הערת ביניים (לא קשור לסיפור,אך מומלץ לקרוא)

248 15 2
                                    

לפני שאני ממשיכה, אני רוצה לומר כמה דברים:

***

יש פה העתקה. אני בטוחה שיש פה העתקה. 

האם זה נראה לך בסדר, שאחרי חודשים על גבי חודשים שאנשים עובדים, מתכננים מילים, מחפשים באינציקלופדיות שונות כדי לוודא, רוצים להפוך את הסיפור שלהם למשהו ממש עמוק,

ואת באה ומעתיקה? 

ולא משנה אם זה רק מונחים פילוסופיים, שמות או חפצים. בכל אחד מהפרקים מצאתי משהו שמשתלב עם הסיפור שלי. בערך 5 אלמנטים לכל פרק. 

בבקשה, תחשבו לפני שאתם מעתיקים ממישהו. אני מתחילה פחות להעריך סופרים מתחילים פה.

תחשבו לפני שאתם לוקחים ממישהו משהו שהוא השקיע וטיפח זמן רב, משנים אותו קצת והופכים אותו ל"פריט חדש".

אני מרגישה נורא עם העתקות. זה לא רלוונטי לסיפור, אבל אני כועסת ולא רוצה שאנשים ימשיכו להעתיק סיפורים מאחרים.

תבדקו מידי פעם את הסיפורים שאיתכם באותן קטגוריות בדיוק, כי אולי אחד מהם מעתיק ממכם.

***

אני רוצה להודות לכם. בחיים לא חשבתי שאני אגיע לעמוד הראשי פה. חשבתי שאף אחד לא יעריך את הסיפור שלי, שיהיו לי מקסימום מאה כניסות. אבל טעיתי.

אני מודה לכם על החיזוקים, הדירוגים, התגובות וכל מה שאתם עושים. גם אם קראתם רק פעם אחת, זה מחזק אותי ומעודד אותי להמשיך, אז תודה רבה לכם.

***

דבר אחרון לפני שאני מסיימת, רוני הכינה פארודיה ללולה, ואני חושבת שאתם מאוד תהנו ממנה.

תיכנסו לפרופיל של רוני (אני אקדיש לה את ההערה הזאת) ותיכנסו לפארודיה ללולה. תהנו :)

***

תודה שקראתם את ההערה למרות שהיא לא קשורה לסיפור,

תמשיכו לקרוא, וואטפדים, ותיזהרו מהעתקות!

אוהבת, JLM

לולה- הסיפור האמיתיWhere stories live. Discover now