24. časť Ďaľší odchod...

797 71 3
                                    

Z pohladu Naomi:

Zobudila som sa na strašný buchot. Pomaly som otvorila oči a snažila som sa zistiť, čo sa deje. Videla som tu sestričku, čo mi prišlo divné.

,,Dobré ráno, Slečna Naomi" milo sa namňa usmiala a ďalej niečo zapisovala do notesu.

,,Prečo ste tu Vy? Deje sa niečo?"

,,Pán doktor Robertson nemohol prísť na vyzitu a tak poslal mňa" sestrička mi venovala ďaľší úsmev a znova sa venovala svojej práci.

,,Nebolí Vás hlava, alebo necítite závraty?"

,,Som vporiadku. Kedy môžem ísť domov?" pozrela som sa na sestričku a tá len pokrútila hlavou. Hlasno som si povzdychla a sklonila som hlavu. Chcela niečo povedať, ale niekto vošiel do izby.

,,Amanda, už môžete ísť" podľa hlasu som vedela, že to je Kristian. Sestrička odišla z izby a Kristian si sadol na stoličku čo bola vedľa postele.

,,Ako ti je?"

,,Bolo už aj lepšie"

,,A ako to dopadlo včera s Jackom? Dali ste sa znova dokopy, alebo?" nevedela som čo mu má odpovedať. Sama neviem či sme sa dali dokopy.

,,Vyzerá to tak, že áno" videla som na ňom ako zostal prekvapený. Ani jeden sme neprehovorili. Takto ticho sme boli asi päť minút. Nevedela som čo mám povedať, vyzeral byť dosť nasraný, ale nechápem prečo. Veď spolu nechodíme ani nič podobné. Sme len kamaráti. Chcela som niečo povedať, ale prišla mi sms. Zobrala som mobil do ruky a otvorila ju. Keď som zbadala kto mi píše, musela som sa usmiať, čo si Kristian všimol. Postavil sa zo stoličky, myslela som si, že odíde nasratý preč, ale podišiel k oknu a pozeral sa von. Mykla som nad ním plecom a otvorila správu.
Od Jacka: Láska prepáč, ale musel som odísť do Londýna. Vrátim sa o týždeň. Veľmi mi chýbaš...

Zase išiel do Londýna? Ale nenapísal mi kvôli čomu. V tom mi to doplo. Alex. Ona išla študovať do Londýna. Žeby tam išiel kvôli nej? Jasné, prečo by tu ostával. Zistil, že má dieťa, tak čo najrýchlejšie odišiel. Ale napísal, že sa o týždeň vráti. Myslel to vážne alebo nie? Cítila som ako sa mi do očí hrnú slzy. Nevedela som ich udržať a nechala som ich voľne padať po mojich lícach dole.

,,Naomi, čo je? Čo sa stalo?"

,,Jack odišiel do Londýna za Alex" snažila som sa hovoriť cez plač, ale keď som vyslovila jej meno bolo to ako keby mi niekto pichol nožík do srdca.

Počkať, ako vieš, že išiel za ňou? A prečo by to robil?" jemne som mykla plecom a snažila som sa upokojiť.

,,Ja neviem. Napísal mi sms-ku, že ide na týždeň do Londýna, ale neviem kvôli čomu"

,,Netráp sa tým. Mám pre tebe dobrú správu"

,,A aká to je?"

,,Poobede môžeš ísť domov" neverila som tomu čo povedal.

,,Myslíš to vážne?" Kristian len prikývol s hlavou na náznak súhlasu. Nemohla son uveriť tonu, že konečne pôjdem domov. Na nič som nečakala a hodila som sa Kristianovi do rúk. (myslím, že ho objala) Konečne som si po týždni mohla povedať, že všetko bude vporiadku.

O 3 dni neskôr...

Z pohladu Naomi:

Už som doma 3 dni a začínami to liezť na nervy. Dokázala som sa pohádať asi z každým, kto mi prišiel pred oči. Samozrejme, že som za to mohla ja. Teraz sedím v izbe, pretože ma sem poslala Dida, vraj mám "vychladnúť". Hlasno som si povzdychla a postavila sa z postele. Podišla som k dverám a váhala som či ich otvorím. Neotváraj ich, Dida ti bude zase nadávať! Áno to by nebolo ono keby sa moje múdre svedomie neozvalo. Pokrútila som nad tým hlavou a otvorila som dvere. Pomaly a potichu som kráčala dole schodmi a dúfala, že tu Dida nebude. Videla som ju v kuchyni, ako bola otočená ku kuchynskej linke, čo bola výhoda pre mňa. Chcela som ísť von na záhradu ale počula som ako namňa kričí.

,,Už si vychladla?"

,,Áno, prečo sa pýtaš?"

,,Ja len tak, či budeš zase vyvádzať a znova pôdeš hore vychladnúť" ignorovala som ju a vyšla som von na záhradu. Hľadala som očami Davida a Kristiana ale nemohla som ich nájsť. Znova som si povzdychla a sadla som si pod strom.

,,Ak hľadáš Samanthu, tak David a Kristian sa s ňou išli prejsť do parku. Dúfam, že nevadí?"

,,Jasné, že mi to nevadí. Len sa bojím toho čo asi tetaz robia, pretože malé deti sú magnety na ženy" keď sa tak nad tým zamyslím, Jack sa mi ešte neozval. Ak sa mi neozve do večera, tak to spravím sama. Ale ak išiel za Alex, tak je definitívny koniec.

Vlčí životOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz