68. časť Rayan

483 45 2
                                    

Piatok...

Z pohladu Samanthy:

Práve som zatvorila tašku, v ktorej mám veci na tábor. Konečne nastal deň, kedy odchádzame. Zobrala som tašku do ruky a zniesla ju dole do chodby.

,,Máš všetko zbalené?" prišla ku mne mamina a znova ma kontrolovala.

,,Áno, neboj sa mami. Mám všetko" usmiala som sa a obula si tenisky. Zo školy sme s Jessie vypýtané. Veď aj tak, už tam nič nerobíme a v stredu bude vysvedčenie. Samozrejme budem mať samé jednotky, možno nejaká dvojka, ale to je maličkosť.

,,Dobre. Rozlúč sa s bratom a ockom" prikývla som a podišla som k Tobiasovi.

,,Neboj sa krpec. O týždeň som naspäť. A na ten bazén som nezabudla" zdvihla som ukazovák dohora, aby vedel že to myslím vážne.

,,No jasné, ty zabudneš. A nevolaj ma krpec!" objala som sa s Tobiasom a potom prišiel ocko.

,,Samantha?"

,,Jack?" usmiala som sa na ocka pozerala mu do očí.

,,Si už veľká, mladá slečna. Verím, že sa o seba postaráš a neurobíš nič hlúpe" prekrútila som nad tým očami a pozerala sa na zem.

,,Neboj sa. Nič sa mi nestane a nič hlúpe nespravím" zdvihla som pohľad na neho a usmiala sa.

,,Tak už bež. Nech stihneš autobus" prikývla som a objala som sa s ním.

,,Dávaj na seba pozor" dal mi pusu do vlasov a odtiahol sa odomňa. Zobrala som tašku do ruky a otvorila dvere. Vyšla som z domu von a podišla k autu, kde už čakala mamina s Jessie. Dala som si tašku do kufra a objala sa s Jessie.

,,Tak čo? Pripravené?" obydve sme prikývli a nastúpili do auta.

Na Tábore...

,,Jessie, idem po kľúče" povedala som jej a vydala som sa smerom k animátorom, ktorý rozdávajú kľúče od chatiek.

,,Ja som Nessa, hlavná animátorka. Keď budeš niečo potrebovať kľudne môžeš prísť za mnou" prikývla som a zobrala som si kľúče.

,,Ďakujem" otočila som sa a kráčala k Jessie, ale to by som nebola ja kebyže do niekoho nevrazím.

,,Dávaj pozor!" hneď som ho okríkla.

,,Prepáč, nevidel som ťa" pozrela som sa na určitú osobu do ktorej som narazila.

,,Nie, to je vpohode. Mala by som si dávať väčší pozor" usmiala som sa na toho chalana. Mal čierne vlasy a modré oči. Na sebe mal oblečené čierne tričko, cez ktoré sa mu rysovali svaly.

,,Ja som Rayan" podal mi ruku a čakal na moju reakciu.

,,Som Samantha, ale pre kamarátov stačí Sam" jeho ruku som prijala a potriasla si s ňou.

,,Už by som mala ísť" Rayan prikývol a pustil mi ruku. Zamávala som mu a odišla za Jessie.

,,Kde si toľko?!"

,,Práve som stretla toho najkrajšieho chalana na svete" zobrala som tašku a prehodila si ju cez plece.

,,Ako sa volá? A ako vyzerá? Má so sebou kamaráta?" jasné typická Jessie, hneď sa začala vypytovať.

,,Takže, volá sa Rayan. Je strašne sexy. A myslím, že áno, pretože ide tam to pred nami" ukázala som na dvoch chalanov pred nami.

,,Aúú" pozrela som sa na Jessie a začala som sa strašne smiať. Ležala na zemi a smiala sa.

,,Ty čo prosím ťa robíš?" hovorila som pomedzi smiech.

,,To je to, keď sa pozerám po nejakých pekných chalanoch a nepozerám sa na cestu" podala som Jessie ruku a pomohla jej vstať.

,,Inak padla si presne pred našu chatu" znova som sa začala smiať ako retardovaná.

,,Fakt vtipné" Jessie odpochodovala do chatky a ja samozrejme za ňou.

,,Beriem si tú posteľ na pravo" Jessie sa rozbehla a rozvalila sa na posteľ.

,,Prečo práve tú?!" zložila som si ruky na prsiach a čakala na vysvetlenie.

,,Pretože ak niečo v noci príde a bude nás to chcieť zožrať, tak teba si to zoberie ako prvú" Jessie mi vyplazila jazyk a posadila sa na posteľ.

