Z pohladu Naomi:
Vyšla som z izby a slzám nechala voľný priebeh.
,,Naomi, čo sa deje?" Jack ma vzal do náručia a snažil sa ma upokojiť.
,,Poďme preč" Jack ma chytil za ruku a spolu sme kráčali preč.
O tri mesiace...
Už to budú tri mesiace, čo som videla Didu naposledy. Tri mesiace čo viem, že mám zákernú chorobu, ktorej o pár mesiacov podľahnem. Keď sme sa vrátili z nemocnice, doma ma čakalo prekvapenie. Po 30 rokoch som spoznala môjho otca. Najskôr som tomu neverila, pretože len tak odišiel a až teraz sa vrátil, ale nemala som silu sa hádať a tak som mu všetko odpustila. Potrebujem teraz oporu a nie sa stále hádať. Jack každý deň niekam odíde a vráti sa až neskoro večer. Vždy keď sa ho opýtam kam ide, povie mi že si musí niečo vybaviť. Mamina s Charliem sa k nám nasťahovali a dokonca aj Nadia. Chvíľu protestovala a hovorila, že nás tu bude veľa. Ale ako sa hovorí: Dobrých ľudí sa všade veľa zmestí. Samantha sa vrátila z tábora a nikam ma nepúšťa samú. V niektorých prípadoch mi pripomína maminu. Hovorí mi ako sa veľmi o mňa bojí a že nechce aby som niekde odpadla. Ale ja ju chápem.
,,Mami? Počúvaš ma?" mávala mi pred očami Samantha.
,,Prepáč zamyslela som sa" Samantha si vzdychla a chytila ma za ruku.
,,Hovorím ti, že dnes príde Rayan. Chce sa s tebou a ockom zoznámiť" prikývla som a usmiala sa na Samanthu.
,,Ale ak sa necítiš dobre, tak mu poviem aby prišiel inokedy"
,,Nie, nech príde. Rada ho spoznám"
,,Si najlepšia" Samantha mi dala pusu na líce a odišla hore do izby.
,,Nejdeme sa niekam prejsť?" pozrela som sa na Charlieho a usmiala sa. Postavila som sa zo stoličky a kráčala na chodbu, kde som si obula tenisky a otvorila dvere. Kráčali sme do parku, kde sme sa posadili na najbližšiu lavičku.
,,Vieš, chcel by som ti niečo dať" Charlie siahol rukou do vrecka a vytiahol odtiaľ obálku, ktorú mi podal do ruky.
,,Čo je to?"
,,Na to musíš prísť sama" otvorila som obálku a pozrela, čo v nej je. Boli tam peniaze. Nechápavo som sa pozrela na Charlieho, pretože som nechápala.
,,To sú peniaze na tú operáciu. Viem, že si ich nechceš zobrať ale ty musíš. Ber to ako svadobný dar"
,,Mám to brať ako čo?"
,,Jack ti nič ešte nepovedal?" iba som pokrútila hlavou na znak, že nie.
,,Tak to malo byť asi prekvapenie. Keby niečo, o ničom nevieš" prikývla som a objala Charlieho.
ESTÁS LEYENDO
Vlčí život
Hombres LoboNaomi nieje obyčajné dievča. Je z polovice človek a z polovice vlk. Jej život sa začne komplikovať, keď odíde do tábora a spozná tam Jacka. No neskôr pochopí, že sa musí rozhodnúť medzi dvoma luďmi, ktorý o ňu bojujú. ,,Čo ak sa to stane?" spýtala s...