Z pohladu Naomi:
,,Mám to brať tak, že odišiel navždy?" prikývla som a odtiahla sa od Jacka.
,,Vieš, je mi to také trápne, ale nechceš sa nasťahovať naspäť?" sklonila som hlavu a hrala sa s prstami na ruke. Jack mi zdvihol hlavu a pozeral mi do očí.
,,Ešte dnes večer ma tu máš" mrkol na mňa a pobozkal ma. Hodila som sa mu do náručia.
,,Mamííí" počula som Samanthyn krik a potom buchot. Utekala som do obývačky so strachom. Srdce mi búšilo ako o život.
,,Čo sa stalo?!" Samantha bola na zemi a smiala sa, čo som nepochopila.
,,Chcela som si zobrať ovladač, ale bol ďaleko. A ako som sa poňho natiahla tak som spadla" Samantha sa znova začala smiať.
,,Bolí ťa niečo" iba pokrútila hlavou a postavila sa zo zeme.
,,Kde je Kristian?" Samantha si sadla na gauč a pozerala na mňa s tými hnedými očkami.
,,Odišiel" povedal jednoducho Jack.
,,Navždy?" Samanthe sa rozšírili oči. Povzdychla som si.
,,Navžy" Samanthe sa na tvári zjavil úsmev.
,,Takže ocko s nami bude bývať?" prikývla som a posadila sa na gauč. Jack si sadol vedľa mňa a ruku položil na moje brucho.
O 6 mesiacov...
Z pohladu Jacka:,,Naomi? Môžeš sem na chvíľu prísť?" siahol som rukou do vrecka nohavíc a uistil som sa, že to tam je.
,,Som tu. Potrebuješ niečo?" usmial som sa sám pre seba a chytil Naomi za ruky.
,,Jack, deje sa niečo?" podozieravo si ma prezrela, iba som pokrútil hlavou a kľakol si na jedno koleno. Áno, je to tak. Rozhodol som sa požiadať ju o ruku. Viem, že k sebe patríme a ja to nechcem len tak premárniť.
,,Naomi, poznáme sa už veľmi dlho. Viem, že som to mal urobiť už skôr a bol som hlúpy, že som len tak odišiel od takej ženy ako si ty. Ktorá ma miluje aj napriek tomu všetkému, čím si si musela prejsť. A preto sa ťa pýtam. Naomi Loveheart, vezmeš si za muža toho najväčšieho debila na svete a urobíš ma šťastným?" z vrecka som vytiahol krabičku a otvoril ju. Naomi sa začali lesknúť slzy v očiach.
,,Áno" povedala a hodila sa mi okolo krku. Silno som ju objal a vydýchol si.
,,Milujem ťa" odtiahol som sa od nej a pobozkal ju. Nasadil som jej na ruku prsteň a znova pobozkal.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vlčí život
LobisomemNaomi nieje obyčajné dievča. Je z polovice človek a z polovice vlk. Jej život sa začne komplikovať, keď odíde do tábora a spozná tam Jacka. No neskôr pochopí, že sa musí rozhodnúť medzi dvoma luďmi, ktorý o ňu bojujú. ,,Čo ak sa to stane?" spýtala s...