78. časť Samantha a Rayan

353 43 5
                                    

Z pohladu Naomi:

Pomohla som Dide sa postaviť, keďže mala umelú nohu. Samantha otvorila dvere a dnu vošiel mladý chalan. Nadýchla som sa a do nosa mi udelila tá známa vôňa. Pozrela som sa na Jacka, ktorý len prikývol.

,,Takže, mami, oci toto je Rayan"

,,Dobrý deň" Rayan sa usmial a potriasol si s Jackom a somnou rukou. Samantha mu predstavila aj ostatných a spolu sme všetci vyšli von, kde sme si sadli na terasu. Samantha sedela vedľa Rayana a stále sa neprestala usmievať.

,,Takže Rayan, ako sa ti páči v Rakúsku?" spýtala som sa a napila som sa z pohára v ktorom som mala naliatý džús.

,,Presťahovali sme sa sem pred dvoma mesiacmi a musím povedať, že sa mi tu páči" povedal a dal pusu Samanthe. Musím priznať, sú spolu zlatý.

Z pohladu Kristiana:

Neprešiel jeden deň čo som nemyslel na Naomi. Každú sekundu, každú minútu na ňu myslím. Viem, že to čo som spravil bolo zlé, ale ľutujem to. Kebyže možem vrátiť čas, tak by som ho vrátil a nikdy by som neurobil takú hlúposť. Samantha oslávila svoje 16 narodeniny a tak som jej kúpil darček. Bol to náhrdelník s príveskom vlka. Myslel som si, že ho zahodí, alebo vôbec ani neotvorí ale ona si ho nechala. Chcete vedieť ako to viem? Sledoval som ju. Nechcel som aby jej niekto ublížil a ako som ju videl s jedným chalanom pred domom zmocnil sa vo mne hnev. Dokázal ju rozplakať a to si ona nezaslúži. Tak som si ho raz počkal pred školou. Vedel som, že Samantha ide na tábor a tak by nemala šancu sa dozvedieť kto ho zbil. Povedal som mu, že sa k nej už nikdy v živote nepriblíži inak dopadne ešte horšie. Dozvedel som sa dokonca aj to, že Naomi má rakovinu. Chcel som jej dať peniaze, ale niekto ma už predbehol. Videl som ju s nejakým chlapom ako jej podáva obálku. Tajne som dúfal, že to niesú peniaze, ale mýlil som sa. Dúfal som, že keď jej dám tie peniaze tak zase budeme spolu a všetko mi odpustí ale zase som sa mýlil. Asi mi nieje súdené mať tak úžasnú ženu, ako je Naomi. No nikdy nebudem milovať žiadnu inú ženu tak ako Naomi. Ona bola vždy na prvom mieste a aj vždy bude. Ale keď si to bude želať nechám ju napokoji a nechám ju žiť si svoj život s niekým iným. Nebudem ju už vživote otravovať a ani nijako kontaktovať, ak si to nebude želať. Pretože ona je úžasná žena, ktorá si zaslúži byť šťastná. Nechám ju ísť si voľnou cestou bezomňa.

Vlčí životWhere stories live. Discover now