İNSİZ ŞEH'R; BAŞLANGIÇ

6.3K 398 1.3K
                                    

31.07.2019
31.07.2022

İNSİZ ŞEH'R

başlangıç

🥀

Saat 12’ye vurdu. Saat yere göğe… Saat evrene.

Zaman kalbe vurdu. Zaman yere göğe… Zaman geçmişe.

Gök yere indi. Silahların sahipleri namluları kendi kafalarına dayadı. Yer göğü kucakladı. Tetiği çeken eller ölüme meydan okudu. Yuvasından ayrılan mermiler zamana isabet etti.

Zaman parçalara ayrıldı ve o anda bir geçmiş doğdu.

Geçmiş geçmek bilmedi.

️⏳️

Arabanın içi zifiri karanlıktı. Tıpkı bir gece gibiydi ve bu gecede ne ay ne de yıldızlar vardı. Adam giydiği kazağın kollarını dirseğine kadar sıyırmıştı. Elleri direksiyonu sıkıca tutuyor parmak boğumları beyazlanıyordu. İçinde biriktirmiş olduğu yangın, soluk mavi gözlerinden dünyaya yayılıyordu.

Gözlerinden akan o yangın geceyi kül karanlığa dönüştürüyor, gece gittikçe kararıyordu.

Saatlerdir beklediği telefon çalmaya başladığında gözlerini diktiği geceden ayırdı ve arabayı aydınlatan telefonunu elinin içine aldı. Kemikli parmakları telefonu sıkıca kavradı. Yeşil tuşa basarak telefonu kulağına dayadı.

Metalik sesi arabanın camlarını titretti. “Söyle.”

Aynı tonlardaki ses hiç beklemeden yanıt verdi. “Beklediğin uçaktan indi.”

Adamın dudağının kenarı yukarıya doğru kıvrıldı. Bu kıvrım gecenin en derinindeki canavarlara bıçak çekiyor onları tehdit ediyordu. Ses tonu bir katilinkinden daha şefkatli olamazdı. “Güzel.”

Telefonu yavaşça yanağına sürterek kulağından indirdi ve hiç beklemeden altındaki jeepi çalıştırdı. Jeep bir canavarmışçasına ileriye atıldı. Karanlıktan çıkıp kızıl bir yolda ilerlemeye başladı. Yolların kızıllığı yağan kan damlaları yüzündendi.

Aynı saniyelerde bir kadın gecenin içinde yürüyordu. Gökyüzü kara bulutlarla kaplıydı. Gökyüzü durmadan kararıyordu. Kapüşonunu başına geçirerek yüzünü gizledi. Adım attığı şehrin insiz kaldırımları kan kokuyordu. Yüzünü eğdi ve izlendiğini bilmeden tüm insanlardan gizlendi.

Arka cebine yerleştirdiği telefonu titriyordu ama genç kadının umurunda değildi. Saatler önce bir katliama katılmıştı, ellerinde hâlâ kan izleri vardı. Öldürdüğü ruhların kendi ruhuna attığı halat gökyüzünden bedenine sarılıyor, bedeni boğuluyordu.

İnsiz şehrindeydi; İstanbul’da.

Bu şehirden nefret ediyor, bu şehri zihnindeki haritadan silmek istiyordu. Ama ne yazık ki kadının ‘unutmak’ adında bir panzehri yoktu. Unutmak, yalnızca öldüğünde geçerliliğini sağlayacak bir kavramdı. Anları ve geleceği, geçmişiyle kaynayıp duracaktı.

Sırt çantasını düzeltti. Soluk mavi gözleriyle etrafı taradı. Sonra hiç düşünmeden ara bir sokağa saptı, karanlığa karıştı.

Zaman saatlere çelme taktı. Zaman iki bedenin geçmişten kopardığı parçalarla; yerde ve gökte cirit atıyordu. İki bedenin kendilerinden bile gizlediği geçmiş karşılarına geçmiş bir bir hesap soruyordu.

Zaman geçiyordu.

Geçmiş uyanıyordu.

Unutulan her zerre de bir gelecek yatıyordu.

 ️⏳️

Herkeslere selam,👋

Benim için fazlasıyla değerli bir kitabın başlangıç bölümündesiniz. Benim için fazlasıyla değerli olan insanlarla tanışacaksınız. Sırf bu yüzden sizden ricamdır, lütfen kitabıma ve karakterlerime sevgiyle yaklaşın♥️

Kafanızdaki soru işaretlerini gidermek için;

🔴Kitap 1. Tekil şahıstan yazılacak, tanıtımda 3. Kişiden anlatmamın sebebi olayı kolayca kavrayabilmeniz.

🔴Yeni bölümler belli bir aralıkla gelecek, bazen aralık değişse de kesinlikle uzun süre beklemeyeceksiniz.

🔴En başta iki tarih var, tarihlerden birisi kitabı yazmaya başladığım ilk anın tarihi, diğeri ise kitabımı wattpadde paylaştığım bu günün tarihi.

🔴İlk bölümler konuyu anlamanız ve sıkılmamanız için 3000 kelime civarında kısa tutulmuştur. 3. Bölümden sonra bölümler uzatılmıştır.

🔴Kitapta bol aksiyon, bol dram, bol bol silah sesi duyulacaktır.

🔴İnsiz Şeh'r, bir seridir. Oldukça uzun soluklu bir kitap olacaktır. Tüm seriyi bu kitapta paylaşmayı düşünüyorum.  Başlamadan önce lütfen uzun bir kurgu olacağını göz önünde bulundurun.

🔴İlk kitapta betimlemeler bilerek fazla tutulmuştur. Çünkü, baş karakterimin iç dünyasını tamamen anlamanızı ve onu tanımanızı istiyorum. 1. Kitap, geçiş olanağı sağlayan ve karakterlerimin tanışıp birbirlerini anlama yolunda gösterdikleri çabayı içinde barındırmaktadır.  2. Kitap da ise olaylar ağırlıklı olarak öne sürülmüştür ve denge sağlanılmıştır. Bu yüzden lütfen okurken önyargıyla yaklaşmayın. Sizden sabretmenizi rica ediyorum, zaten 1. Kitap çok uzun değil. Anlayışınız için şimdiden teşekürler.♥️ (26 Mart 2023 güncellemesi)

🔴Son olarak; kitabın başlığında +18 ibresi bulunmaktadır. Okuyacağınız satırlarda kan, silah, ölüm, argo ve küfür yer almaktadır. Rahatsız olanlar için şimdiden uyarıda bulunmak istedim.

🔴Kitapla ilgili başka sorunuz varsa, yazmaktan lütfen çekinmeyin. Ayrıca, özelden de sormak istediğiniz her şeyi sorabilirsiniz. 💋

🟠

Evet!!!

Şimdiden hepinize Keyifli okumalar dilerim♥️

Güzel bir yolculuğu, sevgiyle ve birliktelikle bitirmek dileğiyle...

.

İnstagram; @ tprlk_zynp

İNSİZ ŞEH'R +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin