פרק 22- תחילת המעקב

226 18 2
                                    

השעה: שמונה וחמישה.

מיקום: הבית של פייר ואגת'ה

פייר צורח על אגת'ה שתישאר, מנסה לשכנע אותה, אבל היא יוצאת.

אני כבר באתי עם בגדים שלא יזהו אותי בהם, את הכובע השחור השארתי בבית, ואני מוכנה.

הנה, היא סוף סוף יצאה. פייר מביט בחדשנות, אבל היא פשוט יצאה ולא הסתכלה עליו. מפה אני מתחילה לעבוד.

התחלתי לצעוד אחריה, לצעוד ולא להפסיק להסתכל עליה. הרחובות היו מלאים באנשי עסקים ממהרים וניסיתי לא להתבלט יותר מידי. ניסיתי להשתלב עם כל הסביבה.

****

 לרגע חשבתי שאיבדתי אותה. היא לא אוהבת ללכת בצד היותר ריק של המדרכה. היא אוהבת להידחס ולהשתלב בין כולם. האם זה אומר עליה משהו?

האם זה אומר שהיא יודעת שעוקבים אחריה?

אני צריכה לברר עם פייר מה הוא אמר לה.

****

היא הגיעה למקום העבודה. אני באמת לא יודעת איך אני הולכת לעקוב אחריה שם.ובכלל, לא היה לי זמן לחשוב על איך אני הולכת לעקוב אחריה שם.

אוקיי, אני פשוט אסתכן ואנסה להשתלב.

****

נכנסתי לתוך הבניין הגדול. היא כבר הייתה במעלית, אבל אני חיכיתי כדי שהיא לא תשים לב שאני עוקבת אחריה.

ניסיתי לחשוב מה אני יכולה לעשות ואיך לגרום לזה שלא יזהו אותי.

והנה, הגיעה הטעות שלי. אני לא תכננתי שום דבר לפני. לא הכנתי שום דבר שיכולתי להיעזר בו.

אבל אין מה לעשות, אני חייבת לעשות משהו. נכנסתי למעלית, עליתי לקומה השנייה וניסיתי לראות מה אני בדיוק יכולה לעשות.

****

נכנסתי לבנק. גם פה, אנשי עסקים רצו מעבר לעבר. אך אגת'ה כבר לא הייתה שם.

לא ראיתי אותה בשום מקום. התהלכתי בין משרדים, הצצתי לכמה פגישות, אבל היא לא הייתה בשום מקום.

"אפשר לעזור לך גברתי?" שאל מישהו בעל קול מוכר.

אוי לא, אני ידעתי מאיפה הקול הזה מוכר לי.

הסתובבתי אחורה, וראיתי את לואיס. לא האמנתי שלואיס עובד בבנק. בפעם הראשונה שראיתי אותו, הוא היה כל כך..לא מסודר.

אבל מסתבר שהוא עובד בבנק. מסתבר שהוא איש מסודר ומאורגן. 

ולי לא היה מה להגיד לו.

"ורוניקה? מה את עושה פה?" שאל לואיס בקול מופתע

"אין לי זמן להסביר," עניתי והמשכתי, "אני מחפשת פה מישהי"

"אני מצטער, את לא יכולה להיות פה. במיוחד אחרי הפעם הקודמת שנפגשנו, אני לא סומך עלייך ואני לא אשתף איתך פעולה".

"אני יכולה לדבר איתך במקום אחר?"

"ורוניקה, אין לי זמן אלייך, את חייבת לעזוב, עכשיו"

"רק תענה לי אם אתה מכיר את אגת'ה סטרומן, בבקשה ממך, אם תענה לי אני אעזוב אותך ולא אחזור לבית שלכם שוב"

הוא שתק לרגע ואז הוא אמר: "טוב, בואי אחריי"

לולה- הסיפור האמיתיWhere stories live. Discover now