,,Inak, čo si oblečieme na zahájovací táborák?" svoju tašku som hodila na posteľ a otvorila ju.

,,Netuším. Nejaké kraťase a tielko? Alebo šaty?" začala som sa prehrabovať v mojich veciach, ale nič som nevedela nájsť.

,,Počkaj, počkaj!" otočila som sa na Jessie, pretože som nechápala čo chce.

,,Tie kraťase!" zdvihla som obočie dohora a zobrala čierne kraťase do rúk. Jessie prikývla a nastavila ruky. Hodila som jej ich a jej sa rozžiarili oči.

,,Máš so sebou to fialové tielko, čo si mala v škole, keď sa ťa Robin pýtal, či s ním pôjdeš do kina?" začala som premýšľať a hneď som sa nad tou spomienkou otriasla. Začala som hľadať v taške tielko, až som ho našla. Hodila som ho Jessie a zúfalo sa posadila na posteľ.

,,Ďakujéém" Jessie ma objala a začala sa prezliekať. Zobrala som si do ruky mobil a vytočila maminine číslo.

,,Jessie, idem zavolať mamine" Jessie prikývla a ďalej sa pripravovala. Vyšla som z chatky von a sadla si na schody.

,,Ahoj, zlatíčko. Tak ako sa máte? Dúfam, že máte dobré počasie" usmiala som sa sama pre seba a pozrela sa do zeme.

,,Je to tu super. Už máme aj chatky a práve sa pripravujeme na táborák" pozrela som sa pred seba a všimla som si, že práve ide okolo Rayan s jeho kamarátom. Len som mu zamávala a ďalej sa venovala hovoru.

,,Tak to je super. A čo stretla si tam nejakých pekných chlapcov?"

,,Mami" zasmiala som sa.

,,No čo? Len chcem vedieť, že sa tam máte dobre a nič Vám nechýba" usmiala som sa nad tým a počula ako na mňa Jessie volá.

,,Chýbate mi Vy. A s tými chalanmi" postavila som sa zo schodov a oprášila si legíny.

,,Ja som vedela, že je v tom nejaký chalan"

,,Mami, už budem musieť končiť. Jessie ma už naháňa. Potom ti všetko vysvetlím. Ľúbim ťa. Papa" zložila som hovor a vošla naspäť do chatky. Jessie už bola oblečená a dokonca aj namaľovaná.

,,Takže, máš 20 minút na to, aby si sa obliekla a aj namaľovala" položila som mobil na stolík a posadila sa na stoličku.

,,Ale ja neviem čo si mám obliecť"

,,Neboj sa, o to som sa postarala, keď si bola vonku" nechápavo som sa pozrela na Jessie. Iba si zložila hlavu do dlaní a ukázala na posteľ. Postavila som sa zo stoličky a podišla k posteli, kde boli nachystané veci.

,,No šup, šup. 15 minút" Jessie tleskla rukami na znak, že si mám pohnúť. Zobrala som si čierne roztrhané rifle do rúk a obliekla sa. K tomu som mala biele tielko a čiernu kockovanú košelu. Keď som oblečená vošla som do kúpeľne, kde som sa trocha namaľovala a vyšla von. Obula som si čierne vansy a otvorila dvere.

,,Môžeme ísť?" ukázala som na dvere a Jessie vyšla von. Zamkla som chatku a kľúč si vložila do vrecka riflý. Spolu s Jessie sme kráčali k ostatným deckám, ale to by sme neboli mi, kebyže sa tam nevytrepeme na zem. Jessie sa potkla o vlastnú nohu a mňa samozrejme stiahla so sebou. Ona sa začala nepríčetne smiať. Postavila som sa na nohy a pomohla som aj Jessie. Mala som chuť sa prepadnúť pod zem, taký trapas. Samozrejme sa na nás všetci pozerali a niečo si šuškali. Hneď som chytila nervy a začala zrýchlene dýchať.

,,Sam, bež sa brebehnúť. Nesmú ťa vidieť!" prikývla som a otočila sa na odchod. Kráčala som hlbšie do lesa a keď som si bola istá, že ma nikto nevidí, premenila som sa a utekala lesom. Všetky moje pocity sa mi vybavovali pred očami. V mojej mysli blúdil Dylan a to ako mi povedal tú vetu. Rozchádzam sa s tebou. Nenávidím ho! Nechcem ho už vživote vidieť!

Vlčí životKde žijí příběhy. Začni objevovat