Z pohladu Naomi:
,,Naomi? Volá ti Dida!" počula som ako Jack kričal z izby. Postavila som sa z gauču a vykročila hore do izby. Jack mi podal mobil a odišiel z izby preč.
,,Áno?" zdvihla som hovor a čakala čo bude chcieť. Dlho sme sa nevideli a ani sme si nevolali.
,,Nemáš čas sa stretnúť?"
,,Jasné, kedy a kde?"
,,Za chvíľu som pred tvojim domom. Chcem ti len niečo povedať. Neboj sa bude to rýchle" nestihla som nič povedať a zrušila hovor. Zvráštila som obočie nad jej správaním. Vôbec som nepochopila čo môže chcieť. Zrazu som počula ako sa domom rozoznel zvuk zvončeku. Zišla som dole a otvorila dvere. Stála tam Dida a mala nahnevaný pohľad.
,,Dida, stalo sa nie-" ani som nestihla dopovedať vetu a vlepila mi facku.
,,Si normálna?!"
,,Ja či som normálna?! To ty sa spamätaj ty krava sprostá!" začala tam po mne kričať a nadávať mi, čo som nepochopila.
,,O čom to hovoríš?! Láskavo ma prestaň urážať, keď na to nemáš riadny dôvod!" oprela som sa o zárubňu dverí a ruky si zložila na prsiach.
,,Si obyčajná štetka! Ako si mi to mohla urobiť?!" znova mi vlepila facku ale teraz to bola poriadna. Zacítila som na svojej pere krv. Tak toto robiť nemala! Začala som zrýchlene dýchať a bola pripravená ju udrieť. Zrazu som pocítila okolo svojho pásu niečie ruky. Otočila som sa a zbadala Jacka.
,,Čo sa tu deje?"
,,Čo sa tu deje?! Je to obyčajná štetka, ktorá zvádza chlapov len do postele!" Dida stále kričala a ukazovala na mňa. Môj hnev sa vo mne začal stupňovať. Jack zosilnil stisk na mojom páse, aby som sa mu nevykĺzla.
,,Dida ty sa počúvaš?!" začal po nej Jack kričať.
,,Ja toho mám dosť! Okamžite odtiaľto vypadni!" kričala som po nej, ale ona sa ani len nepohla.
,,Neodídem pokým mi nepovieš pravdu!"
,,Ale akú pravdu?!" už som sa nevedela ovládať. Kebyže ma Jack nedrží, určite by som ju zbila.
,,Spala si s Davidom?!"
,,Čože?! Si normálna?! Nespala som s ním! Videla som sa s ním naposledy v Californii!"
,,Klameš!" znova ma chcela udrieť, ale Jack jej chytil ruku.
,,Neopováž sa jej chytiť!" Jack jej pustil ruku.
,,Vypadni odtiaľto! Nechcem ťa tu už vživote vidieť!" zakričala som jej priamo do tváre a zavrela jej dvere.
,,To čo malo znamenať?" iba som mykla s plecami na znak, že neviem a odišla do obývačky, kde som sa posadila na gauč.
,,Naomi?" zdvihla som hlavu a pozrela na Jacka.
,,Verím ti"
,,Ja nechápem, čo to do nej vošlo" sklonila som hlavu a vložila si ju do dlaní. Keď sa moja dlaň dotkla mojej rozbitej pery, sykla som bolesťou. Jak mi zdvihol hlavu a letmo ma pobozkal.
,,Poď vyčistím ti to" podal mi ruku, ktorú som prijala. Postavila som sa z gauču a išla za Jackom do kúpeľne.
Z pohladu Samanthy:
Keď som si poriadne prevetrala hlavu vrátila som sa naspäť za Jessie. Sedeli sme na dreve čo bolo pri ohni. Animátori tu hrali na gytaru a spievali. Niektoré decká sa pridali, ale zas niektorý len sedeli a rozprávali sa.
,,Ahoj, je tu voľno?" zdvihla som pohľad od ohňa na osobu, ktorá mi stála v ceste. Keď som si všimla, že je to Rayan, usmiala som sa a trochu sa posunula.
,,Jasné" Rayan si sadol vedľa mňa.
,,Inak toto je Jessie, moja kamarátka a Jessie toto je Rayan" predstavila som ich a trocha im uhla, aby na seba videli.
,,A toto je Jacob, môj brat" usmiala som sa na Jacoba, krorý sedel vedľa Jessie.
,,Nepôjdeme sa niekam prejsť?" prikývla som a postavila sa z dreva. Spolu s Rayanom sme vykročili niekam do lesa. Ak si myslíte, že sa bojím, ste na omyle. Nemám sa čoho báť.
,,Povieš mi niečo o sebe?"
,,Čo by si chcel vedieť?" naše ruky sa pri chôdzi mierne dotýkali.
,,Napríklad o tvojej rodine"
,,Tak, bývam s rodičmi neďaleko Rakúska. Mám mladšieho brata Tobiasa. Má desať rokov, ale na svoj vek je dosť vyspelý" obaja sme sa nad tým zasmiali.
,,A čo tvoj frajer?" povzdychla som si pri tom poslednom slove.
,,Rozišli sme sa pred pár dňami" sklonila som hlavu a dúfala, že sa ma na to už nebude pýtať.
,,A čo tvoja rodina?" spýtala som sa pre zmenu ja jeho. Nemienim sa baviť o Dylanovi.
,,Tak ja bývam na Slovensku, ale s rodičmi sme sa presťahovali do Rakúska, kvôli otcovi. Dostal tam nejakú ponuku z práce a kvôlo tomu sme sa museli sťahovať. Mám brata Jacoba, sme dvojčatá"
,,Ešte som ťa v škole nevidela. Na akú chodíš?"
,,Zo školy som už vypýtaný a mám aj vysvedčenie, kvôli tomu sťahovaniu. Takže sa dá povedať, že mám predĺžené prázdniny"
,,Ani som sa ťa nespýtala, koľko máš rokov?"
,,Pred mesiacom som mal sedemnásť. A ty?"
,,Mala som šestnásť" Rayan prikývol a usmial sa.
,,Už som dosť unavená. Pôjdem si ľahnúť" povedala som, keď sme zastavili pred chatkou.
,,Dobre. Tak dobrú noc"
,,Dobrú" chcela som odísť, ale jeho ruka ma potiahla naspäť na jeho vypracovanú hruď.
,,Nedostanem pusu na dobrú noc?" musela som sa nad tým zasmiať. Vážne som nečakala, že povie toto.
,,A zaslúžiš si?" Rayan prikývol a priblížil sa ku mne. Svojimi perami som sa priblížila k tým jeho a zanechala mu na nich letmý bozk.
,,Zajtra sa vidíme" mrkla som sa na neho a odišla do chatky. Všimla som si, že Jessie tu ešte nebola, ale ako ju poznám za chvíľu príde. Vyzliekla som si veci a z tašky si vybrala pyžamo, ktoré sa skladalo z trička a kraťasov. Zobrala som veci do ruky a odišla do kúpeľne, kde som si dala rýchlu sprchu. Obliekla som si pyžamo a vošla do izby. Ľahla som si do postele a ponorila sa do ríše snov.
ESTÁS LEYENDO
Vlčí život
Hombres LoboNaomi nieje obyčajné dievča. Je z polovice človek a z polovice vlk. Jej život sa začne komplikovať, keď odíde do tábora a spozná tam Jacka. No neskôr pochopí, že sa musí rozhodnúť medzi dvoma luďmi, ktorý o ňu bojujú. ,,Čo ak sa to stane?" spýtala s...