93. časť Výlet

352 33 0
                                    

O pár týždňov..

Z pohladu Naomi:

,,Ste si istý, že máte všetko?" znova som sa tu vetu opýtala.

,,Neboj sa Naomi, máme všetko zbalené. O pár dní sme naspäť" ubezpečila ma mamina a dala mi pusu na líce.

,,Dobre, ale ak by sa čokoľvek dialo, tak mi zavolaj" objala som maminu a nechal ju nastúpiť do auta.

,,Toby poslúchaj a nebuď zlý"

,,Neboj sa mami" Tobias si chcel nastúpiť do auta, no Sam mu v tom zabránila.

,,Zabudni skrčok, pri okne sedím ja!" Samantha sa snažila Tobiasa odtlačil, ale nepodarilo sa jej to.

,,Prestaňte sa hádať!" okríkla som ich, ale ani to nepomohlo.

,,Sam sadni si do auta a prestaňte sa hádať! Babka s dedkom na Vás nebudú mať nervy. Ty si sadni na jednú stranu a ty na druhú" povedal Jack kľudným tónom. A ako povedal, tak sa aj stalo.

,,Tak ahojte" povedali sme s Jackom naraz a usmiali sa.

Z pohladu Samanthy:

Od svadby ubehlo pár týždňov. Dylan ako mi sľúbil aj tak spravil. Robil mi doprovod ns svadbe a popravde sme si to užili. Rayan mi písal a volal každý deň. Ja som si len vypla mobil a nevenovala tomu pozornosť. Niesom naňho už nahnevaná, ale som dosť sklamaná. Mohol mi to oznámiť o niečo skôr, ale on tak nespravil. Jeho pozornosť mi nechýba. Ani neviem ako to medzi nami bude, keď sa vráti.

,,Sam?" z mojich myšlienok ma vytrhol Tobiasov hlas.

,,Hmm?" vybrala som si z tašky slúchatka a zapojila ich do mobilu.

,,Myslíš, že nás ocko s maminou nemajú radi?" jeho otázka ma dosť zaskočila.

,,Tobi, prosím ťa.. Ocko s maminou nás milujú nadovšetko na svete. Prečo si myslíš, že nie?"

,,Poslali nás s babkou a dedkom na výkend preč"

,,Tobi, ako ti to vysvetliť" rozmýšľala som nad vhodnou odpoveďou, samozrejme žiadna ma nenapadla.

,,Keď sa dvaja ľudia zoberú, idú na svadobnú cestu. Len sami dvaja, aby mali súkromie a užili si jeden druhého. Vieš?" Tobias len prikývol a chytil ma za ruku.

,,Chceš?" jedno slúchatko som si dala do ucha a druhé som dala Tobiasovi, ktoré s radosťou prijal. Pustila som pesničky a oprela si hlavu o okno.

O pár hodín

Konečne sme dorazili na spomínanú chatu. Práve som vo svojej izbe a pozerám sa von oknom na krásnu pláž, ktorú máme pred chatou. Nevyzerá to tu zle, ale sme tu len na pár dní a ja si to tu chcem užiť najviac ako sa bude dať.

,,Ideme?" Tobias mi vtrhol do izby.

,,Neučili ťa klopať?" len som nad ním pokrútila hlavou a opustila svoju izbu. Spolu s Tobiasom sme sa vybrali na pláž.

Vlčí životWhere stories live. Discover now