Z pohladu Naomi:
Ráno som sa zobudila na nieči pohľad. Otvorila som oči a skoro som dostala infarkt.
,,Nadia! Skoro som dostala infarkt!" samozrejme, že ona sa na tom zabávala. Hodila som po nej vankúš a posadila sa na posteli.
,,Škoda, že len skoro" Nadia sa stále smiala ako šibnutá. Vyplazila som jej jazyk a odišla do kúpeľne, kde som spravila rannú hygienu. Vošla som naspäť do izby a pozrela na Nadiu.
,,Načo si ma vôbec budila?!" pri otázke som zvráštila obočie.
,,Mamina kázala. Vraj máš už vstávať inak nič nestihneš" prekrútila som s očami a pozrela na šaty, ktoré vyseli na skrini. Zobrala som šaty a začala som sa prezliekať, keď do izby vtrhla mamina.
,,To je dobre, že už si hore" otočila som sa na maminu a do rúk som jej podala šaty. Len sa zasmiala a pomohla mi sa obliecť.
,,Mala som nádherný budíček" povedala som to dosť ironicky hlavne, aby ma Nadia počula.
,,Ja som ťa počula!"
,,Ja viem" mrkla som na ňu a pozrela sa do zrkadla.
,,Wow. Si vážne nádherná" prekvapene som sa pozrela na Nadiu. To myslí vážne alebo si robí srandu?
,,Nemám náladu na vtipy" prekrútila som očami a sadla si na stoličku.
,,To nebol vtip. Vážne si nádherná" letmo som sa usmiala a pozerala sa do zrkadla.
,,Neviem či je to dobrý nápad" pozrela som sa zo zúfalstvom v očiach na maminu.
,,Zlatíčko, ak si ho brať nechceš alebo sa na to necítiš kľudne to môžme odvolať" zhlboka som sa nadýchla a vydýchla. Nie! Musím to dokázať! Dokázala som už aj horšie veci. Počula som ako niekto jemne zaklopal na dvere a následne vošiel dnu. Bola to Ella s Marry. Sú to kozmetičky a mamina ich požiadala aby ma doladili na môj veľký deň.
O hodinu...
,,Si pripravená?" otočila som sa na Nadiu a jemne som mykla s plecom.
,,Nieje mi moc dobre. Myslíš, že je to dobrý nápad?"
,,To je len stres. Neboj sa, všetko dobre dopadne" chytila som Nadiu za ruku a kráčala smerom k pláži, kde ma už čakala mamina so Samanthou.
,,Si vporiadku?" so strachom v očiach sa ma spýtala mamina.
,,Je mi len trochu zle, ale to prejde" pokusila som sa o úsmev čo sa mi aj podarilo. Chytila som maminu za rameno a pomalým krokom som sa vydala po ceste čo viedla na pláž.
,,Nenechaj ma spadnúť" jemne som sa zasmiala a mamina tiež. Samantha s Nadiou mi robili družičky. Obydve mali oblečené ružové šaty a vlasy mali spravené do drdolu. Boli strašne rozkošné.
PS: Pustite si pesničku čo máte na boku pre efekt :) [Twilight track- flightless bird]
Zastavili sme tesne pred červeným kobercom, ktorý viedol na obrad.
,,Pripravená?" jemne som prikývla s hlavou a vykročila som do predu spolu s maminou. Silnejšie som chytila maminine rameno a pozerala sa pred seba. Samantha s Nadiou sypali po koberci ružové lístky. Keď si nás všetci všimli začala hrať hudba. Pomaly som zdvihla hlavu pred seba a v diaľke som uvidela stáť Kristiana. Usmieval sa ale aj napriek tomu bolo vidieť, že je nervózny. Kráčala som spolu s maminou do predu a silno ju držala. Keď som si všimla Jacka zostala som ešte viac nervózna ako pred tým. Radšej som od neho odvrátila zrak a sledovala ako sa blížime ku koncu. Zastavili sme tesne pri Kristianovi, mamina mi dala pusu na líce a potom moju ruku odovzdala Kristianovi. Spolu sme vyšli o jeden krok ďalej pred kňaza.
,,Vážená rodina, priatelia a blízky ženicha a nevesty. Zišli sme sa tu aby sme spolu spojili Naomi Loveheart a Kristiana Robertsona vo sviatosť manželstva" snažila som sa počúvať kňaza ale začala sa mi točiť hlava.
,,Naomi Loveheart, berieš si tu prítomného Kristiana Robertsona v zdraví i v chorobe, v bohactve aj v chudobe?" chcela som niečo povedať ale hlava sa mi začala strašne motať a pred očami sa mi začalo zahmlievať. Zrazu som cítila ako moje telo pomaly dopadá na zem ale našťastie ma Kristian chytil a opatrne položil na jeho kolená.
,,Naomi, čo sa deje!" počula som ako na mňa niekto kričal ale nevedela som rozpoznať koho hlas to je.
,,Pane Bože, zavolajte sanitku! Veď krváca!" to bola posledná veta, ktorú som počulu. Potom som upadla do hlbokého spánku.
ESTÁS LEYENDO
Vlčí život
Hombres LoboNaomi nieje obyčajné dievča. Je z polovice človek a z polovice vlk. Jej život sa začne komplikovať, keď odíde do tábora a spozná tam Jacka. No neskôr pochopí, že sa musí rozhodnúť medzi dvoma luďmi, ktorý o ňu bojujú. ,,Čo ak sa to stane?" spýtala s...