פרק 46- האמת על פייר

220 15 5
                                    

נסענו אני ופייר. עוד רמזורים, עוד מכוניות שעוברות אותנו, אבל העיקר היה כמות השיחות שפייר קיבל באותו היום. אין לו דיבורית כלשהי, יש לו את האוזניה ההיא שמחוברת לאוזן.

"כן, אני אהיה שם, אל תדאג. אני מטפל בעניין, זה בסדר. כן, תחכה לי שם ואני אגיע. טוב, אין בעיה. אני לא שכחתי, לידיעתך. בסדר. ביי" כך הוא אמר בשיחתו האחרונה, השיחה הרביעית שהייתה לו מאז שנכנסתי. "אני לא יודע אם אמרתי לך, אבל גם אני איש עסקים. אני כל היום בריצות ובפגישות שכבר בקושי יש לי זמן. אך פיניתי את כל היום הזה בשביל לחשוף את כאבי האמיתי. מהרגע שניכנס לסמטה הזאת ונעבור אותה אני כבר אראה לך מה נעשה". זה היה ההסבר שלו. הינהנתי בראשי כאילו אני מאמינה לו לחלוטין, אך חשד גדול מאוד עלה לגבי פייר. החשד הזה שהוא מוכר לי ממקום כלשהו, מקום שברחתי ממנו ולא חזרתי אליו שוב.

הפסקתי להתרכז בשיחות הטלפון של פייר והתחלתי להביט על הדרך. רטט גדול עבר בליבי, אך לא רטט של שמחה. זו הייתה בהלה גדולה שתקפה אותי פתאום. הדרכים, הרמזורים, הכל נראה לי מוכר. הוא לא היה מוכר לי במהירות הזו, הוא היה מוכר לי.... בהבזקי מהירות ענקיים!

אני יודעת איפה אנחנו! פה אני ולואיס נסענו!!

הופתעתי מכך שאנחנו שוב חוזרים לאותו המקום. אולי פייר היה בעצם האיש שנסע במכונית השחורה? אולי הוא בעצם הסיע את אגת'ה? לא, זה אינו יכול להיות, הרי הוא לא משתף איתה פעולה בכלל. שתי החשודים העיקריים אצלי הם ראסל ופייר, ואולי בעצם יתברר שפייר היה עם אגת'ה. אך השאלה הגדולה היא, למה פייר פתאום בעד אגת'ה? אולי הכל הוא בעצם זיוף מוחלט?

המשכנו בדרכינו, ואז הגענו לשם. הגענו לסמטה ההיא שבה אני ולואיס עצרנו. הנה הדרך קיצור ההוא שלא היה לו סוף. פה אני ולואיס חיפשנו אחרי עקבות המכונית ולא מצאנו דבר.

פייר יצא מהמכונית ויצאתי אחריו באיטיות. איך אפשר להגיע מפה לפתרון? אני מקווה שהפעם, אם אני אעקוב אחרי פייר, הוא יראה לי. 

כבר אני ואתם יכולים לראות שפייר לא מנסה לנקום באגת'ה בשום דרך. אפשר לראות שיש שם משהו אחר שגורם לפייר להתרגש ממשהו. אבל מצד שני, הוא שחקן טוב מידי בכדי להראות מה באמת מסתתר בתוך הדרך הזו.

"המקום הזה מוכר לך?" שאל אותי פייר בזמן שראה איך אני יוצאת מהמכונית ומתחילה להתקדם לעבר המשך הקיצור".

"בזמן שעקבתי אחרי אגת'ה, ידוע לי שהיא נסעה עם אדם נוסף במכונית שחורה והם הלכו מתוך הדרך הזו. ניסיתי לעקוב אחריהם, אך לשווא. הם פשוט המשיכו להתקדם דרך המקום הזה" השבתי לו.

"המממ... מעניין... בואי נמשיך לחפש והפעם גם נראה לאן זה מוביל, טוב?" פייר שאל.

הינהנתי, ובלי הרבה דיבורים המשכנו להתקדם בהליכה מהירה.

לולה- הסיפור האמיתיWhere stories live. Discover now