Epilog

10.5K 238 26
                                    


Nie ważne jak bardzo będziesz kochał tę osobę, nie ważne jak będziesz się starał, żeby przy tobie została, nie ważne co zrobisz, ta osoba ucieknie, jeśli nie dasz jej wolności. Zaborczość nie jest oznaką miłości, lecz obawą, że ktoś zabierze nam coś cennego. Czasami boimy się, że stracimy osobę, ale zbyt wielkie zobowiązania sprawiają, że ta osoba sama od nas odchodzi. Jesli naprawdę ją kochasz to zrozumiesz. Prawdziwa miłość opiera się na tym, że nieistotne jest jak będziesz się niszczył, bo ważne dla ciebie jest tylko to, aby ta osoba była jak najbardziej szczęśliwa. To jest miłość. Przekładanie swojego szczęścia ponad szczęście innego. Nie to, jak cierpi osoba, żebyś ty miał spokój ducha. Usprawiedliwiasz to „robię to, bo cię kocham". Nie kochasz jej jeśli ważniejszy jest dla ciebie twój spokój. Nawet jak ją uwięzisz to ona i tak ucieknie. Nie ważne jak, po prostu się oddali. A ty nie będziesz już w stanie nic zrobić. Nie usprawiedliwiaj tego miłością. To nie jest to. To jest tylko szukanie pretekstów do usprawiedliwiania swoich czynów.

Jeśli naprawdę ją kochasz to uszanujesz jej prywatność, wolność, potrzeby, chęci, zmartwienia, uczucia. Będziesz się starał, aby ta osoba była szczęśliwa, nawet jeśli ciebie przy niej nie będzie. Wypuścisz ją, aby tylko była szczęśliwa.

To jest miłość do drugiej osoby.

Danielle!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz