hotové položila jsem talířek s nakrájenými lívanci na stůl . "Em lívance. Pojď se najíst" "Už jdu" Uslyšela jsem cupitání po podlaze a za chvíli byla Emily u mě. "Tak pojď" Posadila jsem jí na židli ke stolu a posadila jsem se vedle ní. Chtěla jsem jí začít krmit. "Chci sama" "Dobře. Dobrou chuť" "Doblou chuť" Usmála jsem se a začaly jsme jíst. Po dojezení lívanců jsem se rozhodla že půjdeme ven. V Central parku je nové hřiště rozhodla jsem se tedy že půjdeme tam. Oblíkla jsem Emily a potom i sebe. Vzala jsem si černé roztrhané rifle a volné černé triko s krátkým rukávem a jemným výstřihem do V. Do kabelky jsem dala to nejnutnější. Obula jsem Emily botičky. Já jsem se taky obula a vyšli jsme. Sjeli jsme výtahem dolů a vyšli jsme ven. Došli jsme až na hřiště. Nechala jsem Emily ať si hraje a posadila jsem se na lavičku.

*POHLED MALÉ EMILY* -velice krátké. (jen aby jste věděli)
Šly jsme s maminkou ven. Hrála jsem si na písku a najednou uviděla krásného motýla.  Rozhodla jsem se ho chytit. Když jsem na něj ale chtěla šáhnout uletěl mi. Utíkala jsem proto za ním. Najednou jsem do někoho narazila..........

*POHLED JUSTINA*
(současný s tím Katherine)

Hned po snídani jsem se rozhodl jít do Central parku. Tak jako to dělám asi každý den. Krásně si tam pročistíte hlavu. Procházel jsem se po Central parku když v tom do mě někdo narazil. Podíval jsem se dolů k mým nohám protože náraz byl jenom tam. Podíval jsem se dolů a tam stála malá holčička. Byla úplně vyděšená a překvapená zároveň. Byla krásná a tak roztomilá. Pokrčil jsem se k ní. "Ahoj. Jak pak se jmenuješ?" "Emily"  "Já jsem Justin. Co se se stalo?" "Já.... já.. Chtěla jsem chytit motýlka. Ale uletěl mi" "To přeci nevadí. Přiletí další neboj." Utřel jsem jí pár slziček co jí stekly po tvářích. "Teď utíkej rychle zpátky za maminkou ať tě nehledá" "Dobže. Ahoj Justine" "Ahoj" Zamával jsem jí a ona odběhla někam pryč. Byla tak kouzelná. Pousmál jsem se a šel dál.

*POHLED KATHERINE*

Posílala jsem mamce a Belle fotky jak si Emily hezky hraje. Když jsem ale zvedla oči od telefonu Emily nikde nebyla. "Emily? Emily?!" Zvedla jsem se z lavičky. Najednou běžela z mírného kopečku zpět ke mě na hřiště. "Emily kde si byla? Víš jak jsem se lekla" "Plomiň. Chtěla jsem chytit motýlka...Ale uletěl mi" "Tohle už mi nikdy nedělej ano? Pojď už půjdeme domů" Vzala jsem kabelku a Emily jsem chytla za ruku a rozešla jsem se směrem domů.

*POHLED JUSTINA*

Když jsem šel dál šel jsem kolem hřiště kam právě přiběhla malá Emily. Stála čelem ke mě a zády ke mě stála žena. Nejspíš její maminka a asi jí hubovala. Potom vzala kabelku a Emily za ruku a rozešla se mým směrem. Když se ke mě žena otočila čelem zůstal jsem stát jako opařený. Katherine? Rychle jsem se schoval za strom protože jsem nechtěl aby mě viděla. Doufal jsem jen že Emily neřekne že potkala nějakého Justina. Posadil jsem se na lavičku a hlavou mi běhalo několik myšlenek. Je Emily dcera Katherine? Má Katherine manžela? Ne neměla snubní prsten ani zásnubní. Je jen chůva Emily? Nebo je jen dobrá kamarádka která hlídá dceru své kamarádce která chodí do práce? Kde se tady vůbec Katherine Vzala? Má být na druhé straně Ameriky............................

KONEC DNEŠNÍ ČÁSTI. TAK JE TO TADY! SICE NE ÚPLNĚ ALE UŽ TU MÁTE  NĚJAKÉ TO PROPOJENÍ MEZI KATHERINE A JUSTINE :) TAK DOUFÁM ŽE SE ČÁST LÍBILA :)) OMLOUVÁM SE ZA CHYBY :/

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat