U're late. Kata Khaleesa sambil memasuki kereta Dani. Lelaki itu lewat menjemputnya 15 minit.
Sorry you, jalan jammed tadi. Tak tahu kenapa malam-malam juga dorang nk turap jalan. Hari cuti pula tu, getus Dani.
Selepas selesai Khaleesa memakai seat belt, Dani terus memecut laju membelah jalan di kota raya Kuala Lumpur itu.
Kita nak dinner kat mana ni En. Dani?
Stop calling me encik. Panggil nama i sahaja, okay? I dah book candle light dinner dekat Glammy Tower. Lepas tu, up to you la nak pergi mana. I ikut je. Jawab Dani.
Okay. Why not lepas makan, kita pusing-pusing KL? Sebab nak tengok movie pun macam bosan. Tak ada movie baru. You okay? Soal Khaleesa.
I okay je. Jawab Dani sambil senyum. Bagus juga idea Khaleesa tu.
Setibanya mereka di Glammy tower, mereka memesan makanan dan minuman di restoran tersebut. Dani juga memesan kepada pelayan itu supaya bawakan dua gelas wine kepada mereka selepas selesai makan.
Is it nice? Soal Dani kepada Khaleesa yang sedang memotong steak wagyu A5 nya dengan penuh berselera.
It is so good! Sedap gila. U nak rasa? Jawab Khaleesa sambil suakan potongan daging yang dicucuk garfu itu kepada Dani tanda mahu menyuap.
Boleh juga. Dani pantas mendekatkan mulutnya pada garfu tersebut lalu mengunyah daging tersebut.
Dani memanggil pelayan untuk bawakan bil kepadanya. Setelah pelayan datang, dia mengeluarkan kad hitam AmEx nya lalu diselit di celah buku bil tersebut.Selesai pembayaran, mereka keluar dari menara tersebut dan menuju ke valet parking.
Kita pusing-pusing KL kan lepas ni? Soal Khaleesa kepada Dani. Ada lagi baki masa 1 jam 30 minit dari booking Dani yang perlu diisi.
Yup. Let's go. Balas Dani sambil menukar gear kepada D untuk mulakan pemanduan. Masa yang ada perlu diguna sebaiknya untuk bersama dengan gadis yang cantik disebelahnya.
Aduh! Kenapa jammed sangat malam ni. Dah 30 minit kita stuck kat sini tak bergerak lansung! Dani mengomel sambil menepuk-nepuk stereng kereta. Geram betul time-time macam ni lah nak sangkut.
Tu lah. Tahu lah harini weekend tapi lain macam kan jammed dia. Macam orang nak balik raya. It's okay, take your time. Balas Khaleesa cuba untuk redakan kemarahan Dani.
I ada lagi 1 jam je nak spend time dengan you, tak kan la nak duduk dalam kereta tengah jammed macam ni. Tak best lansung.
Nak buat macam mana, kita duduk dekat KL Mr.Dani. Kalau nak jalan clear, keluar weekdays la.
Apa kata sambil-sambil duduk dalam kereta ni, kita get to know each other? Since I memang nak kenal dengan you, so apa salah nya kan?
Let me start first. I'm Dani, 34 years old, lahir di Selangor and now tinggal dekat KL.still single and a CEO of Pyramid Gold holding. How about you?Khaleesa, I'm 23 years old. From Pahang but dah stay KL dah 6 tahun. Habis SPM je i terus datang sini.
Tak sambung belajar? Soal Dani.
Tak. Jawab Khaleesa sambil tersengih seperti kerang busuk.
Kenapa tak sambung? Rugi la you.
No personal question please. Apa lah dah la baru kenal lepastu sibuk je nak tahu pasal orang. Jawab Khaleesa sambil menampar lengan sasa Dani sambil ketawa kecil.
Kedekut betul!! Hahaha.. okay you. Sorry i tak tanya dah okay?
Khaleesa hanya tersenyum. Entah kenapa dia berasa sungguh selesa dengan Dani walhal dah berpuluh orang client dia keluar bersama tetapi jejaka ini sungguh lain. Khaleesa cepat-cepat lupakan perasaan itu apabila tersedar dari lamunan. Dia tidak boleh mula timbulkan perasan kepada mana-mana client nya. It's a big NO!!
Kereta yang dipandu Dani sampai di lobi kondo Khaleesa pada jam 11.30pm. Berat hati jejaka itu untuk berpisah dengan gadis itu. Tiga jam berasa begitu cepat berlalu, tak puas menatap senyuman manis milik gadis tersebut.
Dah sampai pun. Thanks for tonight. I really enjoyed it! Kata Dani sambil tersenyum kepada Khaleesa.
Enjoy?? Seriously?? Kita stuck dalam jammed lama tau!. Tak kan u enjoy?
I tengok muka you pun dah seronok. Eh, before I forget, nah ni payment you untuk tonight. 3k right?
Thank you Mr. Dani. It's a pleasure to deal with you. Khaleesa terus mengambil duit tersebut lalu masukkan ke dalam handbag miliknya.
Boleh I keluar dengan you lagi lepas ni?
Sorry schedule I dah full sampai ahad depan. Kata Khaleesa dengan nada berlagak. Saja dia menjual mahal kepada Dani padahal schedule dia kosong saja cuma dia ada booking pada rabu dan jumaat nanti.
It's okay. I nak book you on the next weekend. I nak 5jam tau. Dani mengeyit mata kepada Khaleesa.
Okay. Nanti i text you schedule i hari tu. bye! Khaleesa melangkah keluar dari kereta tapi cepat-cepat Dani menarik balik dia masuk ke dalam kereta.
Tunggu kejap! Dani menarik lembut tangan Khaleesa lalu satu kucupan lembut hinggap di tangan nya. See you soon my baby girl kata Dani sambil tersenyum.
Tengok la nanti. Bye!. Khaleesa melambai kepada Dani sebelum masuk ke pintu lobi kondo nya. Hatinya berbunga-bunga.
Nak jual mahal ye Cik Khaleesa. Tak apa. You tak kenal lagi Dani Faril. Bisik Dani di dalam hati.
Dia terus beredar dari perkarangan lobi kondo Khaleesa dan terus pulang ke rumah dengan hati yang gembira. Tak sabar nak tunggu 'second date'.
Sorry kalau penulisan tak berapa bagus. Saya baru je nak menulis. Harap boleh support saya ya ☺️. Thanks for reading
YOU ARE READING
MY SEXY MR DANI
RomanceTinggi, kacak, matured, smart, kaya, luxury lifestyle.Itulah antara tarikan yang ada pada Dani yang membuatkan para wanita ingin mendekatinya. Bukan mudah seorang lelaki bernama Dani jatuh cinta pada mana-mana wanita. Baginya semua wanita yang diken...