11.část

2.8K 101 0
                                    

*POHLED KATHERINE* 

Už zase pondělí. Jako každej školní den mě probudil zvuk budíku. Vypla jsem ho a ležela dál na posteli a koukala do stropu. Pondělí...to znamená že sedím s Justinem. Super!Opravdu super.... Celý víkend jsem ho neiděla.....nepíše,nevolá....nic. Tátovi se něják vyhýbám abych s ním nemusela mluvit jinak bych to asi nedala. Každé ráno jsem vstala šla se rychle obléct do legín a tílka a šla jsem si zaběhat. Potom jsem si dala rychlou sprchu a nasnídala se. Zbytek dne jsem ztrávila u sebe v pokoji. Sešla jsem dolu jen na oběd a to jsem si ho stejně vzala nahoru. Divím se že ještě nepřišla mamka s tím co se děje. No nebudu o tom mluvit ať to nezakřiknu. Takhle jsem ztrávila celý víkend. Vstala jsem konečně z postele a ustlala jí. Vešla jsem do koupelny a vyčistila jsem si zuby. Dneska zase bez make-upu....něják na to kašlu. Jen jsem si řasenkou prodloužila řasy a na rty nanesla balzám od EOS. Přešla jsem do šatny a oblíkla si spodní prádlo. Vzala jsem si černý legíny a černé volnější triko. (Obrák celého vzhledu-Media).Vzala jsem si z nočního stolku telefon a kabelku a  sešla dolu. Dole nikdo nebyl jen lístek jako v pátek akorát tam nebylo že Carol je u kamarádky. Musíme se s rodičema a Caroline vždycky minout protože proč by vozili Carol tak brzo do školy?To je jedno... Vzala jsem si z lednice svačinu a pomerančovej džus.Dala jsem to všechno do kabelky a šla si obout tmavě hnědý kozačky. Vzala jsem si kabelku klíče od auta a mobil dala do kabelky. Vyšla jsem z domu a zamkla za sebou dveře. Nastoupila jsem do auta a jela do školy. Zaparkovala jsem na svém místě. Všimla jsem si že Justinovo auto tu nestojí a to je 7:55.... To je divný. No to je jedno. Vešla jsem do školy a šla ke skříňce. Chodba už byla prázdná protože asi za 2minuty zvonilo. Já to něják neřeším omluím se a 2 minuty spoždění se něják neřeší. Vyndala jsem si ze skříňky učebnice na matiku a šla směrem do třídy. Koukala jsem na zem na svoje nohy a do někoho nabourala. Spadly mi z toho nárazu učebnice na zem. "Ježiši promiň!" Ozval se klučičí hlas. Znala jsem ho ale né zas tolik. Podívala jsem se osobě do obličeje.Byl to jeden z Justinovo party. Sakra....nesmí přijít na to že to o nich vím...teda pokud jim to Justin neřekl.  "V pohodě" Ohla jsem se k zemi a začala sbírat učebnice. Ohl se taky a pomohl mi. "Jsem Alfredo...." Natáhl ke mě ruku. Taky jsem jí natáhla a potřásla jsem s ní. " Já jsem...." "Katherine" Dodal za mě. "Jo...." "Si opravdu tak sexy jak Justin říkal. Zasmál se. Začervenala jsem se. "Sakra....to jsem nechtěl říct nahlas....Něják jsem si tě ve třídě nevšímal...." Zazvnoilo... "Zovoní...musím na hodinu. Ahoj Alfredo ráda jsem tě poznala!" Usmála jsem se a zamávala mu. Taky mi zamával. Rychle jsem se otočila a šla do třídy. Zaklepala jsem a vešla. "Aaa slečna Marrin se uráčila přijít. Kde jste byla že jdete přesně...." Podívala se na hodinky a pak dodala. "O 2 a půl minuty později?!" "Omlouvám se.... Na chodbě jsem narazila do jednoho ze studentů a spadli mi učebnise a kabelka...." "Dobře posaď se.... a omluvenku?!" Je to i naše třídní takže.... Na štěstí jsem si jí včera napsala. Stoupla jsem si teda zase ze židle a i s omluvným listem přešla k učitelce. "Tady" Usmála jsem se. "Děkuju..." Posadila jsem se zpátky.................. Justin nepřišel celý den. Něják víc jsem to nerozebírala jsen mě zarazilo že nepřišel když tu všichni ostatní kluci byli. Napdlo mě že se jich zeptám co je s Justinem ale potom by to vypadalo že se o něj zajímam...zatím co ho potřebuju dostat z hlavy...ale nejde to a asi ani nepůjde. Už byl konec školy a já vyšla ze školy. Nastoupila jsem do auta a jela domů. 

