58. časť Tetovanie

532 49 2
                                    

Z pohladu Naomi:

,,Vážne to chceš urobiť?" pozrela som sa na Nancy a jemne som prikývla s hlavou na znak súhlasu. Nancy pracuje ako tatérka v tetovaciom štúdiu. Áno, je to tak. Rozhodla som sa, že si nechám niečo vytetovať.

,,Tak dobre. Hlavne sa nehýb. Bude to trochu bolieť" prikývla som sa radšej som sa pozerala inam. Pocítila som na svojom zápästí ostrú bolesť. Pozrela som sa na svoju ruku a uvidela som ako sa mi pomaly začína vykreslovať pierko.

Zaplatila som Nancy a vyšla som zo štúdia von.

,,Tak ako?" spýtala sa ma Dida, ktorá čakala vonku aj s malým Chrisom. Pozrela som sa na svoje zápästie a odkryla si pásku, ktorou bolo zalepené.

,,Trochu to bolelo, ale stálo to za to" na ruke som mala vytetované pierko a z neho išli dve čiary a na nich bolo napísané: life, love.

,,Ideme?" prikývla som a kráčali sme smerom k parku.

,,A čo ty a David? Kedy bude svadba?" videla som, že ju moja otázka dosť zaskočila.

,,Na to je ešte čas. Ani sme sa o tom ešte nerozprávali. Väčšinou času trávi v práci a keď príde domov je unavený a nemá na nič náladu" videla som, že je z toho utrápená. Sklonila som hlavu a snažila som sa na niečo prísť, čím by som ju rozveselila. Ale keďže som to ja tak ma nič nenapadlo. Aké nečakané. Pomyslela som si a ďalej kráčala.

,,Nechcela by si niekedy zájsť do kina alebo niekam nakupovať?" toto bolo jediné, čo ma napadlo.

,,Jasné prečo nie. Aspoň na chvíľu budem myslieť na niečo pozitývne" ďalej sme kráčali parkom a užívali si príchod leta.

Veľmi sa ospravedlňujem, že pridávam neskoro časti a sú také krátke, ale mám doma veľa problémov a ešte sa mi do toho pletie škola. Sľubujem, že sa pokúsim dávať častejšie časti a dlhšie :) Nehnevaj te sa :( Love you ❤ Vaša NikaKiss

Vlčí životWhere stories live. Discover now