82. časť Film

359 41 0
                                    

O mesiac...

Z pohladu Naomi:

,,Na tu máš kapesníky" ďakovne som sa usmiala na Samanthu.

,,Som domá" počula som z chodby kričať Tobiasa.

,,Mami, čo sa stalo? Prečo plačete?" Tobias si mňa a Samanthu premeral pohľadom.

,,Stalo sa niečo vážne?" Tobias mi chytil ruku a hladil ma po nej.

,,Len sme so Sam pozerali film a pritom sa nedá neplakať" povedala som a utrela som si slzy.

,,Aký film? Pochybujem, že by každý pri ňom plakal"

,,Hatchiko"

,,O tom som počul"

,,Ak niesi srab tak si to poď snami znova pozrieť" Samantha šťuchla Tobiasa do rebier, čo spôsobilo, že ho to zašteklilo.

,,Nemôžem, som dohodnutý s Jaxonom a jeho otcom. Berie nás do zábavného parku" Tobiasovi v očiach žiarili hviezdičky, aký bol nadšený.

,,Ja som myslela, že sú jeho rodičia rozvedený" otočila som sa na Sam, ktorá sa na mňa pozerala tak isto ako ja na ňu.

,,Jess mi hovorila, že áno. Ale Jaxona si niekedy bráva k sebe a berie ho na rôzne veci. Ako napríklad teraz" Samantha mi stručne objasnila situáciu. Iba som prikývla a postavila sa z gauču.

,,Tak mami, možem ísť? Prosím" Tobias sa na mňa pozeral so psími očami.

,,Ak to nebude jeho otcovi vadiť, nemám nič proti" usmiala som sa na Tobiasa a vykročila do kuchyne. Úplne som zabudla na to, že sme dali robiť popcorn. Otvorila som mikrovlnku z ktorej išiel známy spálený pach. Len som nad tým pokrútila hlavou a vytiahla odtiaľ sáčok. Otvorila som ho a na moje prekvapenie neboli spálené. Zobrala som mysku a vysypala do nej popcorn. Z myskou v rukách som vošla späť do obývačky, kde Samantha už zapla nový film. Posadila som sa vedľa nej a mysku s popcornom som položila vedľa nás.

Vlčí životWhere stories live. Discover now