----POSUN ČASU=POŘÁD POHLED KATHERINE----

Konečně pátek....Justin se celý týden ve škole neukázal mám o něj celkem strach. Tak jako jsem celý týden ráno neviděla Carol protože jí mamka vždy odvezou. Vidím jí vždycky jen odpoledne když přijdu domů. Teď máme poslední hodinu a máme naší třídní. Vždycky v pátek máme jednu hodinu kdy řešíme zájmy a povolání jaké by jsme chtěli dělat. Zrovna nám říká že v pondělí po škole bude den zaměstnání a tam si budeme moc vybrat. Určitě tam půjdu protože sama ještě nevím co bych chtěla dělat... Docela mě zaráží ten Justin....co když se mu něco stalo??!....no doufám že ne. Zazvonilo na konec hodiny. Takže i konec školy.Vyšla jsem ze školy a šla k autu. Nastoupila jsem a jela domů........................

*POHLED JUSTINA*

Ano.......celý týden jsem nebyl ve škole. Nechci se něják vidět s Kat....vím že bych to nezvládl. A k tomu s ní ještě sedět....nemoct se jí dotýkat.... Slyšet ten její okouzlující hlas....kouzelnej smích který je jen kvůli mě....nemoct políbit ty její úžasný rty.... Zatřásl jsem hlavou abych na to hned přestal myslet. Přesně proto bych tam nemohl. Už jsem na 100% rozhodnutej k tomu co udělám. Jen to dnes řeknu klukům i když se jim to asi moc líbit nebude....asi určitě ale co mám jiného dělat?!Jinak celý ten týden jsem byl zavřenej v pokoji. Nebyl jsem v baru nic.... což jste si určitě mysleli opak. Teď sedím v obýváku na gauči a čekám než přijdou kluci ze školy. Konečně jsem slyšel bouchnutí dveří a kroky kluků přesně sem do obýváku. "Tak konečně si sešel dolu z toho pokoje?!Už jsme mysleli že nevíš co jsou to dveře..." Zasmál se Fredo. Mě to moc vtipný nepřišlo ale tak..... Posadili se ke mě na gauč a na křesla. "Tak co bylo ve kšole zajímavýho?" Změnil jsem téma abych nemusel poslouchat Fredovo narážky. "V pohodě...v pondělí jsem se seznámil s tou tvojí Kat.Je fakt sexy!" Zatl jsem čelist. "Jen na ní šáhneš a...." "Klid...jen jsem do ní omylem naboural tak jsem jí pomohl sebrat ...tím to končí!" Dal Alfredo obraně ruce nad hlavu. "Fájn...Já...vlastně jsem dole protože bych vám chtěl něco říct...." "Co?!" Všichni se na mě podívali." Já..... Chci aspoň na 2 měsíce nejméně někm dál....nevrátit se ....až později.... " "Cože?!" Řekli všichni najednou. "Proč?!!" Řekl Fredo. "To kvůli ní...." Dořekl k tomu Rayn. "Jo..... Kvůli ní...já nemůžu tu být když mě nenávidí...Chci aby byla šťastná a to bude očividně bezemě..." Řekl jsem a skopil zrak dolu k zemi. "Ty jí miluješ co?!" Řekl Twist. "Jo...." "Takže jsem sázku vyhrál!" Řekl radostně Alfredo. Všichni na něj strhli vražednej pohled. "Děláš si prdel Fredo?!!" Řekl naštvaně Chriss. "Sorry...já jen...nic" "A to se s ní ani nerozloučíš?!!" Řekl najednou Rayn. "Nevím kdy...Domů k ní určitě nepůjdu a po škole....nevím" "V pondělí je nějákej den povolání nebo co... Je to asi od 16 do 8 večer....tak tam...ona tam bude mluvila o tom s Mell...." "OK....Díky bro." Pousmál jsem se a dal si s ním ťukes. Takže v pondělí. Možná naposled co jí uvidím.............................................................................

NOVÁ ČÁST NA SVĚTĚ!:3 OMLOUVÁM SE ZA CHYBY NEBO PŘEKLEPY!!:/:D

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat