'Tadi ada orang datang sini cari you. Dia cakap nak minta duit. Dia bagi masa sampai hujung minggu ni. Kalau tak bayar, dia nak bunuh kita. You hutang dengan ah long lagi ya? Tak cukup lgi ke hutang you keliling pinggang tu. apa yang you buat dengan duit tu pun I tak tahu la. Tolong la bayar. You buat macam ni menyusahkan I jugak tau'. Kata Tiara.
'I tak ada duit'. Ringkas sahaja jawapan Remy.
'Habistu macam mana? Nak biar dorang datang kacau kita lagi? Kata Tiara.
'Apa susah, kita lari lah'. Kata Remy dengan selamba.
'Lari? Lepas tu kita nak merempat pergi mana? Duduk bawah jambatan? Duduk dekat kaki lima kedai? Ingat lari tak pakai modal ke? You buat apa je dengan duit ahlong tu? Bisnes bodoh yang tak menjadi tu ke?'. Tempik Tiara.
'Prraannggg!!!!'.
Pinggan yang berisi nasi tadi dilempar Remy ke lantai.
'Kau boleh tak jangan cari pasal kalau aku tengah makan? Potong mood betul lah kalau aku tengah makan, kau nak memekak pasal duit'.
'Duit.. Duit.. Duit'...
'Itu je yang kau tahu. Kalau kau tak nak kena bunuh dengan ah long tu, kau call kawan baik kau sekarang, minta dia duit'. Arah Remy.
'No!'.
'I tak nak menyusahkan Khaleesa lagi. Cukup-cukup la selama ni I dah menyusahkan dia dan Dani. I dah malu tahu tak!'. Bentak Tiara.
'Kalau you yang tak boleh cari duit, biar I yang cari duit. I boleh je kerja kedai makan ke, pasaraya ke' I tak kisah. Asalkan I tak menyusahkan orang'.
'Wah wah. Kemain lagi cakap besar ya. Tak nak menyusahkan kawan kau? Habistu kau menyusahkan aku selama ni takpe pulak? Kau sedar tak yang kau punca hidup aku kucar kacir? Kau punca aku jadi macam ni. Sedar tak?'.
'You jangan nak salahkan I sorang ye. You pun sama. Lagipun you dah lama tahu I ada sugar daddy. And you pun tahu apa risiko kalau kantoi. Tapi you nak jugak kan? Siap janji macam-macam lagi dengan I'.
'Aku nak kau sebab kau berduit. Dulu aku tabur ayat manis je kau dah cair. Sebab aku tahu kau tak dapat kasih sayang dan cinta yang sebenar dari sugar daddy kau kan. Sebab tu aku minta apa je semua kau boleh bagi'.
'Dan sebab aku ingat kau ada duit dekat tangan la aku bawak kau lari sini. Rupanya kau apa pun tak ada. Tak kan selama kau duduk dengan sugar daddy kau tu, 1 sen pun kau tak ada?'. Remy mencengkam rambut Tiara.
'Sakitlah, bodoh!'.
'Aku memang tak ada pegang duit. Aku pegang credit card dengan Amex card je. Cash dekat tangan pun berapa ratus je'. Kata Tiara.
'Habistu kenapa kau tak guna je card card yang kau ada tu untuk bayar bil dengan barang-barang dalam rumah ni?'. Kali ini makin kuat cengkaman Remy.
'You ni bodoh ke apa? Dah sah-sah kad tu semua sugar daddy I yang punya. Mesti lah dia dah block siap-siap. And kalau boleh guna pun, dia boleh trace la kita kat mana. Pikir pakai akal sikit la!'. Marah Tiara.
'You nak I sebab ingat I berduit kan? So sekarang you dah tahu perkara sebenar. So I rasa baik you lepaskan I. Biar I hidup sendiri je'. Tambah Tiara lagi.
Remy melepaskan cengkamannya. Kemudian dia duduk semula di kerusi sambil memandang Tiara.
'Kau ingat aku bawa kau sini semata-mata duit je? Aku bawa kau kesini sebab kau jugak pemuas nafsu aku. Takkan la aku nak habiskan duit aku untuk bayar pelacur sedangkan aku boleh dapat free dari kau?' Kata Remy sambil tergelak sinis.
'Kau memang jantan sial!. Dasar jantan celaka!. Pergi mati lagi bagus la!. Phuihh!'.
