86. časť Zoznámenie

353 39 1
                                    

Z pohladu Naomi:

,,Čo ti povedala na to mamina?" počula som Jackov hlas z obývačky.

,,Povedala nie" povzdychla som si a vošla do obývačky.

,,Prečo si jej to zakázala?!"

,,A prečo ty si jej to povolil?!"

,,Nieje už malé dieťa!"

,,Ale nemá 18!" začali sme s Jackom po sebe kričať.

,,Ja som jej to dovolil, tak nech si to kľudne dá!" Samantha sedela na gauči a pozorovala nás.

,,Nie nedá si to! Ja som to zakázala tak ma bude rešpektovať!"

,,Naomi skús sa trocha ukľudniť! Nemôžeš byť stále prísna! Michaela nebola taká na teba, keď si bola v jej veku!" Jack ukázal na Samanthu, pri ktorej sedela mamina s Charliem.

,,Ju sem do toho nepleť! Je jedno aká bola ona na mňa a môžem ti tu odprisahať, že nebola stále dobrá!"

,,Naomi! Ja-"

,,Mami prepáč ja som to tak nemyslela, len aghrrr" rukami som si vošla do vlasov a prehrabla som si ich.

,,Nemôžeme jej všetko dovolovať na čo si ukáže! Proste som to zakázala tak sa ma snaž rešpektovať a keď sa ti nepáči tam sú dvere!" povedala som dosť nahnevane a ukázala na dvere. Jack sa len zasmial.

,,To nemyslíte vážne! Je Vás počuť až na ulicu!" otočila som sa smerom k dverám v ktorých stála Nadia s predpokladám Justinom.

,,To povedz jej, nie mne!"

,,Mne?! Ja niesom tá ktorá začals túto hádku!"

,,Dosť prestaňte sa hádať! Prišla som Vám predstaviť Justina" povzdychla som si a nahodila milý výraz.

,,Takže rodinka toto je Justin. Je to môj-"

,,Priateľ" dokončil za Nadiu Justin.

,,Ahoj ja som Naomi, jej sestra" podala som Justinovi ruku s ktorou som si potriasla.

,,Ak jej ublížiš" šepla som, aby to nikto okrem neho nepočul. Výhražne som sa na neho pozrela a prstom si prešla cez krk na znak, že ho zabijem. Justin len prikývol a usmial sa.

,,Ja som Jack, Naomin snúbenec" Jack si s Justinom potriasli ruky a ďalej sa zoznamovali.

,,Naomi nevedel som, že máš tak krásnu dcéru. Je vidieť, že krásu zdedila po tebe" Samantha ostala celá červená a ja tiež. Keď nad tým tak rozmýšlam, možno som bola na Samanthu hrubá a mala by som jej to povoliť. Je to predsa len malá tetovačka. A keď sa rozhodla podstúpiť tú bolesť, tak nech si ju dá. Chytila som Samanthu za ruku a potiahla som ju do kuchyne.

,,Č-čo je? Čo sa deje?"

,,Ak si to chceš dať môžeš, ale mám podmienku" výhražne som zdvihla ukazovák dohora, aby vedela, že to myslím vážne.

,,Pôjdem s tebou a sama si to zaplatíš" Samantha prikývla a z vrecka si vytiahla mobil. V albumoch hľadala fotku, ako by to malo vyzerať. No to čo mi ukázala ma prekvapilo. Samantha mi ukázala fotku tetovačky presne tú istú, ktorú mám na ruke aj ja.

,,Prečo si chceš dať rovno túto?"

,,Chcem mať na teba spomienku. Vieš, keď ti zistili, že si chorá. Strašne som sa bála a tak ma napadlo toto. Viem možno je to bláznivé, ale chcela som mať na teba nejakú spomienku"

,,Takže si to plánovala už dlhšie" Sam prikývla a mobil si vložila naspäť do vrecka. Chytila som ju za ruku a spolu sme vošli naspäť do obývačky za ostatnými.

Vlčí životWhere stories live. Discover now