Z pohladu Didi:
Stále som tomu nemohla uveriť. Jack a David sú tiež vlci a najlepšie na tom je, že David chce somnou chodiť.
,,Dida, haló počúvaš ma?"
,,Čo, kde áno. Počúvam ťa" musí ma stále vytrhávať z mojich myšlienok?
,,Vážne?" Naomi zvráštila obočie, hneď som vedela, že to nie je dobré znamenie
,,Vážne"
,,Tak, keď tvrdíš, že ma počúvaš čo som vravela?" naozaj chce hrať zase túto hru
,,Dobre, dostala si ma. Nepočúvam ťa, pretože myslím na Davida.
,,A je to tu zase" povzdychla si Naomi
,,Čo ja za to nemôžem, že ho nedokážem dostať z hlavy. Ako to dokážeš ty pri Jackovi?"
,,Ja..." nestihla dopovedať vetu a niekto zaklopal na dvere.
,,No nepozeraj ako puk a choď otvoriť tie dvere" Naomi po mne skríkla ako po malom decku
,,Dobre, veď idem. A nekrič po mne sme len 3 metre od seba" zavrčala som na ňu a podišla som k dverám
Z pohladu Naomi:
Dida na mňa zavrčala a išla k dverám. Zostala tam stáť ako keby videla ducha. Nechápala som čo tam také mohla vidieť.
,,Dida nestoj pred tými dverami ako nejaké teľa a povec čo tam je" kričala som po nej samozrejme, že ma ignorovala. Podišla som k nej bližšie a zostala som v nem úžase. Pred nami bola veľká kytica ruží a na nej bol odkaz.
Tvoje oči sú ako hviezdy, tak blízke, tak vzdialené. Tvoje oči sú ako nezábudky, tak nežné, tak nádherné.
Tvoje pery sú ako pierko, tak jemné, tak hebké. Tvoj úsmev je ako Slnko, tak hrejivý, tak žiarivý.
Chcem tvoje oči a hviezdičky v nich, chcem ústa tvoje, čo stlmia môj dych. Chcem tvoje ruky a istotu v nich, chcem teba a s tebou byť.
S láskou Jack ♥
Tak tu máte ďalšiu časť. Dúfam, že nevadí že je tak krátka ale nemala som čas na písanie. Ale nebojte ďalšia bude o niečo dlhšia ;)
BINABASA MO ANG
Vlčí život
WerewolfNaomi nieje obyčajné dievča. Je z polovice človek a z polovice vlk. Jej život sa začne komplikovať, keď odíde do tábora a spozná tam Jacka. No neskôr pochopí, že sa musí rozhodnúť medzi dvoma luďmi, ktorý o ňu bojujú. ,,Čo ak sa to stane?" spýtala s...