O mesiac...
Z pohladu Samanthy:
,,Aggrrr. To je nuda" vzdychla som si a pretočila sa na deke, ktorú sme mali s Jessie rozloženú na záhrade.
,,Tak čo chceš robiť? Máme už len dva týždne do konca prázdnin a potom znova škola"
,,Čo keby sme sa išli korčulovať?"
,,Ja sa neviem korčulovať. Nikdy som to nerobila"
,,Ja ťa to naučím. Póóóď" Jessie sa postavila na nohy a začala ma ťahať za ruku. S jej pomocou som sa postavila a spolu sme vošli do domu.
,,Daj mi ruku a pomaly sa postav" vyvalila som na Jessie oči.
,,Ja sa z tejto lavičky nepostavím!" Jessie len nad tým prekrútila očami a chytila moje ruky za ktoré ma potiahla, čo spôsobilo že som sa postavila na korčule. Chytila som sa Jessie a držala som sa jej ako kliešť. Nemala som v pláne ju pustiť pokým sa znova neposadím na lavičku.
,,Sam, keď sa ma budeš takto držať tak máme dve možnosti. Buď sa nepohneme alebo pri najhoršiom spadneme na hubu"
,,Ale ja sa bojím"
,,Strach je na to, aby sa prekonával" Jessie ma od seba odstrčila, čo spôsobilo, že sa o pár metrov odomňa posunula a ja som zostala stáť na mieste sama.
,,Tak poď, ľavá, pravá, ľavá, pravá" Jessie sa začala odrážať a o pár sekúnd bola odomňa pár metrov ďalej.
Tak kľud. Pomaly. Ľavá, pravá, ľavá pravá. Toto som si opakovala v hlave so zatvorenými očami. Keď som oči otvorila videla som ako sa pomaly ale isto odrážam z miesta a už som začala dobiehať Jessie. Čím viac som sa odrážala tým rýchlejšie som išla. A to som si neuvedomovala, že neviem zastaviť.
,,Jessie ako sa zastavujeeee!" nestihla som dopovedať vetu, pretože som narazila do Jessie a spolu sme spadli na zem. Začali sme sa smiať. Pár ľudí sa na nás otočilo a smialo sa na nás. No nám to bolo jedno. Užívali sme si koniec prázdnin, než nastúpime znova do školy.
Ako ste si už všimli z názvu časti, toto je koniec príbehu. Ale nebojte sa, na mojom profile nájdete druhé pokračovanie série Vlčí život. K tejto sérii mám veľa krásnych spomienok a hlavne na krásne komentáre, ktoré ste mi tam nechávali pri každej časti. Dúfam, že si obľúbite aj druhú sériu Vlčieho života a dúfam, že nestratím týmto veľa čitateľov a aj naďalej budete pokračovať v čítaní. Druhá séria je už na mojom profile tak šup hopsa do čítania. Ďakujem ešte raz všetkým mojim čitateľom a dúfam, že sa vidíme pri ďalšej časti ❤️
YOU ARE READING
Vlčí život
WerewolfNaomi nieje obyčajné dievča. Je z polovice človek a z polovice vlk. Jej život sa začne komplikovať, keď odíde do tábora a spozná tam Jacka. No neskôr pochopí, že sa musí rozhodnúť medzi dvoma luďmi, ktorý o ňu bojujú. ,,Čo ak sa to stane?" spýtala s...