Ludah Tiara tepat di muka Remy. Remy yang tadinya tersenyum bertukar menjadi bengis sebengis-bengisnya.
'Dasar perempuan murah!. Bohsia!'.
Satu penampar hinggap di pipi gadis itu sampai membuatnya jaduh terduduk di lantai.
'Kau cakap aku apa tadi? Jantan sial? Jantan celaka? Okay kau tengok apa malam ni jantan celaka siap ni nak buat dekat kau. Kau yang cabar aku ya'.
Remy mengambil telefon bimbitnya yang sedang di cas. Nombor telefon rakannya, Azuan di dail.
'Hello, Azuan. Malam ni ada barang baik. Untuk kau, aku kasi harga member. Nanti bagitahu Hasnol'.
'Barang baik mana? Awek kau ke? Serius lah?'.
'Wah. Dah terbuka hati dah member aku sorang ni. Okay nanti aku rojer Hasnol'. Kata Azuan dengan girangnya.
'Ye, awek aku la. Haritu korang jugak cakap rate dia boleh dapat satu ribu kan? So untuk korang, aku bagi half price. Lima ratus je. Aku bagi korang rasa dulu, sebelum aku 'pass' dekat customer-customer lain'. Kata Remy.
'On!. So malam ni nak aku datang rumah kau ke?' Soal Azuan.
'Ish. Gila ke. Aku taknak kecoh kat sini. Kedai bawah rumah aku ni dah la ramai orang. Kita jumpa dekat hotel di pekan'.
'Deal!. Erm.. tapi aku bayar mahal-mahal ni, awek kau perform tak? Nanti kalau kayu, rugi aku. Hahahahaha'. Gelak Azuan.
'Dia ni banyak experience. First class service. Kau jangan risau la'. Kata Azuan sebelum menamatkan perbuala mereka.
'Kau sibuk nak kerja sangat kan? Malam ni aku ada kerja untuk kau. Setakat nak kerja pasaraya, kerja kedai makan. Lupakan jela. Kerja ni berganda-ganda kau boleh dapat'. Kata Remy.
'Gila!'.
'Kau memang gila. Sanggup Kau jual aku. Aku tak sangka kau sampai macam ni sekali, Remy. Kau memang binatang'. Jerit Tiara.
'Kalau aku tak jual kau, mana lagi aku nak cari duit bayar hutang-hutang ahlong tu hah? Kira okay lah aku jual kau dekat kawan-kawan aku. Daripada aku bagi kau sebagai bayaran dekat ahlong tu. mana kau nak?'. Soal Remy.
Tiara bingkas bangun untuk mendapatkan telefon bimbitnya. Kali ini dia perlu untuk buang perasaan malu. Hanya Khaleesa sahaja yang dia boleh harapkan untuk membantunya keluar dari cengkaman lelaki durjana ini.
'Whooww!. Kau nak buat apa ni'. Kata Remy sambil merampas telefon bimbit milik Tiara.
'Aku nak call Khaleesa. Aku nak dia bawa aku keluar dari neraka ni'.
'Owh. Tadi time aku suruh minta tolong dia, kau taknak. Ni tiba-tiba kau nak minta tolong dia pulak'.
'Tak payah. Dah terlambat dah pun. Mulai hari ini, hidup kau bawah tangan aku. Kau jangan ingat aku tak sayang kau pulak. Walaupun aku nak kau sebab duit je, tapi dalam hati aku ni ada perasaan sayang dekat kau. So, kau kena bersyukur yang dalam hidup kau ni, masih ada orang nak terima kau.
'Aku keluar dulu. Nak beli pakaian baru untuk kau. Jadi pelacur mesti kena pakai seksi, macam kau dekat KL dulu. Hahahahaha'.
'Ala rileks la. Macam la tak biasa buat kerja-kerja macam ni'. Aku keluar dulu. Kau jangan cuba-cuba nak lari. Kalau kantoi, aku jual kau dekat ahlong tu'. Remy memberi amaran.
Tbc
YOU ARE READING
MY SEXY MR DANI
RomanceTinggi, kacak, matured, smart, kaya, luxury lifestyle.Itulah antara tarikan yang ada pada Dani yang membuatkan para wanita ingin mendekatinya. Bukan mudah seorang lelaki bernama Dani jatuh cinta pada mana-mana wanita. Baginya semua wanita yang diken...