M.K - 23

7.8K 516 84
                                    

"bugün hayatından defoluyorum,
fark edilmiyor ama kahroluyorum."

🪐

Bir Kadın: çocukken bisiklet sürmeyi öğrenmek kadar güven kırıcı ve can yakan bir şey yok bence.

Bir Kadın: sevdiğin birisi ile birlikte biniyorsun o bisiklete. sevdiğin, güvendiğin o kişinin varlığıyla sürmeye çalışıyorsun ve sonra bir bakıyorsun o kişi seni birden bire bırakıyor.

Bir Kadın: düşüp yara almanı önemsemeden, güya bir şeyleri öğrenmen için.

Bir Kadın: aslında bakarsan onların yaptığı da yanlış değil ama küçükken bunu anlamak zor oluyor.

Bir Kadın: kızıyorsun seni bırakan o kişiye ve canın yanıyor.

Bir Kadın: benim gözümde sen hep o küçük çocuktun.

Bir Kadın: birilerine güvenmiştin ve sevmiştin ama onlar seni yarı yolda bırakmıştı.

Bir Kadın: o yüzden bu kadar öfkeli ve herkesin nefret ettiği, korktuğu o kişiye dönüşmüştün.

Bir Kadın: herkes görmek istediğini görüp sana cephe alırken ben hep o küçük çocuğu gördüm.

Bir Kadın: hani bana bir keresinde sormuştun ya, sana neden Atlas değil de Ömer dediğimi.

Bir Kadın: benim gözümde Atlas herkesin nefret ettiği kişiyken, Ömer beni gördüğüm o küçük çocuktu.

Bir Kadın: ya da gördüğümü sandığıım...

Bir Kadın: yanılmışım.

Bir Kadın: ben senin yaraların yüzünden böyle olduğunu düşüyordum ama değilmiş.

Bir Kadın: ben senin kalbinde aşka yer yok sanıyorken aslında bana yer yokmuş.

Bir Kadın: ama bu senin suçun değil, sana kızmadım kırılmadım.

Bir Kadın: sonuçta sen bana bin kere söyledin inanmamayı ben seçtim.

Bir Kadın: :)

Bir Kadın: Emircan İğrek – Defoluyorum.

Bir Kadın: benden sana son bir şarkı.

Bir Kadın: istediğin oldu kurt bakışlım, bugün hayatından defoluyorum. 

🤍

merhabalar!

nasılsınız?

birilerinin kalbi çok fena kırılmış sanırım :(

Müzik Kutusu | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin