פרק 38-מוסיקה

232 15 2
                                    

עקבתי אחרי דייזי בשקט. לא היה לי קצה של חוט ולא ידעתי כיצד לפתור את הדברים. לא חשבתי שדייזי תוכל לעזור לי למצוא את הסיבות שאני צריכה יש דברים שרק אני וראסל יודעים עליהם, למרות שהם מעטים.

זו הייתה דירה קטנה, אך היה בה הרבה מקום. לכל שותף היה חדר קטן משלו, מין חצי-חדר שכזה. שמעתי שבנו בניינים דומים לאלה בשביל אנשים צעירים, אך אף פעם לא ביקרתי באחד.

דייזי ואני נכנסנו לחדר שקירותיו צבועים בצבע בורדו חזק. על המיטה היו מצעים לבנים, וליד חלון בעל וילונות שחורים היה מחשב ולידו מכשיר הקלטה כלשהו עם המון כפתורים. היה נראה שהיא מוזיקאית. לאחר מכן שמתי לב שיש לה גיטרת בס בפינת החדר.

"כן, אני בסיסטית כפי שאת רואה, ויש לי להקה" אמרה דייזי והמשיכה. "ולמעשה, שאני חושבת על זה, יש לי משהו שאני חושבת שתתרשמי ממנו!" אמרה דייזי ובמהרה ניגשה למחשב שלה.

ישבתי על מיטתה של דייזי, כי לא היה לי מקום אחר לשבת בו. כשאני חושבת על זה, עוד בשניה הראשונה שראיתי אותה הייתי יכולה לנחש שהיא מוסיקאית. יש בגישה שלה מין משהו תוקפני, שמתרכך לאט לאט, כמו במוסיקה. אני לא בטוחה אם היא יודעת את זה, אבל ככה אני רואה מוסיקאים ומוסיקה בפרט.

בגיל ההתבגרות, עסקתי קצת במוסיקה. למדתי פסנתר, ועם הזמן חסכתי כסף וקניתי אורגנית משלי. אני כבר בקושי זוכרת איך לנגן עליה, אבל היא עדיין אצלי. 

וכך בדיוק התפתחה אצלי המחשבה על מוסיקה. אולי אני לא מוסיקאית, אבל דרך זה למדתי להעריך מוסיקה.

מוסיקה בשבילי היא כמו חיית טרף. היא יכולה לתקוף מתי שהיא רק תרצה, באיזה מקום ובאיזה זמן שהיא תרצה. אבל אני כמאזינה צריכה לדעת כיצד לקבל אותה, לאהוב אותה ואיך להתנהג אליה.ועם הזמן, ככל שמתיידדים יותר עם סגנון מוסיקה כזה או אחר, לומדים להכיר אותו ולאהוב אותו, ממש כמו חיה. ואז, לאט לאט, המוסיקה נהפכת לידידת נפש, ואם מעריכים את חיית הטרף הזאת שנקראת מוסיקה, היא תיתן לנו תמורה. בדיוק כמו חיה, אולי היא לא אדם, אך גם לה יש נפש, לב, מחשבות ורגשות.

מוסיקה היא דבר שמגן עלייך. לא משנה באיזה מצב או גיל, תמיד תהיה היצירה הזאת שתגרום לך להרגיש מוגן. תמיד יהיה אותו שיר שיעביר לך צמרמורת ויגרום לך להחליט בין החלטות קשות.

רק להביט בגיטרת הבס של דייזי גרם לי לזכור כמה נעזרתי במוסיקה בגיל ההתבגרות.

 "הנה! מצאתי את זה! את חייבת לראות את זה!" דייזי אמרה וקטעה את מחשבותיי.

לולה- הסיפור האמיתיWhere stories live. Discover now