25. časť Sťahovanie

857 67 4
                                    

Z pohladu Naomi:

Zobudila som na tvrdej zemi. Otvorila som oči a zistila som, že vedľa mňa leží Dida. Posadila som sa na zemi a poobzerala som sa okolo seba aby som zistila, kde sa nachádzam. Stále sme vonku na záhrade. Ani neviem, koľko je hodín, ale podľa toho, že sa vonku stmieva musí byť večer. Rozmýšľala som či zobudím Didu, alebo ju nechám spať. Nechaj ju spať, bude to pomsta za to, že ťa poslala ráno do izby! Jasné a keď sa zobudí tak mi vypičuje za to, že som ju tu nechala. Pomyslela som si a ako zázrakom moje svedomie bolo ticho. Pozrela som sa na Didu, spala ako zabitá. Radšej ju zobudím, nepotrebujem aby mi nadávala, že prechladla. Začala som s ňou pomaly trepať, niečo zamrmlala a spala ďalej. Dobre, keď to nejde po dobrom tak po zlom. Rozmýšľala som čo jej urobím, samozrejme, že ma nič nenapadlo. Pozerala som sa okolo či tu niečo nenájdem, čím by som ju prebudila, zrak mi padol na bazén. Pomaly som nadvihla Didu na ruky, šťastie, že už niesom tehotná, pretože by som ju nezdvihla. Pomaly som kráčala k bazénu a váhala či to mám spraviť.

,,Baby, ste tu?" otočila som sa na Davida, ktorý stál medzi dverami. Hneď ako zbadal čo sa chystám spraviť sa začal smiať ako retardovaný, pričom sa Dida zobudila. Na nič som nečakala a hodila som ju do bazéna.

,,Naomiiiii! Ja ťa zabijem!" začala son sa smiať ako retardovaná. Videla som ako Dida vylieza von z bazéna, presne som vedela čo chce spraviť, na nič som nečakala a rozbehla som sa do domu.

,,Naomi, ty krava, celá som mokrá!" počula som ako Dida za mnou kričí, utekala som do obývačky a videla som tam stáť, Kristiana so Samanthou na rukách. Zastavila som sa v utekaní a pozerala sa na nich dvoch. Musím uznať, že ku Kristianovi začínam niečo cítiť. Ani som sa nestihla spamätať a Dida ma zhodila na zem. Následne si namňa sadla obkročmo a začala ma štegliť.

,,Dida, prosím pusti ma, už to viac krát nespravím" snažila som sa na ňu znieť presvedčivo, dúfala som, že to zaberie, ale zase som sa mýlila.

,,Áno, určite ťa pustím a zachvíľu tam budem znova"

,,Pomóc. David, prosím pomôž mi!" David vošiel zo smiechom do obývačky a namiesto toho aby mi pomohol tak sa začal ešte viac smiať ako pred tým.

,,Dida, ale veď aj David sa ti smial a jemu si nič nespravila" David ma doslova prebodol pohľadom.

,,Je to pravda?!" videla som na nej ako sa jej kútiky úst zdvíhajú do úsmevu. Dida zo mňa zliezla a rozbehla sa za Davidom. Postavila som sa na nohy a vykročila som ku Kristianovi.

,,Ako ste sa mali?" zobrala som mu Samanthu z rúk a vykročila som hore do izby, počula som za sebou kroky čo znamenalo, že Kristian ide za mnou hore. Samanthu som položila do postieľky a pozrela som sa na Kristiana. Na tvári sa mu pohrával úsmev.

,,Celkom vpohode, až na to, že sa okolo nás motalo plno báb. Zistil som, že malé deti sú magnet na ženy" Kristian sa začal smiať a ja som sa hrala na urazenú. Sadla som si na parapetu a pozerala sa von oknom.

,,Nebodaj si sa urazila? Ty žiarliš?" jemne som mykla plecom a pozerala von oknom, sama neviem, či som sa urazila. Nechápem prečo, ale vadí mi, keď sa okolo Kristiana motá nejaká baba. Pocítila som okolo pása ruky, nemohol to byť nikto iný, než Kristian. Otočila som sa tvárov k nemu a pozerala mu do očí.

,,Neviem, čo sa to deje, ale vadí mi to. Vadí mi, keď sa okolo teba motá nejaká mladá baba. Ak sa pýtaš či k tebe začínam niečo cítiť, tak áno" sklonila som hlavu a vyšla som z izby von. Namierila som si to do svojej izby. Samanthe som spravila izbu po Nadii, keďže je určite jasné, že tu už nebude bývať. Vošla som do izby, rozhodla som sa pre sprchu. Vošla som do kúpeľne a pustila som sprchu. Vyzliekla som zo seba veci a vošla som do sprchy. Nechala som svoje telo relaxovať pod prúdom teplej vody, vzala som do rúk sprchový gél a rozotrela som ho po celom tele, následne som zobrala šampón a aplikovala som si ho do vlasov. Chvíľu som len tak stála a rozmýšľala a nakoniec som zo seba zmyla všetky mydliny. Vyšla som zo sprchy von a obmotala son si okolo tela uterák. Druhým som sa snažila ako tak, vysušiť vlasy. Vyšla som z izby von a podišla som k oknu. Zastrela som okno, aby som ráno nepičovala, že som ho večer nezastrela.

Vlčí životUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum