FIRST MEET

1.4K 20 0
                                    

Khaleesa mengesat matanya beberapa kali sambil melihat  telefon bimbit nya. Terkejut apabila melihat jam di telefon bimbit menunjukkan pukul 1.45 tengahari.

Fuck!!! Macam mana aku boleh bangun lambat macam ni?? Dia betul-betul tidak sedar apa yang berlaku pada malam tadi. Bagaimana dia boleh balik ke rumah? Bagaimana bajunya boleh tukar??

Tiara!!!!!! Sini cepat!!!

Khaleesa menjerit memanggil Tiara yang sedang sibuk memasak di dapur.

Hah ye tuan puteri. Bangun juga akhirnya. Ingat tadi nak panggil tok imam talkin untuk kau. Kenapa panggil aku ni???

Babe, what happen last night??

Serius kau tak ingat??? Soal Tiara.

Ye aku tak ingat. Aku sedar-sedar tadi dah nak dekat pukul 2petang. What happen babe??

Kau mabuk teruk malam tadi babe. Lepastu kan aku gelabah la sebab dah pukul 2 pagi masa tu grab pun takde. Aku tak pandai drive. Lepastu aku nak kena papah kau yang  berat tu pula. Nasib baik ada mamat handsome ni tolong hantar kita balik and the best part is, guest what?? Soal Tiara sambil tersengih seperti kerang busuk.

What?? Tanya Khaleesa. Ada sedikit riak risau di wajahnya.

Dia tolong dukung kau sampai ke valet parking. Lepastu sampai condo, dia dukung lagi sampai bilik kau.

Sumpah la!!. Bilik aku ni???

Soal Khaleesa sambil membeliakkan biji matanya .

Yes darling. And the worst part is, masa dalam kereta dia, kau dengan aku duduk seat belakang. Lepastu tah apa jadi kat kau, kau duduk tepi dia lepastu kau peluk leher dia and kau cium pipi dia weh!!!!! Kau memang gila la malam tadi. Tiara memberi tahu Khaleesa sambil tergelak-gelak.

Malunya aku!!! Kenapa kau tak tahan aku masa tu???

It's spontaneous la babe. Lepastu aku terus tarik kau and say sorry to him. Sampai rumah kau tahu apa jadi?

Jangan cakap aku cium dia lagi okay? Kata Khaleesa sambil menunjukkan hari telunjuknya ke arah Tiara.

No. Masa dia nak baringkan kau atas katil, kau pergi muntah pulak atas badan dia. Masa tu aku rasa nak benam je muka aku dalam mangkuk tandas tau tak. Malu sangat kau tak habis-habis buat hal. Balas Tiara.

OMG babe!!! Malu la aku!! Kata Khaleesa sambil menekup mukanya. Tak pernah terhadi dalam hidupnya kejadian seperti ini apatah lagi dengan strangers.

Babe, kejap. Kereta aku macam mana? Ada kat sana lagi ke? Khaleesa hampir terlupa soal kereta nya.

Ada kat sana lagi. Ohh ni sebelum aku terlupa, mamat tu bagi name card dia. Dia minta aku call dia kalau kau dah sedar sebab dia risaukan kau and dia nak hantar kau pergi ambil kereta nanti.

Apa pasal pulak dia nak hantar aku?? Aku boleh naik grab la. Kau cakap kat dia tak payah la.

Jangan jual mahal la orang nak tolong hantar tu. Lagipun kau kena jumpa dia juga minta maaf sebab kau dah cabul dia semalam, kata Tiara sambil ketawa.

Ehh aku tak cabul dia. Aku tak sedar. Alaa babe, segan la aku nak jumpa dia. Kau teman aku okay?

Sorry babe, tak boleh. Aku ada appointment dekat saloon petang ni. Lepas buat rambut, aku sambung buat kuku pula so malam baru aku balik,balas Tiara. Begitulah jadualnya setiap hujung minggu. Jika tidak ke saloon, pasti akan ke spa untuk memanjakan diri.

Tak apa la kalau macam tu. nanti kau pass kat aku name card dia. Aku call dia nanti.

Okay babe. Balas Tiara sambil membuat handsign OK.

MY SEXY MR DANIWhere stories live. Discover now