Príjemné čítanie ;)
Z pohladu Jacka:
,,Je to dievča" po Naominej vete som zostal v šoku. Ja budem mať malú princeznú. Usmial som sa sám pre sebe a pohladil som jej bruško.
,,A je to len jedna?" zostal som mierne v šoku. Túto otázku som vôbec nečakal. Chcel som niečo povedať ale Naomi ma zase predbehla.
,,A koľko by si ich chcel?"
,,Tak neviem ale určite to bude len jedno dieťa?" ja som to nevydržal a začal som sa smiať ako retardovaný.
,,Ty čo sa smeješ?! Som myslela, že si na mojej strane!" Naomi ma buchla do ramena a hrala sa na urazenú. Chytil som ju okolo ramien a položil som jej hlavu na moju hruď. Chcel som niečo povedať ale niekto zazvonil. Všetci sme sa pozreli na Naomi ale pochybujem, že sa jej tam bude chcieť ísť
,,No čo pozeráte ja tam nejdem, potrebujem kľud" Naomi sa ešte viac pritisla na moju hruď.
,,Dobre, tak idem ja"
,,Nie, nie ty nikam nejdeš!" normálne som sa jej zlakol ako to povedala, vôbec nechápem, prečo tam nemôžem ísť.
,,Čože?! Prečo?" pozrel som sa na ňu prekvapeným pohľadom.
,,Máš mäkkú hruď, dobre sa mi na nej leží" začal som sa znova smiať a pozrel som sa na Davida pohľadom nech tam ide on. Lenivo sa postavil z gauču a išiel k dverám. David sa tam s niekym rozprával ale nevedel som kto to môže byť o takomto čase.
,,Naomi? Alebo Dida? Je tu že vraj Vaša kamarátka Alex" David to kričal pomaly na celý dom.
,,Alex?" Naomi sa s Didou okamžite postavili a rozutekali sa k dverám. Potom som počul iba pišťanie. Jasné typické baby. Keď sa nevidia viac ako mesiac tak sa idú zblázniť. Naomi vošla naspäť do obývačky aj s Didou a Alex.
,,Jack, David, toto je naša kamarátka Alex" videl som ako si ma Alex premeriava pohľadom. Prišlo mi to divné. Žeby po mne išla? Veď som jej kamarátky priateľ. Nehovorím, že je zlá ale nič s ňou nechcem mať. Dúfam, že ani ona somnou.
,,Ahojte chalani" Alex sa na Nás usmiala a na mňa mrkla, čo mi prišlo až moc divné. Radšej som odvrátil zrak a pozeral som sa na televízor.
,,Tak čo tu vlastne robíš?"
,,Prišla som sa rozlúčiť. Zajtra odchádzam do Londýna. Budem tam študovať. A chcela som Vás vidieť. Naomi nepribrala si náhodou? Alebo som ťa tak dlho nevidela?" Naomi si sadla ku mne na gauč a pozerela sa namňa pohľadom aby som jej pomohol. Ja som sa radšej ďalej venoval televízoru. Naomi sa namňa zamračila a postavila sa z gauču.
,,No pribrala, možno to bude tým, že som tehotná" Alex vyvalila na Naomi oči a podišla k nej. Hneď jej začala hladiť bruško a prihovárať sa k tomu malému. Keby len vedela, že to dieťa bude malý vlk. Pokiaľ viem tak Alex nevie čo sme.
,,Čože? To je super. V koľkatom si mesiaci? A čo to bude?" a je to tu zase, milión otázok. Prekrútil som očami a pozrel som sa očkom na Naomi. Videl som na nej, že jej nieje dva krát najlepšie. Hneď som podišiel k nej a objal som ju okolo pása. Cítil som, že Naomi začína strácať vedomie a tak som ju zobral na ruky.
,,Jack, čo je s Naomi?" Dida sa postavila a podišla bližsie k Naomi.
,,Neviem. Asi je unavená. Odnesiem ju hore do izby" Dida sa na mňa usmiala a vykročil som hore po schodoch do izby. Keď som pocítil dotyk na rameni. Hneď som sa otočil, kto ma zastavil.
,,Hm Jack? Vrátiš sa ešte dole?" vôbec som nevedel, prečo sa ma to spýtala práve ona. Vedel som, že po mne ide ale neviem čo mám spraviť. Videl som na nej ako si hryzie spodnú peru. Ak ma chce vyprovokovať tak jej to ide dobre.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vlčí život
Manusia SerigalaNaomi nieje obyčajné dievča. Je z polovice človek a z polovice vlk. Jej život sa začne komplikovať, keď odíde do tábora a spozná tam Jacka. No neskôr pochopí, že sa musí rozhodnúť medzi dvoma luďmi, ktorý o ňu bojujú. ,,Čo ak sa to stane?" spýtala s...